Dragos Dumitru Ioan

The Campervan

24 postări în acest subiect de discuţie despre The Campervan

The Campervan

Dragos Dumitru Ioan

Buna ziua,  

 

In Decembrie am reusit sa imi iau microbuzul. Mi l-am dorit de cativa ani buni, iar acum i-a sosit vremea. Am apucat sa il inmatriculez zilele trecute, si acum e ready to hit the offroads. E un VW T4 Multivan din 1994 (m.a.c. 1.9 TD) dar a avut cam tot ce cautam la un bus. Deci a fost love at first sight. Tabla e intr-o stare acceptabila spre buna (big issue la Transportere pana in 2000 cand nu au folosit tabla galvanizata), motorul de 1.9 l-am ales intentionat din motive de costuri, iar masina are geamuri termopane in lateral (ambele culisante) si luneta, 5+1 locuri, scaunul pasagerului se roteste, in spatele soferului e un scaun cu cool-box sub el, masa, pat, trapa electrica mare in jumatatea masinii, standheizung...Cauciucuri bune, ce sa mai...Cam tot ce imi doream.  Doar ca nu a fost chiar asa simplu. 

 

Am luat masina in 4 Decembrie iar in 5 sau 6 mi-am facut programare la inmatriculari in Sibiu, si m-au programat in 31 ianuarie. Am un noroc urias sa fiu intr-o comunitate de oameni pasionati si dedicati Transporterelor aici in Sibiu, asa ca am bagat-o direct la reparatii in timpul asta mort pana la inmatriculare. Am schimbat toate lichidele masinii, discuri de frana, saboti de frana, placute, rulemnti fata, amortizoare, pivoti, bielete, semibielete, bare de directie, kit timonerie, am pus un ambreiaj cu volanta de Golf 4 TDI, garnituri la capacul de chiuloasa, termostat, vas de expansiune, coolant (de 2 ori), termoswitch pentru ventilatoare, toate becurile, suport cutie de viteza, kit de reparatie al timoneriei, relee, sigurante, am curatat si reaparat eberpacher-ul, am luat baterie noua (bateria auxiliara de sub scaunul soferului - acum am 2 x 75 A 12 V instalate) si am schibat si grila radiatorului, pentru ca era rupta. Si rectificat alternatorul (dupa ce mi-a cazut).  Overall cred eu ca am schimbat cam tot ce trebuia schimbat la masina, acum e inmatriculata si e ready to hit the road. 

 

Mai trebuie doar sa ma apuc sa fac un sertar/portbagaj, iar pentru cei interesati de asa ceva (pentru T4 Multivan) va las linkul acesta : http://www.t4-wiki.de/wiki/Heckschublade 

 

Sunt doar eu si prietena mea care folosim campervan-ul asta. Este mic si compact, de iesit in weekend-uri sau pierdut vremea la mare si in Delta. Ne orientam mai mult spre off-camping. 


See you on the side of the roads  !

Atrium 15 ian  (1 of 1).jpg

  • Like 6
  • Upvote 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu-Betty

Să o stăpâniţi şi folosi sănătoşi ! :OK:

Ai cam avut bătăi de cap cu ea, însă efortul depus a  meritat... Veţi vedea. Drumuri bune ! :noroc:

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Offroads or on road?

Vad ca nu e 4x4 pt off road !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Klaudiu B

@Dragos Dumitru Ioan , din ce ai descris pe topic, chiar nu a fost simplu. Da deloc. Esti de admirat , ai avut răbdare și bani să faci asa ceva. 

Drumuri bune si să vă bucurați de el.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu

Felicitari pentru achizitie si pentru munca depusa ca un adevarat pasionat!:)

Iesiri frumoase!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

Sa-l stapaniti cu drag, drumuri bune si vacante minunate ! :noroc: :OK:

 

PS...Niste poze de la interior ar fi binevenite...:multumesc!:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Popescu Ionut

Sa o conduci sanatos si sa vezi multe locuri frumose.

Cand ai timp pune te rog niste poze din interior.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dragos Dumitru Ioan

@Ovidiu Cica 

 

Mi-as fi dorit eu sa fie Syncro, dar nu e.  Offroad in sensul ca poti merge linistit pe drumuri unde se termina asfaltul, si putin mai departe, intrucat are un ground clearance mai maricel decat majoritatea masinilor. Si am cauciucuri calumea pe ea, si o sa investesc in niste AllTerrain-uri cu prima ocazie.  Iti las o poza dintr-un trip cu un prieten cu un T3 Syncro. Nu poti sa iti imaginezi unde am fost in ziua aia cu masina aia...Ce aventura !  Dar sigur...Cum am zis, sa poti merge pe drumuri forestiere, dar nu m-as aventura nicaieri crazy cu ea. 

