Viorel C.

Intamplari-Peripetii cu rulota

28 postări în acest subiect de discuţie despre Intamplari-Peripetii cu rulota

Intamplari-Peripetii cu rulota

Viorel C.

Am tot rasfoit forumul si nu am gasit unde sa adaug o postare cu un "eveniment" recent avut cu o rulota si astfel am creat aceasta subsectiune Intamplari-Peripetii, in care toti cei care au avut o intamplare mai putin "fericita", pot posta povestea lor.

Dar iata ce doresc sa va relatez.
Zilele acestea m-am intors din Olanda cu o rulota Burstner din anul 1986.
Alaturi de mine, in masina, mai era un tip care nu si-a gasit masina preferata pe care sa o cumpere si ne-an intors impreuna.
Prin Germania, aproape de Wurzburg, am facut pana pe stanga la rulota.
A fost prima mea pana de cauciuc la rulota pe care am avut-o in viata mea.
Am tras ansamblul pe banda de urgenta, am dat drumul la avarii, m-am echipat cu vesta reflectorizanta, am pus triunghiul reflectorizant in spate, la vreo 10-12 metri si m-am apucat de treaba cu amicul meu.
Cand am scos rezerva de sub rulota, stupoare, roata era desumflata  tamp
Am desprins masina de rulota si am dat fuga sa caut o benzinarie sa umflu rezerva.

Nu va mai spun de kilometrii facuti, mai ales la intoarcerea catre rulota, iesirea si apoi intrarea pe autostrada fiind la o distanta de 68 de kilometri.
Nu este mare distanta, avand in vedere kilometri parcursi catre si dinspre Olanda, dar exista riscul sa fiu amendat pentru stationarea pe banda de urgenta. Poate cativa dintre voi cunosc aspectul asta.
Am pus roata am legat rulota si dai bataie.

Insa acum vine lovitura de gratie.
In Austria, inainte de Linz, explozie pe dreapta la cealalta roata. In spatele meu zburau fel de fel de bucatele de plastic si lemn.
Aveam 80-85 km/ora si practic, cauciucul a distrus tot ce s-a aflat in zona lui: carenajul de plastic de deasupra rotii, o parte din podeaua care vine sub chiuveta, stramband inclusiv partea din fata a suportului pentru rezerva, acele curburi de care tragi sa scoti roata, iar acel suport se stie ca este din fier.

Am repetat procedura in asemenea situatie, dar in momentul cand am luat triunghiul din masina, in spate, pe autostrada, deja erau doi dintre aceia care intretin autostrada si care adunau bucatile rezultate din explozia cauciucului, existente pe partea carosabila.
Cand oare o sa fie si la noi un asemenea "serviciu" de intretinere al autostrazilor!!

Au ajuns acesti tipi la mine si mi-au explicat ca trebuie sa duc rulota intr-o parcare, pe un ton de mare bun simt, altfel sunt nevoiti sa cheme politia.
Norocul meu ca exista o parcare in directia de mers, la vreo 300 de metri. Incet, incet, pe banda de urgenta, cu o masina a echipajului celor doi in spatele meu, am tras in parcare.
Am dat jos roata si am plecat in cautare de cauciucuri.
Imaginati-va stresul de moment si faptul ca nu sti daca gasesti ceva atunci cand trebuie sa te si incadrezi in timp.

Era ora 17, 20 si stiam ca la ora 18, majoritatea activitatilor se inchid.
Spre norocul meu, ca am mai avut si ceva noroc, am descoperit in orasul Wels, o firma numai de cauciucuri noi, a unui roman din Brasov plecat de 40 de ani din tara.

Ajungand inainte de inchidere, omul m-a inteles, mai ales ca am discutat in romana si am rezolvat prin achitarea a doua cauciucuri Fulda.
Total facturat 100, 01 euro.

Daca nu descopeream aceasta firma, prin intrebari in stanga-dreapta, eram nevoit sa astept pentru a doua zi.

Astfel m-am facut cu cauciucuri noi pe rulota si cu ceva nervii care pana acasa au disparut.

