Catalin Tabacaru

Sfat achizitie masina

32 postări în acest subiect de discuţie despre Sfat achizitie masina

Sfat achizitie masina

Catalin Tabacaru

salutare,

 

am ajuns in punctul in care trebuie sa imi schimb masina, si asa cum spune proverbul cea mai buna masina este cea de firma,   nu vreau sa ma dezmint.

practic va trebui sa fac un leasing operational cu o rata undeva in jurul lui 400-500euro+tva, (corespondentul unei masini cu val de 25000euro tva inclus)

 

masina va trebui sa fie diesel, as vrea sa fie mai inalta (m-am saturat  sa "scarpin" burta i30-ului) daca se poate sa fie automata, 4x4 ar fi un plus,  

caci rulota pe care o detin este un Caravelair 540 cu mma de 1500.

 

acum eu m-am orientat la un tucson dar nu sunt fixist, si vreau sa stiu ca masina pe care o voi folosi in urmatorii 5 ani o sa ma poarte in siguranta.

(am auzit ca ar face probleme la urcari, ca nu ar trage bine, dar as prefera sfaturile unor oameni care au tras o rulota la viata lor, decat a celor care le stiu pe toate dar nu au facut nimic toata viata 

 

ce ma sfatuiti, ce masini ar trebui sa mai caut, in ce "curti sa ma uit......

 

multumesc anticipat de ajutor. 

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Draghiciu Dumitru

https://towcar.info/GB/

 

Testeaza aici toate masinile la care te gandesti si vezi care este cea mai buna pentru tine

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Catalin Tabacaru

Am facut testul, si spune ca este ok,

 

dar acolo este matematica(parerea mea)  oricand stim cu toti ca in viata reala 1+1 nu este aproape niciodata 2 (poate mai mult, poate mai putin)

practic intrebarea mea era, ati vazut un tucson model nou la treaba, ati vazut o  alta masina in bugetul asta,   sau ....

ce ma sfatuiti, uneori sfatul unui "batran" face cat tot internetul.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu

Ce am vazut si am condus la un test drive este Dacia Duster 1, 5 diesel !

Prima impresie care mi-a lasat-o este ca este numai buna pentru mersul prin oras find fasneata, afara urca bine in ture si probabil buna la tras rulota! in cazul tau nu stiu daca se incadreaza la masa maxima de 1500kg!

Merge la fel de confortabil ca Freelanderul meu, raspunde la accelaratie foarte bine, nu se mai aude vantul, trenul de rulare si nici motorul la viteze de peste 100km/h! Scaunele sunt mai confortabile!Consum mic!

 Singurul lucru ce l-am putut observa ca find in minus este ca nu exista difuzor de aer pentru partea de  jos la locurile din spate, dar poate nu conteaza!

Este un altfel de Duster! Mie mi-a placut !

 

  • Upvote 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Klaudiu B

Da, am fost la drive test cu noul duster.  Alta masina, fata  de generația veche.  Mult mai confortabilă, insonorizata mult mai bine, lucrata  mai cu atenție.  Bine, mecanica cred ca e cam la fel, dar stiu ca a dat rezultate f bune.  Nu  detaliez, se poate face si de catre tine un drive test. 

Si te încadrezi in suma spusă în topic. 

Succes ! 

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Traian M

Eu pot sa iti zic din experienta proprie cu jeepul meu din 2015 renegade trailhawk 2.0 Diesel 170 de cai si 350Nm cuplu, care m-a costat 30000 de euro.

Trag bine rulota de 1500 de kg dar as vrea mai mult, la deal mai inclinat nu pot s-o tin peste 100km/h, maxim 80km/h poate.

Deocamdata nu am bani sa pun diferenta ca as lua un Touareg V6 de 3 litri diesel si 262 de cai/580Nm sau Amarok V6 de 224 cai/550Nm sau noul Tiguan 2.0 Diesel Biturbo de 240cai/500Nm - cu vechime de un an s-ar invarti pretul la acestea pe la 35000 de euro.

 

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Catalin Tabacaru

din pacate, dusterul iese din discutie, de ce pentru ca este prea usoara, si pentru ca capacitatea maxima de tractare este de 1500kg.

 

nu as merge la o masina cu maximul ei. 

 

altfel Duster luam,   mi se pare cea mai tare masina.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Catalin Tabacaru
54 minute în urmă, Traian M a scris:

Eu pot sa iti zic din experienta proprie cu jeepul meu din 2015 renegade trailhawk 2.0 Diesel 170 de cai si 350Nm cuplu, care m-a costat 30000 de euro.

Trag bine rulota de 1500 de kg dar as vrea mai mult, la deal mai inclinat nu pot s-o tin peste 100km/h, maxim 80km/h poate.

Deocamdata nu am bani sa pun diferenta ca as lua un Touareg V6 de 3 litri diesel si 262 de cai/580Nm sau Amarok V6 de 224 cai/550Nm sau noul Tiguan 2.0 Diesel Biturbo de 240cai/500Nm - cu vechime de un an s-ar invarti pretul la acestea pe la 35000 de euro.