 

 

_MG_2838.jpg

  • Like 3
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dragos Dumitru Ioan

Multumesc tuturor pentru gandurile bune !

 

E foarte placut sa descoperi o comunitate dedicata pasiunii ei ! 

 

Spre rusinea mea, nu prea am poze din interior (nu am apucat sa fac treaba calumea pe acolo, vreau sa o duc si la curatatorie inainte si asa mai departe) dar mai revin eu cu poze. E pretty strandard issue T4 Multivan stuff, bancheta de 3 locuri (se trage se face pat) un scaun in spatele soferului cu lada frigorifica sub el, Eberspacher-ul in spatele lui, o masuta pliabila, un neon si un "captain chair" pentru pasager. Asa se cheama astea cu cotiere care se rotesc, captain chairs, ca pe "USS Enterprise". Are o baterie auxiliara din fabrica sub scaunul soferului si cam that's it. Un termostat pentru incalzire. Si a mea are o trapa mare si frumoasa cat e usa culisanta la mijlocul masinii si geamuri glisante pe ambele parti (ceea ce e super). 

 

WhatsApp Image 2018-02-02 at 20.51.10.jpeg

  • Like 3
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
în urmă cu 1 oră, Dragos Dumitru Ioan a scris:

Spre rusinea mea, nu prea am poze din interior (nu am apucat sa fac treaba calumea pe acolo, vreau sa o duc si la curatatorie inainte si asa mai departe) dar mai revin eu cu poze. E pretty strandard issue T4 Multivan stuff, bancheta de 3 locuri (se trage se face pat) un scaun in spatele soferului cu lada frigorifica sub el, Eberspacher-ul in spatele lui, o masuta pliabila, un neon si un "captain chair" pentru pasager. Asa se cheama astea cu cotiere care se rotesc, captain chairs, ca pe "USS Enterprise". Are o baterie auxiliara din fabrica sub scaunul soferului si cam that's it. Un termostat pentru incalzire. Si a mea are o trapa mare si frumoasa cat e usa culisanta la mijlocul masinii si geamuri glisante pe ambele parti (ceea ce e super). 

 

 

 

 @Dragos Dumitru Ioan , sunt posesorul unui T4 - Multivan 2 (ACV/102 CP) ; sunt foarte-foarte multumit de "cat poate duce" ! :)

La cate drumuri am facut cu el , .... mama-mia ! Are 330.000 km si nu-i obosit deloc ! :default_109:

 

 

 T4-Multivan 2

 

T4 Multivan 2

 

 

  • Like 4
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihnea Stoenescu

Sa-l stapaniti sanatosi. La cata munca si pasiune ai investit, cred ca acum ti-e si mai drag. Excursii frumoase, Dragos !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marian Dobre

Felicitari pt achizitie si pt ca ai ales modelul asta care aduce multe avantaje. Am avut fix acelasi model tot cu trapa mare la mijloc. La un momentat voi reveni la multivan pt ca mie mi se pare masina perfecta. Desi nu are acelasi grad de comfort ca si t5 mie tot mai mult imi place t4 , chiar si ca si compartimentare, ma refer aici la masa dreptunghiulara care este pe stanga, fata de cea rotunda pe mijloc la t5. Eu l am folosit si ca masina personala, mergeam la servici cu ea si sa ma ajut la diverse filamari (fiind cameraman) videoclipuri nunti etc. Si in concedii de care cei drept nu am avut parte pe cat mi as fi dorit. Mare munte delta un singur cuvand: perfect. Dupa cum spuneai poti ataca si drumuri destul de nasoale cu el chiar daca nu este syncro , dar nu chiar off road. Trapa de deasupra in serile calduroase de vara mirifica. Un alt mare avantaj in cazul in care vrei sa faci excursii pe afara este ca nu este considerata rulota ci autoturism. Poti intra in orase, poti ramane peste nopate in parcari neamenajate special pt rulote etc. Atentie totusi la stradutele inguste si intortocheate in genul celor din sudul frantei si satele mici din nordul spaniei. Mai ales in zonele turistice strazile sunt super aglomerate multe din ele destul de lungi,  inguste si curbate  iar indoarcerea devine f dificila. Asta in cazul in care vrei sa fi aventurier si sa vezi frumusetile originare ale locurilor. Eu unul chiar daca ma rupeau sensurile giratorii alegeam totusi drumurile nationale in defavoarea autostrazilor. Au alt farmec , vezi mult mai multe iar drumul lung trece mai usor fata de autostrazi.  In rest poti parca in parcari unde peste drum ai plaja parcari normale sau cele de ale market urilor. Despre echipare si accesorii nu iti dau sfaturi pt ca asta tine de fiecare si din cate vad esti destul de bine pregatit. Inca odata te felicit pt ce ai ales si iti doresc cat mai multe plimbari frumoase si experiente de neuitat (pozitive bineintele)!

