Viorel C.

Inmatriculare Rulote | Acte - Proceduri - RAR

270 postări în acest subiect de discuţie despre Inmatriculare Rulote | Acte - Proceduri - RAR

Inmatriculare Rulote | Acte - Proceduri - RAR

M. Bunea

Aventura mea in continuare.

M-am dus a doua zi cu declaratia notariala ceruta dar si cu un telefon cum ca "ma simt". M-am simtit cam mult si atmosfera s-a schimbat complet, au gasit si seria poansonata pe protap, si in final Guru a vorbit: -Multumesc, dar trebuie bagata in COMISIE, va sun peste o saptamina. A trecut o saptamina si.... nimic. Miine , ma duc sa  vad care-i treaba.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

M. Bunea

Dar aventura continua !

Rulota are MMA 1300 Kg, iar masina 2500 Kg. Total 3800 Kg. Conform legii nu este nevoie sa dau examen pentru categoria BE, C sau E. Este suficient sa an o dovada ca am facut un curs care imi da dreptul sa conduc un ansamblu intre 3500 Kg si 4250 Kg. Am gasit o scoala de soferi cu un patron "spalat" care mi-a spus: am cumparat o remorca si in circa 2-3 saptamini voi fi autorizat sa emit aceasta dovada. In ideea de a o obtine mai repede, am sunat la o scoala care era deja autorizata si mi-au spus ca trebuie sa vin timp de o saptamina 8 ore pe zi. Cred ca asta e procedura ca sa obtii carnet de conducere !! Am sunat la alt papagal si mi-a spus ca trebuie sa urmez procedura ca si cum as vrea sa obtin categoria C sau E. Cind i-am spus ca nu cunoaste legislatia, s-a ofuscat si mi-a inchis telefonul. N-am rezistat si l-am sunat din nou. Si i-am explicat: AMICE, ESTI IDIOT !

Eu planific sa plec prima data cu rulota in Iunie. Da' pina atunci este un drum lung...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Achim

@M. Bunea si eu vreau sa fac cursul pentru "B extins". Am gasit o scoala in Bucuresti cu tarif 500 de lei.

Cursul consta in o sedinta de condus, cu remorca, de o ora jumate.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Draghiciu Dumitru

Inainte de a face cursul este bine sa va informati daca este necesar.

 

Legea Nr.203 din 09.11.2012

pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice
ACT EMIS DE: Parlamentul Romaniei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 760 din 12 noiembrie 2012

 

ANEXĂ(Anexa nr. 1 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002)Categorii de vehicule pentru care se eliberează permisul de conducereCategoriile de vehicule pentru care se eliberează permisul de conducere, prevăzute la art. 20 alin. (2), se definesc astfel:a)categoria AM: mopede;b)categoria A1:1. motociclete cu cilindree maximă de 125 cm3, cu puterea maximă de 11 kW şi cu un raport putere/greutate de cel mult 0, 1 kW/kg;2. tricicluri cu motor cu puterea maximă de 15 kW;c)categoria A2: motociclete cu puterea maximă de 35 kW, cu un raport putere/greutate care nu depăşeşte 0, 2 kW/kg şi care nu sunt derivate dintr-un vehicul având mai mult de dublul puterii sale;

d)categoria A: motociclete cu sau fără ataş şi tricicluri cu motor cu puterea de peste 15 kW;

e)categoria B1: cvadricicluri a căror masă proprie nu depăşeşte 400 kg (550 kg pentru vehiculele destinate transportului de mărfuri), neincluzând masa bateriilor în cazul vehiculelor electrice şi care sunt echipate cu motor cu ardere internă a cărui putere netă maximă nu depăşeşte 15 kW sau cu motor electric a cărui putere nominală continuă maximă nu depăşeşte 15 kW;

f)categoria B:

1. autovehiculul a cărui masă totală maximă autorizată nu depăşeşte 3.500 kg şi al cărui număr de locuri pe scaune, în afara conducătorului, nu este mai mare de 8;

