Cristian A

Modificare carlig - Ford Ranger Wildtrack 2017

44 postări în acest subiect de discuţie despre Modificare carlig - Ford Ranger Wildtrack 2017

Modificare carlig - Ford Ranger Wildtrack 2017

Draghiciu Dumitru

Da,   poti schimba MMA rulotei dar trebuie sa ai act de la o firma autorizata.

Eu am gresit ca nu am vrut factura si sa nu platesc TVA si nu pot sa schimb MMA-ul rulotei.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cristian A

La mine rulota e pe firma, chiar vreau factura, nu e o problema. Si mersi de ideile cu inaltarea.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alexandru Popa

Eu cred ca te complici cu ridicarea rulotei. Abia ai luat-o, este noua in garantie. Oricum nici rulota ta, nici a mea nu sunt pentru offroad. Daca o inalti o sa mergi mai tare pe drumurile neasfaltate si o sa-ti cada dulapurile din pereti. Am gasit eu flansa, dar dupa cum stii nu am legat inca rulota de masina. Abia la jumatatea lui martie.

 Link :

Rulota mea e mai joasa decat a ta, deci daca o sa-mi trebuiasca flansa avem de unde lua.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

Mersi.  Dar chiar ma tenteaza inaltarea rulotei, nu pentru off road, rulotele noastre nu sunt pentru asa ceva.  Exemplu: merg la pescuit pe malul unui lac, pajiste, iarba pe mal,  toate super, doar ca pana acolo sunt 10 metri de denivelari de pamant, line ce-i drept,  dar fundul rulotei, mai ales ca e si lunga,  urca si coboara cu 10 -15 cm si da de pamant. De cand cu Rangerul, mi-am cules de pe drum de cateva ori tampoanele metalice de pe spatele rulotei. Aceleasi drumuri pe care si altii merg cu rulote si eu am mai fost cu rulota mea cu Santa Fe-ul si n-am atins pamantul cu spatele. La asta ma gandesc cu ridicarea, cu putin, a rulotei. Rulotele de off road sunt altceva, structura metalica solida, nu niste panouri imbinate pe structura de lemn.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Draghiciu Dumitru

Este adevarat nu facem off road, dar daca vrei sa intri intr-un loc mai deosebit nu poti sa intri ca este rulota mai joasa decat masina .

Special la peste sau la munte.

Eu am intrat cu rulota unde nu au intrat altii. Nu mult, pana in 500 m.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I

Am sapat un pic in online, se pare ca exista o reglementare privind inaltimea cuplajului la remorca .

Link : 

Deci inaltimea mijlocului bilei carligului ar trebui sa se incadreze intre 35 - 42 cm cu remorca incarcata la sarcina maxima si tractorul incarcat.

Am mai gasit ceva pe youtube : 

Genul asta de cuplaj mi se pare super ok. Ramane sa vad daca il gasesc pe undeva.

 

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu

Nu merge lucrat din bara?

IMG_20180301_171105.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I

Cred ca ar micsora prea mult unghiul de degajare .

Solutia aia cu profile U ar avea avantajul ca pare facil de ridicat/ coborat in functie de nevoi.

Incerc sa fac ceva “home made “ si postez aici daca iese.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei Urucu

Incercati aici .

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

Am luat un profil UNP 200, care se ''muleaza'' dupa suportul carligului existent, l-am gaurit, lustruit si vopsit.

IMG_20180621_115530.jpg

IMG_20180621_134400.jpg

IMG_20180621_134802.jpg

IMG_20180621_134828.jpg

  • Like 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Emil Vinteler

Faină lucrare:bravo::OK:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Levi N

Ai vazut ca nu a fost greu....

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Levi N

:OK:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

Mersi! Era musai, ca loveam cu spatele rulotei la denivelari mai mari. Noroc, pana acum,   cu rotile de cauciuc la colturile din spatele rulotei. Mai trebuie sa trec la de la cauciucuri 195/70/R14 la 195/80/R15 si mai castig 3, 2 cm la garda la sol a rulotei.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I

95A660BF-25CA-4846-8198-CDC840C649E3.thumb.jpeg.5f46be45da73d8a55540b582d00700c2.jpegt457094A0-A977-4FA8-99F6-9AB0105C37E8.thumb.jpeg.c5c8a065b75788f74fc1120638aa8397.jpeg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vladulescuc

Salut

 

Mai mult decat suficienta solutia (supradimensionata).....sa tii totusi cont ca la solicitari dinamice se monteaza si saibe grower (nu am vazut daca ai sau nu) sau macar contrapiulite.

De unde ai roti de cauciuc la colturile din spate?

 

O zi buna

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

Pus si saibe si contrapiulite. Si suruburi rezistente, certificate, pentru carlig auto.  Rotile le-am luat de la un magazin de profil din Cluj. Cred ca sunt in toate orasele mai mari. Sunt in functie de greutatatea suportata, intre 50 si 2-300 kg/ roata. Eu am luat roti care merg pana la 150 kg, am socotit ca daca cobor prea mult cu unul dintre colturile spate ale rulotei pe teren accidentat ajunge, pentru sprijin, mai ales ca e roata de cauciuc care se invarte si nu agata, cat sa se sprijine si sa nu smulga bara din spate a rulotei. Si chiar daca am coborat carligul masinii cu 8 cm mi-a prins bine. Si-au facut treaba bine, pe denivelari mai mari, mers cu grija, cand au atins pamantul s-au invartit chiar daca au intrat 2-3 cm in pamant si rulota nu a vut de suferit. Rotile acestea au si o talpa destul de mare din otel, de genul 7x7 cm pana la 10x10, in functie de greutatea suportata. Sunt unele care se si rotesc la 360 grade.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

Flansa pentru ridicarea si mai ales coborarea carligului de remorcare nu numai al  Ranger-ului, s valabil pentru orice tip de autoturism mai inalt, pick-up sau camion.    Se gaseste pe stoc la http://www.remorci-rulote.ro, magazin care exista si fizic din Cluj-Napoca.    Pretul este de 125 lei cu tva inclus.    De mentionat ca firma respectiva executa flanse la comanda pe diferite dimensiuni si pozitionare a gaurilor. Se poate calcula cu cat se vrea coborarea carligului si se executa o flansa pentru acest lucru, cu gauri exact la dimensiuni.  Se taie la dimensiunea dorita fara a fi necesar mai multe seturi de gauri.   Piesa e foarte robusta, are cca 1 cm grosime si vre-o 3 kg (cred, ca nu am cantarit-o) si e si tratata impotriva ruginei (galvanizata).

IMG_20190704_155413.jpg

IMG_20190704_155538.jpg

IMG_20190704_155550.jpg

IMG_20190704_155616.jpg

IMG_20190704_155700.jpg

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.