  • Like 3
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

In ce priveste , , oboseala, , motorului !

Am un prieten care are 2 multivan-uri , la unul are peste 600 000km !

E foarte multumit si motorul merge ok !Dar atentie are motorul de 2.5 !

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Stefan Adam

Sa-l stapanești sanatos și sa aveți multe ieșiri frumoase. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
în urmă cu 8 ore, Marian Dobre a scris:

Felicitari pt achizitie si pt ca ai ales modelul asta care aduce multe avantaje. Am avut fix acelasi model tot cu trapa mare la mijloc. La un momentat voi reveni la multivan pt ca mie mi se pare masina perfecta. Desi nu are acelasi grad de comfort ca si t5 mie tot mai mult imi place t4 , chiar si ca si compartimentare, ma refer aici la masa dreptunghiulara care este pe stanga, fata de cea rotunda pe mijloc la t5. Eu l am folosit si ca masina personala, mergeam la servici cu ea si sa ma ajut la diverse filamari (fiind cameraman) videoclipuri nunti etc. Si in concedii de care cei drept nu am avut parte pe cat mi as fi dorit. Mare munte delta un singur cuvand: perfect. Dupa cum spuneai poti ataca si drumuri destul de nasoale cu el chiar daca nu este syncro , dar nu chiar off road. Trapa de deasupra in serile calduroase de vara mirifica. Un alt mare avantaj in cazul in care vrei sa faci excursii pe afara este ca nu este considerata rulota ci autoturism. Poti intra in orase, poti ramane peste nopate in parcari neamenajate special pt rulote etc. Atentie totusi la stradutele inguste si intortocheate in genul celor din sudul frantei si satele mici din nordul spaniei. Mai ales in zonele turistice strazile sunt super aglomerate multe din ele destul de lungi,  inguste si curbate  iar indoarcerea devine f dificila. Asta in cazul in care vrei sa fi aventurier si sa vezi frumusetile originare ale locurilor. Eu unul chiar daca ma rupeau sensurile giratorii alegeam totusi drumurile nationale in defavoarea autostrazilor. Au alt farmec , vezi mult mai multe iar drumul lung trece mai usor fata de autostrazi.  In rest poti parca in parcari unde peste drum ai plaja parcari normale sau cele de ale market urilor. Despre echipare si accesorii nu iti dau sfaturi pt ca asta tine de fiecare si din cate vad esti destul de bine pregatit. Inca odata te felicit pt ce ai ales si iti doresc cat mai multe plimbari frumoase si experiente de neuitat (pozitive bineintele)!

:bravo:

Bine punctat (avantaje) !

Parcarile subterane NU-S o problema ! (inaltimea max admisa: 1, 90 - 2, 10 m)

Dezavantaj:  EURO 3 !

P.S. Mai nou Franta a introdus "vigneta de mediu" pentru cateva regiuni ! Vezi aici:

In curand ...si-n Germania (cand ?).

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Stefan Adam
în urmă cu 2 ore, Florea Mihai-Micki a scris:

:bravo:

Bine punctat (avantaje) !

Parcarile subterane NU-S o problema ! (inaltimea max admisa: 1, 90 - 2, 10 m)

Dezavantaj:  EURO 3 !

P.S. Mai nou Franta a introdus "vigneta de mediu" pentru cateva regiuni ! Vezi aici:

In curand ...si-n Germania (cand ?).

Teul meu din 98 e euro 2. Al lui din 94 n-are cum să fie euro 3....

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
în urmă cu 20 ore, George M. a scris:

 

Ce bine ar fi sa i copieze ai nostrii pe francezi cand stabilesc noile taxe ...

 

ecologique-solidaire_gouv_fr.jpg.148558088766bb084a9732dbd799c2e2.jpg

 

 

Pai, atunci, n-am decat sa spun:

"DOAMNE AJUTA ! Sa te auda cel de sus !"