2. ansamblul format dintr-un autovehicul trăgător din categoria B şi o remorcă a cărei masă totală maximă autorizată nu depăşeşte 750 kg;

3. ansamblul de vehicule a căror masă totală maximă autorizată nu depăşeşte 4.250 kg, format dintr-un autovehicul trăgător din categoria B şi o remorcă a cărei masă totală maximă autorizată depăşeşte 750 kg;

g)categoria BE: ansamblul de vehicule a căror masă totală maximă autorizată depăşeşte 4.250 kg, format dintr-un autovehicul trăgător din categoria B şi o remorcă sau semiremorcă a cărei masă totală maximă autorizată nu depăşeşte 3.500 kg;

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

S-a discutat destul pe tema asta in topicul "Permis categoria B sau BE", așa ca hai sa nu fim off-topic si sa vorbim aici numai despre probleme referitoare la înmatricularea rulotei!

:-)

 


 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Stefan Claudiu

Informatii utile.Mulţumesc.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
George B

Buna ziua,

 

Proaspat "proprietar" de rulota, solicit ajutor.

Pe scurt, am fost in Olanda, in "orb", dupa o discutie pe net cu un proprietar, am achizitionat-o si am revenit in tara. Am efectuat RAR-ul fara probleme si am fost la administratia financiara sa inscriu "casuta". Daca ma lovea cineva in cap, nu ma buimacea asa de atare:(. Pe scurt, doresc sa aiba dovada achizitiei, respectiv contract sau factura. Eu, cumparand rulota de la o persona fizica, nu am asa ceva. Singurele acte sunt cartea din Olanda, anexa II data de cei de la RDW cu numele meu pe ea si cartea verde valabila 2 saptamani. Ei, autoritatile, tin mortis ca nu-s suficiente. V-ati mai intalnit cu asa ceva? Cum o scot la capat?

 

Va multumesc pt orice sugestie.

George

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

Nu vei putea inmatricula rulota fara un contract de vanzare-cumparare, sau fara o factura, facut(a) in Olanda.

Te pot indruma printr-o discutie pe care sa o avem la telefon.

Numarul meu de telefon este in semnatura.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
George B

OK, va deranjez cu un telefon.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
George B

Rezolvat!

Maine iau talonul si numarul.

 

Multumesc pentru suport,

George

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

Felicitari @George B!

Este bine ca ai rezolvat.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Nicu Iancu

La un autoturism, am inteles ca, taxa pentru placute de inmatriculare costa 40 lei la rand si 85 la preferential ! La rulota nu sunt lamurit cat este aceasta taxa la rand si preferential ???

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
George B

65 de ron 

Costurile sunt in felul urmator:

Placutele 40

Numarul preferential 45

De aici => cei 85 de ron

 

La rulota, remorca, etc, n.ai decat un numar=> 45+20=65 ron

 

Bafta

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
James
On ‎16‎.‎03‎.‎2014 at 16:18, Viorel a scris:

Deschid acest topic despre actele necesare inmatricularii unei rulote, avand in vedere ca exista destule persoane care doresc sa afle despre acest aspect. /.;

Incerc sa fac o lista, lista care este deschisa tuturor cu completarile de rigoare, cu principalele tari din care se procura o rulota. )}[

Pentru o rulota adusa din Olanda, actele necesare inmatricularii in Romania sunt urmatoarele:
-cele trei file din totalul de patru al actului de indentitate al rulotei (o fila ramanand la cel care a vandut-o in Olanda), cunoscute sub numele de DELL 1, 2, 3;
-actul de radiere cunoscut sub numele de RDW, act ce trebuie sa aiba stampila cu data radierii din Olanda si cu numarul de inmatriculare pentru export si in care sa fie trecute datele celui care a cumparat rulota;
-factura de vanzare-cumparare;
-numarul de inmatriculare trecut in RDW;

Se pare ca nu se mai cere in toate orasele tarii traducerea acestor acte, un fapt imbucurator pentru multi.