De am scris toate astea?!
Fiindca sunt o fire mai deschisa, am curaj sa declar orice si poate este si de invatatura pentru altii.
Iar un alt motiv este acela ca pot da "inspiratie" si la alti forumisti sa-si spuna "bucuriile" lor.

Stiu si sunt constient ca multi considera ca nu e bine sa-si spuna "aventurile" avute, poate se desconsidera, sau poate cred ca daca spun si la altii, se decad cumva.
Fiecare gandeste cum crede de cuviinta.....

  • Upvote 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nelu_tm

Cea mai tare  de pana acum a fost cea in care rulota a plecat de pe carligul de remorcare si priveam in retrovizoare cum eu merg inainte si rulota vireaza la dreapta spre o cladire, pe acea strada.

Norocul a fost ca era o bucata mare de beton pe marginea drumului si roata rulotei s-a oprit in ea.

Prima data cand am incercat sa cuplez un sistem antibalans si habar nu aveam cum sa fac asta.

Apoi am invatat sa verific intotdeauna.

Ultima data am uitat sa ridic roata de la protap si cand mi-am dat seama...se topise plasticul.

Invatam....de la altii sau pe pielea noastra!

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Nelu_tm

Siguranta nu avea deloc si nici nu stiam ca este necesara. Cand am ajuns la mare am aflat ca altii o detin si la ce foloseste! Am plecat de acolo cu una improvizata...cu snur.

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Nelu_tm

Eu am rezolvat-o usor....scos siguranta si inlocuit roata doar cu una asemanatoare. Totul gratuit!

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator Niky Radu

@Viorel...naspeta intamplare, nu doresc nimanui o pana la rulota, cu atat mai mult cat nu stii ca ai pana iar anvelopa franjuri toaca la podea si contraaripa...daca poti sa fii sincer, la cate rulote luate din Olanda ai verificat presiunea la roti si ai verificat anul de fabricatie al anvelopelor?

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator Niky Radu

Mda, intamplarea asta nu o stiam...e tare!

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

Fac decat o evaluare vizuala, daca necesita presiune, dar ca sa verific anul de fabricatie, nu.

Crezi ca daca gasesc o rulota cu un pret avantajos, nu o cumpar ca nu are cauciucurile noi sau bune? Niciodata.

Nu cred ca exista vreunul care se duce sa cumpere anvelope, le pune pe rulota si vine spre casa.

Mi s-a intamplat, sper sa nu mai am un astfel de ghinion.

Am adus rulote fara acte din anii '75-'80, cu cauciucuri aproape putrede, dar am ajuns acasa.

Asta este....

Imi trebuie si un "dram" de nebunie si curaj, pe care cred ca il am si ma risc.

Nu sfatuiesc si pe altii sa faca la fel, dar acum fiecare cu norocul lui.

nay

 

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator Niky Radu

Nu am pus intrebarea in ideea de a refuza un chilipir din pricina anvelopelor, e alegerea ta cu riscul de rigoare, dar daca ai cunostiinte despre calitatea lor iti iei masuri de precautie, viteza dauneaza anvelopelor vechi, nu mai spun ca 4 atmosfere arata ca 2 atmosfere cu putina "burta", insesizabila, dar tocmai presiunea incorecta incalzeste anvelopa excesiv, batranetea anvelopei nu rezista la 2500 km!...ai avut noroc cu celelalte, de la aceasta intamplare ai tras niste concluzii!...dar daca se intampla vinerea dupa ora 18, cred ca trebuia sa astepti pana luni sa rezolvi problema...acum chiar intreb, merita chiar luat orice chilipir?

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

Stiu, cunosc, nu detaliez.

Am adus zeci de rulote, stiu ce inseamna 2000 de km cu rulota in spate, dar sti cum este, nimeni nu scapa de ce ii este frica.

Si eu nu am scapat, dupa sute de drumuri  tamp

Concluzii nu am tras (deja le am in calcul la orice drum), fiindca sunt un tip care incearca sa faca fata oricarei situatii.