:)

 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
în urmă cu 21 ore, Stefan Adam a scris:

Teul meu din 98 e euro 2. Al lui din 94 n-are cum să fie euro 3....

 

Ai drepatate @Stefan Adam...

Mea culpa ! :default_109:

 

(l-am citat pe Marian Dobre, dar am scris despre T-ul meu, fiind ceva mai "tanar" decat al lui )

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mircea

Felicitari pentru achizitie si sa va bucurati de ea cat mai mult!:bravo:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Stefan P

Bravo! Plimbari frumoase!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel K

Felicitari. Ai facut o treaba de nadejde. Numai sa nu te intristeze astia cu o taxa de mediu de te freci la ochi cand o sa o vezi. 

 

La 2/5/2018 la 4:45, George M. a scris:

Ce bine ar fi sa i copieze ai nostrii pe francezi cand stabilesc noile taxe ...

 

ecologique-solidaire_gouv_fr.jpg.148558088766bb084a9732dbd799c2e2.jpg

 

Interesant. La aceeasi norma euro, dieselurile sunt cu o clasa sub benzinare, plus si pe la vechime ceva interesant. De ex un disel euro 2 din 97 are clasa 5, iar una pe benzina, idem euro 2 din 97, are clasa 3. Se confirma ca dieselurile sunt usor-usor date mai la coada. Naspa, ca sunt mai bune la tractiune. 

 

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
La 2/5/2018 la 14:45, George M. a scris:

 

Ce bine ar fi sa i copieze ai nostrii pe francezi cand stabilesc noile taxe ...

 

ecologique-solidaire_gouv_fr.jpg.148558088766bb084a9732dbd799c2e2.jpg

 

Am achizitionat pentru vacanta din acest an (2018) vigneta de mediu , clasa 4-a (Euro3) la pretul de ..... 5, 10 € !

14 zile am asteptat pana ce-am primit-o ! Comanda ...online (copie dupa talonul masinii + carte de identitate).

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad

@Dragos Dumitru Ioan 

Pe unde te-ai plimbat cu ea , pana acum ? :default_109:

La cat ai investit in ea... (timp, bani...smd) , ma gandesc c-ai fost plecat cu ea.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Damian Bogdan
      de Damian Bogdan
      Din pacate nu am apucat sa ma bucur de ea si imi doresc sa gasesc pe cineva care sa o faca...
       
      Hymer Nova, an 2005, inmatriculata în România, proprietar în acte.
      Echipare ptr offcamping!!
      Panou solar și baterie de 100A
      Cupla rapida de gaz ptr exterior
      Priza exterioara 220v
      Mufa tv externa, ptr cort.
      Mufa rapida externa ptr conectare la rețeau de apa sau bazin suplimentar + mufa si pompa apa externa si pompa apa exterior noua
      Bazin de apa curata la interior cu umplere din exterior BOILER apa calda pe GAZ si curent 220v Roata de rezerva noua, de tip C pe 14 și anvelope ca noi, jante de aliaj Cupla antibalans ca noua.
      Talpi pentru picioarele de calare, noi, nu am apucat sa le montez.
      Cuptor pe gaz si curent 220v
      Frigider mare cu congelator separat.
      Soba Truma cu Trumavent la 12v si încălzire Ultraheat la curent Aragaz și chiuveta.
      Iluminat 12v ambiental cu schimbarea culorilor Trapa mare funcțională, fără fisuri sau alte probleme Trapa în zona patului matrimonial Trapa în baie, cadita dus Geamurile sunt ca noi, plasele de insecte și parasolarele sunt prezente și funcționale.
      Mochete originale foarte curate, ca noi.
      Multiple spații de depozitare, usa de vizitare din exterior ptr spatiul de sub patul matrimonial.
      Vine echipata cu bidon de apa curata suplimentar ptr alimentare din exterior, bazin de ape uzate Rulota se prezintă într-o stare de excepție, foarte spațioasă.
      Tapiteria pentru banchetele din fata este noua, refacuta integral.
       
      Pret: 8000 Eur, usor negociabil.
       



















    • GigiBuciuman
      de GigiBuciuman
      Salutare
      Sunt proaspat proprietar al unei frumoase rulote Burstner 540TK din 2003. A fost lovita de gheata in vara cand au fost furtunile alea "criminale" prin Italia.  
      Abia astept sa inceapa sezonul.