Pentru rulota adusa din Germania, actele necesare sunt cele ca si la autoturisme:
-cartea de origine a rulotei (Brief-ul mare);
-certificatul de inmatriculare (Brief-ul mic)
-contractul de vanzare-cumparare;
-numarul de inmatriculare cu care a ajuns rulota in tara;

La o rulota adusa din Anglia, stiindu-se faptul ca rulota, remorca, sunt considerate un accesoriu si nu au un numar de inmatriculare dedicat, numarul fiind cel al masinei care tracteaza, nu este nevoie decat de:
-factura rulotei, asta in cazul ca exista un asemenea document (daca nu exista, se poate face o declaratie notariala la noi in tara);
-contract de vanzare-cumparare;

Un fapt asemanator, referitor la numarul de inmatriculare identic cu al vehicolului care tracteaza, exista si in Belgia sau Olanda, in situatia in care rulota nu depaseste greutatea de 750 kg.

Ce trebuie retinut, in majoritatea cazurilor, fara exceptie, atunci cand se intra in posesia unei rulote, consta in verificarea seriei de sasiu aflata pe cadrul rulotei, nu doar verificarea acelei etichete ce este atasata pe caroserie (acea eticheta se poate monta/demonta), eticheta in care este trecuta seria de sasiu, greutate maxima a rulotei si in unele cazuri si anul de fabricatie.

Actele realizarii cartii de identitate pe Romania, identificarea si I.T.P-ul, costa in jur de 620 lei. De ce asa de mult, nu pot stii, cand la un autoturism este 410 lei si cu totii stim cate operatiuni sunt atunci cand se verifica o masina.

Eu va pot spune ca la RAR-UL din Craiova, verificarea unei rulote a durat nici doua minute. O poza a seriei de indentificare de pe sasiu si atat. askc

Daca am facut ceva galagie la pretul care mi s-a parut enorm, au zis ca sa telefonez si sa intreb la Bucuresti de ce s-a fixat un astfel de pret. tamp

Astept alte comentarii, completari, din partea voastra, referitor la acest subiect.
Mult succes!

.

De curând am cumparat din Arad o rulota varianta europeana (cu usa pe dreapta) dar provenita din Anglia.

@Viorel  are dreptate;

Cel de la care am cumparat-o a trebuit sa scoata numerele rosii pe numele lui pentru ca eu sa o pot aduce la Bucuresti, si pentru aceasta respectivul a trebuit sa faca urmatoarele:
- o traducere legalizata a actelor din UK (actul original de la Dealer + Contract Vanzare/Cumparare in UK)

- Declaratie pe proprie raspundere notarizata

- cu acestea ne-am prezentat la un birou care se ocupa de acte (m-a costat 40 ron) langa sediul politiei, am platit eu taxele pt numere si m-a costat 180 ron.

 

Odata ajuns in Bucuresti m-am programat si am dus rulota dimineata la prima ora la sediul RAR de pe Grivitei.

- mi-au cerut setul de acte pregatit de acel birou din Arad + contractul de vanzare/cumparare intre mine si el.

- au verificat placuta despre care mentiona din dreapta fata.

- au verificat seria de pe sasiu (undeva in zona protapului).

- au verificat deasupra rulotei.

- au verificat sub rulota totul de la protap pana in spate inclusiv roti, frane, etc.

- au verificat toate becurile exterioare (pozitii, frane, ceata, semnalizare, lumini numar) .

- au masurat lungimea totala (cu protap) a rulotei - (atentie daca lungimea rulotei este 6.42m vor rotunji la 6.50m) .

- au masurat latimea rulotei  (de asemenea au rotunjit totalul) .

- aceeasi chestie si la inaltime - astfel incat rulota mea s-a mai ingrasat de la cotele din cartea originala la cotele din cartea emisa de RAR   

 

Verificarea - a durat aprox. 15 min.

Emitere documente - romanesti a durat 40 min.

Costul RAR - a fost de 597.60 ron.