Daca nu, stau acasa si ma uit la tv  zambilici

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator Niky Radu

Ma bucur ca esti cu zambetul pe buze dupa o astfel de intamplare care tocmai ti-a micsorat profitul dupa cheltuieli suplimentare si reparatia podelei, castigi mai mult la urmatoarele... superok

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

Multumesc!

Am destui prieteni care ma servesc fara bani (mi-am lasat loc de buna ziua peste tot), iar paguba nu a constat decat acele anvelope achizitionate din Austria.

Acum, pe mai departe, cum vrea D-zeu.

Eu sper sa fi fost prima si ultima intamplare de acest gen.

nay

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
TEODOR

   @Viorel, referitor la patania ta, ale mele sau ale altora , pot sa afirm ca nu decadem din asa ceva. Avem ani de munca si experienta in spate, care ne-au facut ceea ce suntem, iar din cele relatate nu ni se poate intampla absolut nimic. Eventual ajutam si pe alti colegi sa nu mai pateasca ce am patit noi, chiar daca unele intamplari sunt hilare.Pe mine ma pufneste rasul si acum cand ma gandesc ca la prima mea plecare , dupa ce am parcurs cam 250 de Km, in momentul in care am deschis usa rulotei am fost surprins de ce se afla pe pardoseala. Tot cazuse din rafturi : borcane, sertarul cu linguri , furculite cutite, pahare , farfurii, etc.era o ditamai tocanita in rulota mea. Imi venea sa plang cu gandul la cat trebuia sa muncesc sa fac curatenie tamp .Dupa ce am ramas stana de piatra contempland tabloul descris, am observat ca este prea multa lumina in interior. Cand am ridicat capul si m-am uitat in sus , a urmat tragedia. Cerul se vedea foarte limpede,  desi stiam ca am mat capacul de la trapa.Am disperat la gandul ca vrand , nevrand trebuie sa privesc albastrul cerului nestiind ce sa fac. Norocul a venit repede prin persoana sefului de la campingul in care intrasem , care zambind imi zice: , , laaaasa, nu-i bai, acum doua saptamani am mai dat un sac menajer de-al mare unuia care plecase tot cu trapa deschisa, dar mai am saci ". Patru zile am stat cu teama sa nu se puna ploaia timp in care am tot sunat sa-mi fac rost de trapa. Intr-un final, a trebuit sa-mi abat traseul prin Ploiesti , unde am rezolvat destul de repede problema si mi-am continuat concediul.Cu siguranta nu o sa mai plec cu trapa deschisa, dar cine stie ce draci o sa mai fac, ca de, oameni suntem.)|(

  • Upvote 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Manolescu Paul

Nu i-mi este rusine sa va spun ce am patit vara trecuta: ma întorceam cu sotia si rulota de la Seimeni pe A2 la statia de taxare de la Fetesti am mers in coloana si in spatele unui Tir care odata ajuns la ghiseul unde se platea si-a dat seama ca nu are cash asa ca a trebuit sa dea inapoi si sa treaca pe acolo unde se da sms.

Am dat si eu cu chiu cu vai inapoi si un tip de la punctul de taxare mi-a spus sa parchez intre doua blocuri de beton lateral.

Dupa ce Tir-ul a trecut, eu nu am mai avut loc sa dau rulota inapoi, ca nu ma lasau romanasii care veneau dinspre Dunare.

Dupa 10 minute m-am dat jos, am dezlegat rulota si am dat-o inapoi, dupa care am legat masinuta si am plecat, dar nici un participant la trafic nu m-a ajutat, din pacate.

:salutari:

  • Upvote 5

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius Dan

Cam greu cu ajutatul pe drum din pacate.

Recent in drum spre Arad intr-o parcare aproape goala, vad o masina cu capota ridicata si la volan un tanar butona un telefon cred.

Opresc la o distanta cuviinciosa de el, imi verific antigelul schimbat recent, totul ok.