 

din pacate sunt limitat de varianta noua, si de rata de maxim 500euro + tva

 

alfel sunt multe alte masini care s-ar preta.

 

de aici si marea problema in alegere, "cum sa dai sa cada bine"

 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Traian M

La 25000 euro poti sa te duci pe o octavia 4x4 diesel daca incerci sa te negociezi la singe cu un dealer scoda.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

Tucsonul are peste motoare diesel de 136 si 185 CP, si peste 340 NM. E o masina si frumoasa si performanta si cred ca face fata, fara probleme, la o rulota. Daca e cineva pe care sa-l intrebi de Tucson e Peti din Dej, cel care se ocupa de vanzari si service rulote. Foloseste un un Hyundai Tucson luat de vre-un an si la asta-l foloseste, rulote. Eu am avut Santa Fe, modelul nou, 200CP,   430NM.  Am facut o greseala cand l-am cumparat: mi-a trebuit cutie manuala neaparat am si asteptat cateva luni in plus pentru si s-au dus si doua ambreiaje (in garantie). Pentru motoare mai puternice recomand cutie automata.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Traian M

Decat Tucson mai bine kia sportage cu aceeasi motorizare si echipare e mai ieftina cu 3000 de euro si daca te mai tiganesti un pic mai fac si alte discounturi sau iti dau cauciucuri de iarna gratis etc. La Hyundai preturile sunt cam batute in cuie. Am avut 2 hyundaiuri pana sa trec la Jeep.

Motorul de 2.0 Diesel 185 de cai de la Hyundai/Kia are cutie automata clasica in 6 trepte cu convertizor, este fiabila doar ca consuma mai mult decat o skoda octavia 2.0 diesel 4x4 cu DSG.

Eu zic ca poti scoate o kia sportage 2.0 diesel 185 de cai cutie automata la 25.000 de euro. La fel si o scoda octavia 4x4. 2.0 diesel cu cutie DSG.

Sa te astepti la Hyundai/Kia la un consum de 13-14l/100 cu rulota si la skoda octavia vreo 9-10l la suta

La kia te duci direct la importator in baneasa ca acolo poti obtine cel mai mult discount.

La hyundai te duci la tiriac pt ca ei sunt importatori.

La Skoda te duci la porsche.

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mircea

Kia sportige a fost o alta obtiune a mea, dar asa a fost sa fie sa ma orientez catre o nemtoaica.:laughing:

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

Am facut multe drumuri cu rulota tractata de Hyundai Santa Fe. Media consumului a fost de 10 l/ 100 km. Trebuie sa vorbesti cu cineva care are si masina pe care vrei sa o cumperi si rulota. 

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

Nissan Qashqai?

Am avut unul , cei drept am prins unul cu motor de 2 litri diesel si 150 CP,  luaut de nou, inaintea Santa Fe-ului, si am fost multumit de el.

 

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Traian M

@Cristian A Eu am codus timp de o luna Ix35 2.0 diesel 184 de cai automata din 2013(practic acelasi motor aproape) data de service pt cat timp am avut IX55-ul meu in reparatii si in Bucuresti sub 13, 5 nu am vazut consum pe bord, am avut intr-o zi aglomerata 21% pe 100 de km facuti. SantaFe-ul tau era cu cutie manuala si rulota ta nu are 1500 de kg si mai conteaza si stilul de codus al fiecaruia acum.

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

Rulota mea are 1200 kg. Tucsonul nu prea are nimic in comun cu Ix 35. Ca si diferanta intre modelel Santa Fe.. Si da, conteaza foarte mult stilul de condus. Eu conduc mai sportiv (fara rulota), la Sata Fe, de exemplu, in 3, 6 ani de utilizare, la cei 151.000 km, am schimat de 2 ori cauciucurile de vara, de 2 ori cele de iarna, 3 seturi placute frana fata, 2 pe spate, 2 ambreiaje, 2 diferntiale, una buc turbo complet, suspensii, brate roata fata de 2 ori, discuri frana 2 ori etc. De Nissan Qashqai nu mai vorbesc. Si de Skoda Octavia nu mai zic, ca ma tinut mai putin de 2 ani, tot de noua luata.  De aceea, acum,  am luat Ford Ranger cu motor de 3, 2 l, in ideea ca ma va tine mai mult ca rezistenta la felul meu de condus.

  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Traian M

ix35 se numea decat in europa, in restul lumii se numea tucson. Motorul 2.0 Diesel e fix acelasi numai ca pe ix35 era euro 5 si avea 184 de cai, acum pe noul Tucson este Euro 6 si are 185 de cai, mare lucru nu au schimbat la el. Cutia de viteze e fix acceasi.