 

Urmeaza sa merg la Sectia Financiara apoi la Politie sa iau numerele - vedem ce-o mai fi nevoie si acolo si cat o mai costa.  :) 

Modificat de James
  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alindas

Bună ziua cineva disponibil și care a trecut prin problema mea . am cumpărat o rulota din uk am adus-o acasă masina am dus-o la dezmembrări și am rămas cu rulota precizez ca nu am nici un act la ea am doar cheia de la ușă .  cum obțin nr roșii sa ajung la RAR ? Care sunt actele de care am nevoie sa o înmatriculez și de unde sa le obțin .  Mulțumesc 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

@Alindas, te invit sa te prezinti in sectiunea Prezentare membru ca sa te si cunoastem.

Daca vei citi prin forum, vei gasi raspuns la intrebarile tale

Totul este sa ai rabdare si vei gasi cu functia "cauta" ceea ce te intereseaza.

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Astăzi am programat și eu rulota la RAR. Pe 8 Dec. Ora 16:30. Sunt nerăbdător sa ii pun numere de Romania poate mai găsesc un URS :D

Modificat de Ursu Florin

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel S

Salutare tuturor! Locuiesc în București și Încerc să aflu din acest topic în afară de actele necesare la Impozite si Taxe și cele necesare la Politie pt înmatriculare, care sunt taxele care trebuie achitate când te duci la înmatriculat.

Taxa înmatriculare? Cât? Unde? (București sectorul 2)

Taxa numere? Cât? Unde? Se achita 40 lei sau 20 lei ?

Taxa certificat înmatriculare? Cât? Unde?

Trebuie si asigurare minima când depui dosarul de înmatriculare?

Mai sunt si alte taxe?

Dacă are cineva aceste informații va mulțumesc anticipat pentru răspunsuri!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

S-a discutat deja in acest topic.

Cu putina rabdare se pot descoperii multe discutii ale colegilor pe aceasta tema.

Iata un exemplu:

On 21.01.2016 at 15:47, Andrei_81 a scris:

Salutare, ieri am inmatriculat si eu batranica mea olandeza Thrun Ecker 380- din '81.

Costurile au fost:

-carte identitate+identificare+itp(la RAR, programare cu 1 saptamana inainte).=590 lei

-taxa inmatriculare(se plateste la adm.finaniciara sau la posta-60 lei

-taxa de talon-37 lei(se achita la CEC)

-traducerea actului de vanzare cumparare(necesar la adm.financiara pt a o lua in evidenta)-49 lei

-asigurare pe 12 luni-125 lei sau pe 6 luni-85 lei.

-achitare impozit anual-9 lei.

-achitare numar preferential la politie(serviciul inmatriculari)-65 lei, sau numar la rand-45 lei.

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel S

Mulțumesc

Se pare că nu chiar toate cele de mai sus sunt de actualitate.De pildă la poșta sect 2 este trecut ca model ca poți achita la ei,  numere 40 lei si certificat înmatriculare 37 de lei. Probabil că poți achita si taxa de înmatriculare la ei. Nu m-am lămurit. Asigurarea pe 6 luni din calcul făcut pe internet rezultă un minim de cca150 lei.

Mă duc până la Cec sa vad cum sta situația și la ei.

O să incerc să mă descurc cu aceste taxe si voi posta date actuale.

Mulțumesc 

O zi buna tuturor!

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster

@Gabriel S,

Daca intri pe site-ul Serviciului de inmatriculari de la prefectura Bucuresti vei gasi toate informatiile la zi, scutesti timp si nervi si poti merge cu dosarul corect pregatit. Vezi ca RCA se poate face si pe o luna. Bafta la inscriere !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Eu sper ca săptămâna viitoare  sa am numere românești!

received_1301840929886159.jpeg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin
în urmă cu 1 oră, Ursu Florin a scris:

Eu sper ca săptămâna viitoare  sa am numere românești!

received_1301840929886159.jpeg

Am terminat cu RAR-ul. Pret 634 lei + 50 lei spaga aferenta.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cornel Mihailescu