La intrebarea mea daca il pot ajuta cu ceva, avea o privire mirata de parca ar fi vazut un dinozaur si zice nu, nu, cred ca s-a incalzit ceva...nici mersi de intrebare, nimic.

Asta a fost fara rulota, scuze.

Maine daca nu uit...una cu o autorulota si una veche, cu o remorcuta daca se accepta.

Numai bine!

  • Upvote 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.
în urmă cu 8 ore, Marius Dan a scris:

Maine daca nu uit...una cu o autorulota si una veche, cu o remorcuta, daca se accepta.

Numai bine!

Se accepta, doar ca trebuie initiate topicuri noi si nu in continuarea unuia topic creat.

Sectiunea Intamplari-Peripetii este deschisa tuturor.

:multumesc!:

  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cornel Mihailescu

Salutare,  :salutare!:
O aventura de genul asta am avut si eu vara trecuta.:tamp:
Eram in drum spre Paris cu rulota dupa mine. 
La intrarea in Ramnicu-Valcea..bummm, hodorong, bong.
Mi-a , , zburat " roata de pe partea dreapta a rulotei.
S-au retezat prezoanele, s-a smuls amortizorul si bineinteles , , oala " de la aripa.
Dupa cateva telefoane si asteptari au oprit 2 oameni de bine sa zic asa. ( multumesc lui @Viorel :multumesc!: )
Mi-au schimbat prezoanele, au anulat amortizorul , cateva ciocane pe la caroserie ( s-a strambat un pic in spatele rotii ) 
Si am plecat mai departe la drum. Uite asa am parcurs circa 5000 si ceva de km.:nedecis:

  • Upvote 6

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu

Venind lansat cu vreo 90km/h, într-o seară de duminică de la o ieșire făcută la munte , înainte de Caransebeș am avut surpriza de a vedea in intuneric aparitia unui cățeluș , care a ieșit pe neașteptate pe carosabil dintr-o parcare din dreapta!

Vazandu-l la o distanta foarte mica de ~10m am frânat destul de progresiv(nu brusc) pentru a evita lovirea lui, dar acesta s-a oprit la mijlocul drumului , după care in mod neașteptat a făcut cale întoarsă ajungand pe mijlocul benzii și cum era mai micut mașina a trecut pe deasupra lui astfel scăpând! 

Dar, din cauza frânării cum in spatele meu era coloana care se deplasa și ea cu aceeași viteză am reușit să văd cum in ultimul moment cum reușește un sofer de VW Tuareg să mă depășească , chiar daca din fata la o distanta apropiata veneau mașini!

Atunci am realizat că el stand foarte aproape de spatele rulotei , cand am frânat nu a mai avut spatiul necesar să frâneze și din instinct a intrat pe contrasens reușind esa evite lovitura ansambului si să treacă pe lângă el ! 

Mare noroc a avut că putea să ma loveasca in rulota și să-mi fi schimbat direcția de mers pe la vreo 60km/h viteza care am avut-o și pastrat-o după frânare sau sa ne lovim si eu și el de cele 2 mașini mici ce veneau in noapte de pe contrasens !

Așa că putea să fie rău de tot din cauza unui cățeluș mic și nevinovat care a ajuns într-un loc necunoscut de el! 

 Chiar daca e mai liber noaptea nu îmi place să conduc, deoarece nu este că și ziua când poți vedea totul cel mai bine și teoretic mai ai timp de reacție daca apare ceva!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Angelo
La 09.04.2014 la 17:26, Viorel C. a scris:

Am tot rasfoit forumul si nu am gasit unde sa adaug o postare cu un "eveniment" recent avut cu o rulota si astfel am creat aceasta subsectiune Intamplari-Peripetii, in care toti cei care au avut o intamplare mai putin "fericita", pot posta povestea lor.