    • Cristian Bednar
      de Cristian Bednar
      Buna ziua dragi colegi rulotisti,
      Vand Volkswagen Touareg din 2012, Euro 5, model fara Ad Blue, in stare perfecta de functionare, complet echipat si pregatit atat de iarna cat si de vara.
      Masina a fost folosita ca masina de familie, sunt al doilea proprietar de aproximativ 40.000 km, istoric complet de service, revizii sau reparatii la zi,
      Echipare: culoare metalizata, piele neagra perforata, jante vara de 20’ cu anvelope NOI Michelin (fabricatie Franta) Latitude Sport si de iarna de 19 cu anvelope Nokian rulate maxim 8000 km, faruri xenon adaptive cu faza lunga automata si sistem de spalare faruri, senzori de parcare fata-spate, camere video 360 grade, pachet R-line, oglinzi laterale electrice, heliomate si rabatabile electric, geamuri fumurii soate, incalzire in stationare webasto cu telecomanda, parbriz incalzit electric, cruise control, volan imbracat in piele sport multifunctional incalzit, alarma, climatizare pe 4 zone, navigatie RNS 850 cu DVD player si magazie de CD/DVD-uri si bluetooth cu sistem de streaming muzica, scaune incalzite si ventilate fata, scaune incalzite spate, scaune electrice fata cu memorie, ornamtente interioare de aluminiu, suspensii pneumatice fata/spate adaptive cu setare de sport/comfort, cruise control, comanda vocala, senzor de ploaie, sistem audio Dyn Audio, presuri cauciuc, pres portbagaj cauciuc, portbagaj actionat electric, oglinda retrovizoare cu functie anti orbire, torpedou climatizat, sistem de separare metalic zona pasageri de portbagaj (grilaj metalic, demontabil), carlig de tractare montat retrofit la VW cu ventilator de 850w schimbat (cel de 600w disponibil in cutie), bancheta spate reglabila si rabatabila. 
      Revizie completa facuta acum 6000 km, placute frana fata cu discuri schimbate si placute spate, toate OEM.
      Masina nu are nevoie de absolut nicio investitie, este masina de familie si a fost intretinuta la cele mai inalte standarde. O schimb datorita trecerii la un model electric.
      Nu sunt interesat de schimburi sau alte propuneri de pret. Se poate vedea in Otopeni, Ilfov.
      Pret pentru colegii rulotisti 16.500 euro, este promovata in alte medii online cu 16.900 euro.














    • Cristian Bednar
      de Cristian Bednar
      Buna ziua,
      Dupa 5 ani frumosi, viata noastra a trecut de la un cuplu cu catel la o familie cu 2 copiii, catel si muuuulte obligatii. Asadar ne vedem nevoiti sa ne despartim de rulota noastra draga care ne-a cazat in multe locuri in perioada frumoasa in care a stat la noi.
       
      Asadar, oferim spre vanzare rulota Knaus Eurostar 400, din 2000, MMA 1700kg, cu urmatoarele dotari (initiale din fabrica):
      cupla anti balans alko 2000
      mufa clasica de 13 pini
      exterior lucios (mi-a placut tare mult asta, probabil a cantarit mult si la decizie)
      doua butelii de gaz mici, ambele in perioada de ‘garantie’
      supoort de biciclete montat in spate
      aragaz, frigider, chiuveta, toate pe drapta cum intri in rulota. Am pe cineva care mi-a subliniat ca este important sa nu am frigiderul cu ventilatia in cort...
      doua banchete cu masa ce se pot transforma in pat in caz de nevoie.
      pat fix in spate cu rafturi deasupra patului (obligatoriu in epoca reviste/tablete/carti la pat)
      toaleta cu dus patrat si chiuveta in dormitor
      dulap de haine
      mouver cu baterie
      boiler de apa calda pe gaz
      instalatie de apa sub presiune
      cort exterior
      portbagaj superior cu scara
      soba truma cu truma vent pe 12v
       