Felicitari @Ursu Florin superok
Multumim pentru informatia de pret si...spaga..hahahah:-)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Astazi am ridicat documentele de la RAR, am facut asigurarea care mi se pare destul de scumpa ( 147 lei pentru 6 luni ) si restul documentelor necesare ( fisa de inmatriculare, documentele pentru luarea in evidenta la primarie, traducerea documentelor din olandeza in romana ), maine o sa merg la politie si o sa am numerele de Romania.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • NRLaurentiu
      de NRLaurentiu
      Expo Caravan, Motorhome & Adventure 2022 (31 martie - 3 aprilie)
       
      Azi (sambata) am fost la aceasta expozitie. Cei care nu ati ajuns, nu ati pierdut nimic! Poate doar cei care nu au mai pasit vreodata intr-o (auto)rulota sa fi avut ceva de castigat!
      Dupa cum banuiam, o organizare extrem de proasta. Imprastiate care pe unde a vrut (sau impus de organizator sau poate de gazdele Romexpo?), pavilioanele firmelor expozante n-au avut nici macar o noima in asezare. Nici macar barcile nu erau puse intr-o anumita ordine/zona. In schimb era un stand generos pus de-a-n p...lea cu... materiale insonorizante! O fi ramas acolo de pe timpul salonului auto?
       
      "Celebrele" si arhicunoscutele firme on-line cu produse de camping&Co. (doua la numar, nu mai multe) erau asezate intr-un careu de autorulote - sa nu cumva vizitatorul sa aiba acces usor dpdv vizual la produsele expuse (si acestea extrem de putine, dar extrem de putine si la fel de piperate precum pe site!) Exis nu l-am vazut (nici nu cred ca mai are nevoie de vizibilitate si mai bine ca nu s-a asociat cu o astfel de caricatura de expozitie.
       
      Un singur aspect pozitiv: nu au fost aglomerat! Bine, nici nu prea am avut in ce sa pasim! Fiind interesat mai mult de rulote, decat de celelalte tipuri de RV, am gasit doar trei nume: Dethleffs, Weinsberg si FIM. Atat!!! Nici macar nu trebuia pus in titlul expozitiei cuvantul caravana! Ah, erau si doua carute pentru "glamping" - "noul" trend gipsy! Fiecare dintre cele trei nume amintite a venit cu cate 2 (doua) modele fiecare! Atat! Ma repet atat de mult!
       
      In acest an nu au mai venit cei de la Vanuva cu a lor Niewiadow si nici cei (din pacate nu stiu cine e importatorul oficial la noi - daca e vreunul) de la Eriba cu a lor Touring Ocean Drive.
       
      Am omis sa vorbesc si despre corturi auto, insa au fost extrem de putine! Poate nu au legatura cu campingul?! Nu tu Autohome, nu tu James Baroud... doar chinezarii rebranduite de unii si altii...
       
      O mica selectie din putinele poze adunate, caci nici nu mi-a ars sa fac mai multe:
       
         
       
         
       

       
       
       
       
    • Cretu
      de Cretu
      Buna ziua, deschid si eu topicul pentru proiectul ce urmeaza.
       
      Dupa lungi cautari si studii timp de 1 an, ne-am hotarat sa cautam un Van pentru a incepe o conversie in stilul "DIY"
      Prioritar in alegerea masinii era: Km intre 100-200K, brand renumit pentru fiabilitate/anduranta, existenta pe piata in tarile UE a unui nr. insemnat de unitati vandute, piese schib accesibile la pret(magazin/dezmembrari), an de fabricatie intre 1990 - 2000 (motivul ca nu am vrut sa am multa electronica pe masina,  considerand ca masinile din acea perioada au fost construite cu simt de raspundere fata de ce e acum, parere strict personala), si ultima optiune sa fie si 4x4 dar nu era prioritate.
       