Dar iata ce doresc sa va relatez.
Zilele acestea m-am intors din Olanda cu o rulota Burstner din anul 1986.
Alaturi de mine, in masina, mai era un tip care nu si-a gasit masina preferata pe care sa o cumpere si ne-an intors impreuna.
Prin Germania, aproape de Wurzburg, am facut pana pe stanga la rulota.
A fost prima mea pana de cauciuc la rulota pe care am avut-o in viata mea.
Am tras ansamblul pe banda de urgenta, am dat drumul la avarii, m-am echipat cu vesta reflectorizanta, am pus triunghiul reflectorizant in spate, la vreo 10-12 metri si m-am apucat de treaba cu amicul meu.
Cand am scos rezerva de sub rulota, stupoare, roata era desumflata  tamp
Am desprins masina de rulota si am dat fuga sa caut o benzinarie sa umflu rezerva.

Nu va mai spun de kilometrii facuti, mai ales la intoarcerea catre rulota, iesirea si apoi intrarea pe autostrada fiind la o distanta de 68 de kilometri.
Nu este mare distanta, avand in vedere kilometri parcursi catre si dinspre Olanda, dar exista riscul sa fiu amendat pentru stationarea pe banda de urgenta. Poate cativa dintre voi cunosc aspectul asta.
Am pus roata am legat rulota si dai bataie.

Insa acum vine lovitura de gratie.
In Austria, inainte de Linz, explozie pe dreapta la cealalta roata. In spatele meu zburau fel de fel de bucatele de plastic si lemn.
Aveam 80-85 km/ora si practic, cauciucul a distrus tot ce s-a aflat in zona lui: carenajul de plastic de deasupra rotii, o parte din podeaua care vine sub chiuveta, stramband inclusiv partea din fata a suportului pentru rezerva, acele curburi de care tragi sa scoti roata, iar acel suport se stie ca este din fier.

Am repetat procedura in asemenea situatie, dar in momentul cand am luat triunghiul din masina, in spate, pe autostrada, deja erau doi dintre aceia care intretin autostrada si care adunau bucatile rezultate din explozia cauciucului, existente pe partea carosabila.
Cand oare o sa fie si la noi un asemenea "serviciu" de intretinere al autostrazilor!!

Au ajuns acesti tipi la mine si mi-au explicat ca trebuie sa duc rulota intr-o parcare, pe un ton de mare bun simt, altfel sunt nevoiti sa cheme politia.
Norocul meu ca exista o parcare in directia de mers, la vreo 300 de metri. Incet, incet, pe banda de urgenta, cu o masina a echipajului celor doi in spatele meu, am tras in parcare.
Am dat jos roata si am plecat in cautare de cauciucuri.
Imaginati-va stresul de moment si faptul ca nu sti daca gasesti ceva atunci cand trebuie sa te si incadrezi in timp.

Era ora 17, 20 si stiam ca la ora 18, majoritatea activitatilor se inchid.
Spre norocul meu, ca am mai avut si ceva noroc, am descoperit in orasul Wels, o firma numai de cauciucuri noi, a unui roman din Brasov plecat de 40 de ani din tara.

Ajungand inainte de inchidere, omul m-a inteles, mai ales ca am discutat in romana si am rezolvat prin achitarea a doua cauciucuri Fulda.
Total facturat 100, 01 euro.

Daca nu descopeream aceasta firma, prin intrebari in stanga-dreapta, eram nevoit sa astept pentru a doua zi.

Astfel m-am facut cu cauciucuri noi pe rulota si cu ceva nervii care pana acasa au disparut.

De am scris toate astea?!
Fiindca sunt o fire mai deschisa, am curaj sa declar orice si poate este si de invatatura pentru altii.
Iar un alt motiv este acela ca pot da "inspiratie" si la alti forumisti sa-si spuna "bucuriile" lor.

Stiu si sunt constient ca multi considera ca nu e bine sa-si spuna "aventurile" avute, poate se desconsidera, sau poate cred ca daca spun si la altii, se decad cumva.
Fiecare gandeste cum crede de cuviinta.....