       
      Imbunatatiri facute de cand am luat rulota:
      toate luminile cu LED
      kit de refresh toaleta C200 (colac, rezervor,  solutii si hartie igienica pt rulote)
      4 prize duble de USB A si C.
      2 plafoniere LED care sa le inlocuiasca pe cele clasice
      sistem masurare apa curata in rezervor cu display
      panou solar 270w cu regulator de incarcare Victron
      inverter UPS 12v/220v de 1200w tot Victron
      DC to DC de 30A tot Victron
      Monitor baterie Votronic
      Sistem ventilatie pentru zona de tehnologie cu senzori de temperatura si ventilatoare ultra silent
      tot sistemul electric al rulotei este refacut la standarde actuale si chiar peste
      acumulator Litiu Ion de 2.5-2.8 kwh
      inlocuit cateva plase de tantari la toate geamurile plus plasa noua la usa tip glisanta
      oale and stuff pt gatit
      gratar
      rezervor apa gri de 40 litri
      detector de gaz 3 in 1
      senzor de CO2 si termometru
      rezervor dedicat de 100 litri apa curata
      Dus suplimentar exterior
      prize suplimentare de 12v pt accesorii
      iluminat de seara/noapte Interior cu dimmer si camera video de mers cu spatele pe care am lasat-o conectata permanent ca sa am echivalentul unei oglinzi retrovizoare. Si am lacuit si refacut usile de la mobilier unde prezentau urme de uzura
      priza rapida pt conexiune gaz exterioara
      remasticarea tuturor geamurilor si inlocuirea celor doua trape 40x40 Heike cu unele noi
      tamburi noi de frana cu placute, anvelope noi Michelin C-uri made in France
      amortizoare noi originale
      marchiza Fiama de 2, 8m
      sistem de apa sub presiune din reteaua exterioara. Nu mai stiu de unde am aflat de el, insa acum ma pot conecta permanent in camping, fara grija nivelului de apa din rezervor
      frigider nou cu compresor, dedicat rulotelor sau barcilor. M-am invartit mult sa gasesc un frigider de 220v si sa il trnsform la 12v, insa nu am reusit sa gasesc niciunul la dimensiunea celui vechi (74 cm inaltime). Toate din comert au 80 cm . 2 ani m-am tot codit din cauza pretului, greu de acceptat sa dau mai mult pe cel din rulota decat pe frigiderul din casa
       
      Toata povestea rulotei si evolutia ei o gasiti in prezentarea ei la 
      Acum, impreuna cu rulota se ofera orice va trebuie pentru ea… de la tacamuri la farfurii, de la scaune si masa la covoare de exterior, de la marchiza Fiama de 2, 8m parca la orice accesoriu va ganditi ca ar putea sa va trebuiasca pentru o iesire perfecta cu rulota.
       
      Rulota poate fi vazuta in Otopeni unde a fost centru de comanda si control pentru spritz si voie buna. Inclusiv frigiderul este plin cu bere de cea mai buna calitate.
       
      Pretul de vanzare este 9.500 de euro pentru colegii de pe forum. In alte parti va fi expusa la 10.000 euro. Motivul vanzarii este cel relatat la inceput, deci nu va asteptati la capcane sau vicii ascunse. Are istoric complet la Corda Campers in Bucuresti.
       
      Caut sa atasez si cateva poze in mesajul urmator.
       
      zi buna tuturor,
      Cristian Bednar
       
       
       
       
       
    • Alin Mihaila
      de Alin Mihaila
      Asa cum am mentionat si in topicul de vanzari auto, incerc sa fac un upgrade asa ca vind atat masina cat si rulota.
       
      Rulota Hobby DeLuxe Excellent Easy 440. A fost folosita pentru vacantele anuale in familie.
      Rulota este ingrijita, tinuta in garaj si service-ata (la Corda Campers, Rulote Romania si Knott) de fiecare data cand a aparut o mica problema.
      Astfel, au fost inlocuite ambele trape cu trape Heki, a fost inlocuit garnisajul pe profilul de aluminiu, tratament antiumezeala sub rulota, refixare elemente mobilier interior, reglare sisteme de inchidere ferestre, curatare soba, inlocuire anvelope (Viking C-uri pentru greutate), inlocuire carenaj ambele roti, inlocuire amortizor frana inertiala, reglare sistem de franare si echilibrare mover etc.

      Rulota este dotata cu:
      - cupla antibalans Winterhoff
      - mover PowerTouch
      - baterie tractiune Rombat Tempest 100 Ah
      - marchiza Fiamma (2 ani)
      - covor terasa
      - cort inchis complet
      - suport 2 biciclete Thule
      - boiler electric
      - 4 scaune pliabile
      - masa pliabila
      - plita electrica exterior
      - mobilier terasa Quechua
      - oglinzi auto Milenco
      - uscator rufe Berger
      - filtru cafea
      - fierbator apa Tefal
      - gratar nefolosit
      - soba Trumatic
      - frigider Electrolux (gaz, 12V, 220 V)
      - diverse produse de intretinere
      - ITP facut in august 2023

      An fabricatie 2002
      Masa maxima autorizata 1250 kg














  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.