      In top au iesit doua masini :
      1. Mercedes T1 310 diesel /benzina cu sau fara 4x4
      2. Volkswagen T4 LWB diesel /benzina  Syncro
       
      Motivul de ce am ales aceste doua marci:
      - seria Mercedes T1 a fost construita dpdv mecanic cu simt de raspundere (lasand probleme de rugina la caroserie deja bine cunoscute), aceste masini inca merg foarte bine. Nu mai zic de modele speciale cu ar fi masinile de pompieri, armata, ambulanta si cu 4x4 Allrad care au fost construite in colaborare cu divizia G de la Mercedes, pentru partea de 4x4 .
      - seria Volkswagen T4 masina de munca a tuturor, ca a fost de marfa, de transport persoane nu conteaza, o masina care a avut o fiabilitate foarte buna si cu km foarte multi. Multe servicii publice ambulanta,  pompieri , ministerul de interne au fost echipate cu acest tip de model. Daca e sa fie si Syncro cu atat mai bine.
       
      Acum urmeaza perioada cea mai grea in gasirea masinii. Munca si iar munca la calculator, zi si noapte pe site-urile de specialitate vanzari si licitatii. Urmariri si statistici in evolutia preturilor a masinilor SH,  coroborat cu apropiere de varsta de 30 ani vechime a masini pretururile explodau.
       
      in Decembrie 2021 am luat decizia de a ma opri la doua modele si va explic mai jos si de ce.
      - Mercedes T1 310  diesel /benzina cu sau fara 4x4 masina de pompieri (masina cu care am avut contact, si o avem in parcul auto in anul 1999 la o unitate de pompieri unde efectuam armata).
      - Volkswagen T4 LWB diesel /benzina  Syncro masina de pompieri sau ambulanta 
      Avantajele pe care le-am luat in considerare au fost:
      - nr. mic de km si intretinere corespunzatoare (pentru masina de pompieri)
      - sistemul electric deja existent pe masina (chiar si 220V cu a doua baterie) mare avantaj in reducerea costurilor
      - posibilitate de fi inmatriculat ca auto istoric
       
      Si iata ca asteptand a aparut si masina care sa se incadreze in bugetul alocat, si in toate cerintele mai sus mentionate.
       
      Castigatoarea este un Volkswagen T4 LWB 2.5 benzina  Syncro Ambulanta, ca poza cea din poza  atasata (poza cu titlu informativ).
      Scuze pentru situatie data,   pozele reale o sa le atasaz in momentul cand o sa soseasca masina in curte. Mai multe detalii intr-un topic separat cand o sa prezint masina.
       
      Problema care ma framanta acum este, cum o inmatriculez:
      - autospeciala M1 fiind deja ambulanta - se poate inmatricula pe persoana fizica asa ceva? nu stiu si nici nu am gasit informatii de genul
      - autoutilitara N1 e o varianta, avand panoul despartior montat
      - omologare directa in camper cu minim de investitie, avand in vedere obligativitate omologarii, trebuie facuta cu o firma specializata.
       
      Multumesc pentru rabdarea de a citi aceste randuri si astept feedback de la cine vrea sa impartaseasca cu mine aceasta experienta.
      Astept parere si PRO si CONTRA.
       
      Multumesc!