Cam multe ai schimbat la santa-fe infara de consumabile, ma refer la: 2 ambreiaje, 2 diferntiale, una buc turbo complet, suspensii, brate roata. Bine ca era in garantie, desi ambreiajul nu intra.

Eu am avut o sonata 2006 parcurs 72000 de km, doar revizii, consumabile si  2 bucse la bara stabilizatoare, apoi am avut un IX55/Veracruz 2009, parcurs 55000 de km, doar revizii si consumabile.

 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Traian M
14 minute în urmă, George M. a scris:

 

Da' unde te grabesti asa tare ?

De grabit nu ma grabesc dar sa mentin macar viteza constanta in 100 de km pe ora pe cruise control chiar daca e deal. Mi s-a intamplat de mai multe ore sa se deconecteze cruise controlul la deal pt ca viteza ajunsese pe la 80, iar el nu o tureaza foarte mult din proprie initiativa :))

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

Mai este un aspect important la alegera unei masini noi: garantia !  Tipul si durata. La masinile asiatice Hyundai/ Kia ai de la 5 la 7 ani garantie. Din bara in bara!  Tot ce am inlocuit la Hyundai a fost pe garantie (5 ani), cu exceptia placutelor si discurilor de frana. La Nissan am inlocuit pe garantie de cateva ori componentele suspensiilor, inclusiv amortizoarele pe spate care au explodat lla fortarea trecerii peste un trunchi de copac.  La masinile nemtesti nu merge asa, nu ofera garantie nici la motor sau ambreiaj pentru motiv de condus necorespunzator, nu mai vorbesc de bucse, rotule, brate roti,  suspensii etc. Detin in famile/ colegi firma auto din grupul VAG sau Mercedes.si garantia e foarte stricta.

  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Traian M
5 minute în urmă, Cristian A a scris:

Mai este un aspect important la alegera unei masini noi: garantia !  Tipul si durata. La masinile asiatice Hyundai/ Kia ai de la 5 la 7 ani garantie. Din bara in bara!  Tot ce am inlocuit la Hyundai a fost pe garantie (5 ani), cu exceptia placutelor si discurilor de frana. La Nissan am inlocuit pe garantie de cateva ori componentele suspensiilor, inclusiv amortizoarele pe spate care au explodat lla fortarea trecerii peste un trunchi de copac.  La masinile nemtesti nu merge asa, nu ofera garantie nici la motor sau ambreiaj pentru motiv de condus necorespunzator, nu mai vorbesc de bucse, rotule, brate roti,  suspensii etc. Detin in famile/ colegi firma auto din grupul VAG sau Mercedes.si garantia e foarte stricta.

Asa e, garantia e super importanta: Hyndai da 5 ani, Kia 7 ani, Toyota 6 ani, din cele europene ford mai da 5 ani la anumite modele si apoi poti anual s-o prelungesti cu garantia Ford 12 pana la 9 ani, asa am facut la Focusul nevestii. Ford kuga ar fi o idee doar ca e mai scump de 25000 de euro cu cutie automata. Eu nu recomand manuala.

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Catalin Tabacaru

Mulțumesc pt ajutor, scrieți unde îmi recomandați sa stabilesc testdrive, și ce mașina sa cer.

Să vedem,   până la urmă am patru luni de vizualizări și (fiert la foc mic vânzătorii)/negocieri.

 

Sper să îmi iasă. Și să creez un ansamblu imbatabil.

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

La cate masini frumoase sunt pe piata, patru luni abia ca-ti ajung. Spor la  vizualizari si testari. Si la negocieri, ca sunt unii dispusi sa lase, in unele momente destul de mult.

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Traian M
în urmă cu 1 oră, Catalin Tabacaru a scris:

Mulțumesc pt ajutor, scrieți unde îmi recomandați sa stabilesc testdrive, și ce mașina sa cer.

Să vedem,   până la urmă am patru luni de vizualizări și (fiert la foc mic vânzătorii)/negocieri.

 

Sper să îmi iasă. Și să creez un ansamblu imbatabil.

Am mai zis: Kia Baneasa, Hyundai Tiriac desi Tucson-ul e aceeasi masina cu Sportage-ul doar designul si pretul difera insa masinile pot fi facute la acceasi fabrica pe aceeasi linie de asamblare. Tiriac tine preturile mai sus la Hyundai fata de Kia.

Porsche Pipera, Toyota Pipera, Ford oriunde ca nu exista showroom de importator pt ca ford e prezent prin fabrica din Romania si lucreaza doar prin dealeri. Nu stiu ce preturi au nissan xtrail de 2.0. 170 de cai dar cred ca depaseste 25k, la fel si fratele geaman noul Renault Koleos. Orice ai lua, i-ati cu cutie automata.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Catalin Tabacaru

Am discutat cu firma de leasing operational, si s-ar parea ca pe alte marci care au un nume mai puternic, ma pot incadra la o masina mai scumpa un pic,   acum am cerut sa imi faca niste oferte, sa vedem cu ce vin....

Sunt curios tareeeeeee!!!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.