Nu am deloc experiență în condus rulota și m-ar interesa fizic ce se poate intampla într-o asemena situație, un fel de ce se simte din punctul de vedere al șoferului, trage cumva spre partea cu pana, ai timp să reacționezi, intră în balans în vre-un fel? Mersi frumos! Întreb astea pentru că sunt la faza în care vreau să învăț cat mai multe și să acumulez informații de la oameni cu experiență!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

@Angelo Nu pot scrie ca se simte ceva anume in acel moment....doar dezamagirea ca se face pana cand nu te astepti :default_big_grin: Practic nu cred ca te astepti vreodata :nedecis:

In momentul cand ai un astfel de "eveniment", asa cum l-am avut pe autostrada, singura preocupare este sa eliberez banda sensului de mers.

Nu am facut alte pene de cauciuc in afara de cea relatata, asa ca nu stiu ce amanunte pot scrie in afara de cele mentionate.

:noroc:

 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Angelo
în urmă cu 10 ore, Viorel C. a scris:

@Angelo Nu pot scrie ca se simte ceva anume in acel moment....doar dezamagirea ca se face pana cand nu te astepti :default_big_grin: Practic nu cred ca te astepti vreodata :nedecis:

In momentul cand ai un astfel de "eveniment", asa cum l-am avut pe autostrada, singura preocupare este sa eliberez banda sensului de mers.

Nu am facut alte pene de cauciuc in afara de cea relatata, asa ca nu stiu ce amanunte pot scrie in afara de cele mentionate.

:noroc:

 

 

Mersi frumos. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Ifrim

Am comis-o și eu, pe autostradă spre mare, buuuuum pe stânga, noroc ca eram cu 100 de m înainte de o benzinărie, mers pe pană, acolo constat ca nu merge cu cricul mașinii, și cheia de roți e mica pt prezoanele rulotei. Noroc ca am găsit la o dubita un cric-piston mic, dar bun și la un tirist tubulara de 19. Evident, gaura în podea. Dar viata e frumoasa, am ajuns la mare! 

IMG_20190620_081454.jpg

IMG_20190619_190925.jpg

IMG_20190619_190919.jpg

IMG_20190620_113150.jpg

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Flavius Ivan

Ce DOT avea cauciucul @Alin Ifrim :nedecis:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

Era careva pe aici care spunea ca nu se întâmplă nimic la o pana la rulota, doar nu mergi cu cine știe ce viteză, ca pe ici pe colo.
Cand i-am spus ca îți gaureste podeaua în cel mai fericit caz mi-a spus ca sunt exagerat și bag spaima în oameni.
La o rulota schimba cauciucurile la fiecare 4 ani, chiar dacă o ții în parcare.

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

Înseamnă că n-au citit topicul meu @Raul G, sau au crezut că lor nu li se poate întâmpla.

Să faci două explozii pe autostradă în interval de 2 ore, nu mai e ghinion...e curată neglijență :default_109:

Dar nu mi-a fost jenă de prostia mea, așa că am postat-o pe forum,   ca să poată trage și alți colegi învățămintele necesare...cine vrea, bineînțeles :salutare!:

  • Like 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Ifrim
La 20.06.2019 la 11:59, Flavius Ivan a scris:

Ce DOT avea cauciucul @Alin Ifrim :nedecis:

Din păcate nu se mai vede, dar nu era prea obosit. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Damian Bogdan
      de Damian Bogdan
      Din pacate nu am apucat sa ma bucur de ea si imi doresc sa gasesc pe cineva care sa o faca...
       