    • Daniela Bucur
      de Daniela Bucur
       
      Buna ziua,
      Am fost prezentati pe acest forum  in august de catre un client de-ai nostri, domnul Cristi Dimian,   membru al acestui forum, dar voi face si eu o prezentare a campingului Cortina Gate, ca gazda.
      Cortina Gate  Vama Veche este un camping nou, deschis in iulie 2021, camping  pentru rulote si autorulote,  dotat cu toate facilitatile necesare: electricitate contorizata individual, grupuri sanitare proprii dotate cu duș, wc si chiuveta, bucatarie, spalator rufe, spalator de fructe/ legume, spalator vase, gratar, spatiu de joaca pentru copii, deversare ape gri, completare cu apa tanc, golire wc.
      Campingul Cortina Gate Vama Veche este deschis NON STOP.
      Toate facilitatile de care aiveti nevoie pentru a calatori cu rulota raman functionale tot anul la Cortina Gate Vama Veche.
      Din octombrie pana in aprilie, oferim serviciu de iernare pentru rulote, autorulote si barci, la tariful de 200lei/luna, detalii pe site-ul campingului: www.cortinagate.ro
      De asemenea informatii gasiti si pe pagina noastra de Facebook sau pe contul de instagram ssau Youtube
      Ne gasiti pe DN39, la iesirea din Vama Veche spre Bulgaria, pe stanga..
      Va atassez cateva poze pentru edificare, dar cel mai bine este sa ne vizitati pentru a va face o opinie cat mai corecta despre campingul nostru.
      Daca aveti neclaritati, ma puteti contacta.
      Multumesc!
      O zi frumoasa,  
      Daniela Bucur
      0723226045 
       

















    • Bik Camp
      de Bik Camp
      Buna tuturor, eu sunt Betty , din Judetul Covasna, si cu partenerul meu Mihaly, suntem proprietarii terenului/ gradinii din Bicfalau, Jud. CV, care mai nou se numeste Bik Capm
      Suntem rulotisti, de 6-7 ani, in care am incercat sa descoperim cat mai multe campinguri, in primul rand in Romania. In aceata perioada, am vazut multe lucruri, si care ne-au placut, si care nu...
      In 2018 am achizitionat terenul din Bicfalau, care are in momentul de fata 5500 mp, si ne-am hotarat ca dorim sa facem un camping, cum ne place noua, cu acele plusuri, care ne-au lipsit in alta parte.
      In acest camping, am hotart ca facem doar 8 parcele, ca sa se simta lumea bine, ca sa fie loc pentru piscina, pentru copii, pentru teren de joaca, pentru parculet de aventura, pentru foc de tabara, pur si simplu pentru comfortul tuturor. In momentul de fata, avem un foisor destul de mare, cu mese si scune, si cu grill; o piscina de 10x4 m, cu apa incalzita , care poate sa fie folosita si pe timp ploios, cu acoperire; un teren de joaca pentru copii mai mici, si in constructie, un parculet de aventura pentru copii mai mari; toalete si dusuri, separate pentru femei si barbati, moderne, si cel mai important lucru pentru noi : tot timpul curate, si cu o atmosfera calda, ca acasa. Sun acceptate doar rulote si autorulote, din motivul, ca un lucru important pentru noi, este gazonul, pe care campati, pe care stati, pe care pasiti poate descuti, pe care vedeti cu ochii, care trebuie sa fie aranjat si verde tot timpul (din acest motiv nu acceptam corturi, si nici covoare puse pe iarba, in fata rulotei) Urmeaza sa terminam anul aceasta parcul de aventura, locul pentru foc de tabara (surpriza), si sauna. Punem accent mare si la relaxare, dar si la cunoasterea zonei, despre care as putea sa povestesc multe, dar daca vizitati profilul nostru de facebook, aflati toate detaliile, cum ar fi trasee de bicicleta sau de drumetii. La noi aveti posibilitate de inchiriere E-bike, sau inchirire rulote, prin colaboratorii nostrii. 
      Va asteptam, sa descoperiti Bik Camp- Bicfalau nr.238b
       







    • NRLaurentiu
      de NRLaurentiu
      Buna dimineata,
       
      Un top cu cele mai vandute marci de rulote,  extras din articolul celor de la "Tendinte in campare" de pe YouTube, regasiti mai jos:
       
      1. Fendt, 21 %
      2. Hobby, 17 %
      3. Knaus, 13 %
      4. Dethleffs, 9 %
      5. Eriba, 7 %
      6. Adria, 6 %
      7. Burstner si Caravelair, 5 %
      8. Weinsberg, 4 %
      9. Tabbert si LMC, 3 %
       
      Pentru a afla cate rulote s-au inmatriculat anul trecut in Olanda si cate unitati a vandut fiecare marca in acelasi an, urmariti clipul.
       

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.