      Hymer Nova, an 2005, inmatriculata în România, proprietar în acte.
      Echipare ptr offcamping!!
      Panou solar și baterie de 100A
      Cupla rapida de gaz ptr exterior
      Priza exterioara 220v
      Mufa tv externa, ptr cort.
      Mufa rapida externa ptr conectare la rețeau de apa sau bazin suplimentar + mufa si pompa apa externa si pompa apa exterior noua
      Bazin de apa curata la interior cu umplere din exterior BOILER apa calda pe GAZ si curent 220v Roata de rezerva noua, de tip C pe 14 și anvelope ca noi, jante de aliaj Cupla antibalans ca noua.
      Talpi pentru picioarele de calare, noi, nu am apucat sa le montez.
      Cuptor pe gaz si curent 220v
      Frigider mare cu congelator separat.
      Soba Truma cu Trumavent la 12v si încălzire Ultraheat la curent Aragaz și chiuveta.
      Iluminat 12v ambiental cu schimbarea culorilor Trapa mare funcțională, fără fisuri sau alte probleme Trapa în zona patului matrimonial Trapa în baie, cadita dus Geamurile sunt ca noi, plasele de insecte și parasolarele sunt prezente și funcționale.
      Mochete originale foarte curate, ca noi.
      Multiple spații de depozitare, usa de vizitare din exterior ptr spatiul de sub patul matrimonial.
      Vine echipata cu bidon de apa curata suplimentar ptr alimentare din exterior, bazin de ape uzate Rulota se prezintă într-o stare de excepție, foarte spațioasă.
      Tapiteria pentru banchetele din fata este noua, refacuta integral.
       
      Pret: 8000 Eur, usor negociabil.
       



















    • GigiBuciuman
      de GigiBuciuman
      Salutare
      Sunt proaspat proprietar al unei frumoase rulote Burstner 540TK din 2003. A fost lovita de gheata in vara cand au fost furtunile alea "criminale" prin Italia.  
      Abia astept sa inceapa sezonul.

    • Cristian Bednar
      de Cristian Bednar
      Buna ziua,
      Dupa 5 ani frumosi, viata noastra a trecut de la un cuplu cu catel la o familie cu 2 copiii, catel si muuuulte obligatii. Asadar ne vedem nevoiti sa ne despartim de rulota noastra draga care ne-a cazat in multe locuri in perioada frumoasa in care a stat la noi.
       
      Asadar, oferim spre vanzare rulota Knaus Eurostar 400, din 2000, MMA 1700kg, cu urmatoarele dotari (initiale din fabrica):
      cupla anti balans alko 2000
      mufa clasica de 13 pini
      exterior lucios (mi-a placut tare mult asta, probabil a cantarit mult si la decizie)
      doua butelii de gaz mici, ambele in perioada de ‘garantie’
      supoort de biciclete montat in spate
      aragaz, frigider, chiuveta, toate pe drapta cum intri in rulota. Am pe cineva care mi-a subliniat ca este important sa nu am frigiderul cu ventilatia in cort...
      doua banchete cu masa ce se pot transforma in pat in caz de nevoie.
      pat fix in spate cu rafturi deasupra patului (obligatoriu in epoca reviste/tablete/carti la pat)
      toaleta cu dus patrat si chiuveta in dormitor
      dulap de haine
      mouver cu baterie
      boiler de apa calda pe gaz
      instalatie de apa sub presiune
      cort exterior
      portbagaj superior cu scara
      soba truma cu truma vent pe 12v
       
       
      Imbunatatiri facute de cand am luat rulota:
      toate luminile cu LED
      kit de refresh toaleta C200 (colac, rezervor,  solutii si hartie igienica pt rulote)
      4 prize duble de USB A si C.
      2 plafoniere LED care sa le inlocuiasca pe cele clasice
      sistem masurare apa curata in rezervor cu display
      panou solar 270w cu regulator de incarcare Victron
      inverter UPS 12v/220v de 1200w tot Victron
      DC to DC de 30A tot Victron
      Monitor baterie Votronic
      Sistem ventilatie pentru zona de tehnologie cu senzori de temperatura si ventilatoare ultra silent
      tot sistemul electric al rulotei este refacut la standarde actuale si chiar peste
      acumulator Litiu Ion de 2.5-2.8 kwh
      inlocuit cateva plase de tantari la toate geamurile plus plasa noua la usa tip glisanta
      oale and stuff pt gatit
      gratar
      rezervor apa gri de 40 litri
      detector de gaz 3 in 1
      senzor de CO2 si termometru
      rezervor dedicat de 100 litri apa curata
      Dus suplimentar exterior
      prize suplimentare de 12v pt accesorii
      iluminat de seara/noapte Interior cu dimmer si camera video de mers cu spatele pe care am lasat-o conectata permanent ca sa am echivalentul unei oglinzi retrovizoare. Si am lacuit si refacut usile de la mobilier unde prezentau urme de uzura
      priza rapida pt conexiune gaz exterioara
      remasticarea tuturor geamurilor si inlocuirea celor doua trape 40x40 Heike cu unele noi
      tamburi noi de frana cu placute, anvelope noi Michelin C-uri made in France
      amortizoare noi originale
      marchiza Fiama de 2, 8m
      sistem de apa sub presiune din reteaua exterioara. Nu mai stiu de unde am aflat de el, insa acum ma pot conecta permanent in camping, fara grija nivelului de apa din rezervor
      frigider nou cu compresor, dedicat rulotelor sau barcilor. M-am invartit mult sa gasesc un frigider de 220v si sa il trnsform la 12v, insa nu am reusit sa gasesc niciunul la dimensiunea celui vechi (74 cm inaltime). Toate din comert au 80 cm . 2 ani m-am tot codit din cauza pretului, greu de acceptat sa dau mai mult pe cel din rulota decat pe frigiderul din casa
       
      Toata povestea rulotei si evolutia ei o gasiti in prezentarea ei la 
      Acum, impreuna cu rulota se ofera orice va trebuie pentru ea… de la tacamuri la farfurii, de la scaune si masa la covoare de exterior, de la marchiza Fiama de 2, 8m parca la orice accesoriu va ganditi ca ar putea sa va trebuiasca pentru o iesire perfecta cu rulota.
       
      Rulota poate fi vazuta in Otopeni unde a fost centru de comanda si control pentru spritz si voie buna. Inclusiv frigiderul este plin cu bere de cea mai buna calitate.
       
      Pretul de vanzare este 9.500 de euro pentru colegii de pe forum. In alte parti va fi expusa la 10.000 euro. Motivul vanzarii este cel relatat la inceput, deci nu va asteptati la capcane sau vicii ascunse. Are istoric complet la Corda Campers in Bucuresti.
       
      Caut sa atasez si cateva poze in mesajul urmator.
       
      zi buna tuturor,
      Cristian Bednar
       
       
       
       
       
    • Alin Mihaila
      de Alin Mihaila
      Asa cum am mentionat si in topicul de vanzari auto, incerc sa fac un upgrade asa ca vind atat masina cat si rulota.
       
      Rulota Hobby DeLuxe Excellent Easy 440. A fost folosita pentru vacantele anuale in familie.
      Rulota este ingrijita, tinuta in garaj si service-ata (la Corda Campers, Rulote Romania si Knott) de fiecare data cand a aparut o mica problema.
      Astfel, au fost inlocuite ambele trape cu trape Heki, a fost inlocuit garnisajul pe profilul de aluminiu, tratament antiumezeala sub rulota, refixare elemente mobilier interior, reglare sisteme de inchidere ferestre, curatare soba, inlocuire anvelope (Viking C-uri pentru greutate), inlocuire carenaj ambele roti, inlocuire amortizor frana inertiala, reglare sistem de franare si echilibrare mover etc.

      Rulota este dotata cu:
      - cupla antibalans Winterhoff
      - mover PowerTouch
      - baterie tractiune Rombat Tempest 100 Ah
      - marchiza Fiamma (2 ani)
      - covor terasa
      - cort inchis complet
      - suport 2 biciclete Thule
      - boiler electric
      - 4 scaune pliabile
      - masa pliabila
      - plita electrica exterior
      - mobilier terasa Quechua
      - oglinzi auto Milenco
      - uscator rufe Berger
      - filtru cafea
      - fierbator apa Tefal
      - gratar nefolosit
      - soba Trumatic
      - frigider Electrolux (gaz, 12V, 220 V)
      - diverse produse de intretinere
      - ITP facut in august 2023

      An fabricatie 2002
      Masa maxima autorizata 1250 kg














    • Radu Mihail Georgescu
      de Radu Mihail Georgescu
      Stare buna. Foarte curate. Pretul este pentru amandoua. Cumpărătorul plateste transportul.


  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.