Gabriel Schuster

De la autoutilitara la campervan

186 postări în acest subiect de discuţie despre De la autoutilitara la campervan

De la autoutilitara la campervan

Gabriel Schuster

Deschid aici acest topic unde voi prezenta, in masura timpului disponibil, etapele lucrarilor de conversie a unei autoutilitare in campervan.

Masina este in Citroen Jumper, diesel, 2200 cmc, L3H2 ( 4, 07*1, 88*1, 90), noiembrie 2013, 172.000 km. Are doua locuri, suficient pentru mine si sotie, catelusa va beneficia de un loc special ( neincris in CIV).

Azi am incheiat prima etapa, masina este inmatriculata si pregatita de ITP, actualul expira la sfarsitul lunii.

Dupa ITP voi demonta panoul separator si voi incepe treaba!!

Postez cateva poze, acesta este inceputul.

InkedIMG_4243_LI.jpg

InkedIMG_4244_LI.jpg

IMG_4242.JPG

  • Like 5
  • Upvote 6

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Flavius Ivan

Spor la treaba si succes la conversie ! :OK:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Radu Ghita

Da-i bataie si sa ne tii la curent. Spor!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster

Multumesc de incurajari, doresc ca acest topic sa fie cat mai complet pentru a beneficia toti de informatiile/ problemele / realizarile ivite. 

  • Like 3
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad

Salutare si Felicitari Maestre...

Imi place ideea ! Spor la treaba !

 

P.S. Poti conta pe mine pentru un <schimb de idei/pareri>

Uite aici un LINK care poate-ti sugereaza idei ! (germana/engleza/franceza/olandeza se traduc cu Google translate)

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Rada

Foarte tare. Felicitari!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristi Enachescu

Spor la treaba si mult succes! Asteptam cu interes sa vedem evolutia lucrarilor de transformare!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu

Daca vei folosi dubita, doar in sezonul cald nu cred ca e necesara izolarea interioara a ei asa mult! Condensul de pe suparafetele reci se va face, doar cand e mai rece afara! Spun asta ca sa nu muncesti asa mult la ea sau sa te cheltui! Pana la urma ai nevoie de un pat, o masa, un loc de depozitare haine, un frigider sau lada frigorifica, o sursa de incalzire si daca se poate un WC!:)

Spor in transformarea ei asa cum iti doresti!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster

@Drinovan Ovidiu

Doresc sa fac acest campervan pentru mine, sper sa-l folosesc mai multi ani de acum inainte. Vreau sa folosesc numai echipamente noi si sper sa iasa cel putin la fel de frumos ca si rulota pe care acum am scos-o la vanzare.

  • Like 2
  • Upvote 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Silviu Pascu

Bafta!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster

Am terminat cu pregatirea masinii, revizie completa : discuri si placute frana noi pe fata, ulei, antigel si toate filtrele noi, un pivot nou si pistonasele de etrier dreapta noi. A urmat ITP-ul , trecut fara probleme. Acum sunt linistit, masina merge impecabil si pot sa incep treaba la conversie.

Am inceput achizitionarea de echipamente: Un WC Thetford C 200 S nou, nefolosit, demontat de pe o rulota in Germania.

De pe ebay.com am comandat fitinguri de alama de 10 mm pentru instalatia de apa( teuri, coturi 90 grade, Y-uri, conectori drepti, reductii la 1/2"), spoturi incastrate 12V cu LED, robineti pentru furtun de 10 mm din alama, coliere furtun, pompa cu trei membrane cu presostat incorporat.

Furtun rosu si albastru si rezervoarele de apa le voi lua din tara, Motorhome sau Exis.

Trapele le-am gasit in Germania, urmeaza sa le comand.

Materialele pentru izolatie le-am gasit la Dedeman si Hornbach ( reflectix, vata bazaltica, spuma si adeziv Bisson spray), iar K-flex am gasit la un pret bun in Otopeni.

Va urma...

  • Like 2
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Catalin Gigi

Felicitari , spor la treaba , nu faceti rabat la izolatie pt ca vara este la fel de periculoasa ca iarna ca si efecte secundare ma refer , se creaza efectul de sera in interior si temperatura mobilierului creste foarte mult si nu apuca sa se racoreasca pt odihna de noapte , nu intodeauna gasesti loc la umbra si daca lasi un pic motorul pornit sa faca racoare se poate mentine o perioada pt a te odihni la pranz . Inca odata succes .

:OK:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionut C.

Unde intenționezi să folosești folia *reflectix*?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sabau Petru

 

Buna ziua !

 

Din greseala nu este un L4H2????

La fel am si eu unul cu lungimea utila in spatele panoului de 4 , 03 m  , pe care l-am transformat in masina de lucru ( Gen camper )  pe baza prospectelor si nevoiler mele 

Va doresc spor la treaba  si succes 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Catalin Gigi

Pentru cate persoane se pregateste transformarea ? Strict pt cei 2 adulti si catelusa ?

Daca da atunci se simplifica lucrurile ... la ce configuratie v-ati oprit ??

 

Tot bantui pe siturile de profil si vizitez astfel de transformari ...Cele mai multe idei am , , prins, , pe Pinterest !!!

Am dat cautare , , Van conversion, , ...succes !!

 

:autorulota::salutare!:

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel Niculae

Spor la treaba si mult succes :OK:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Milan Petrin

Felicitari si spor la treaba astept sa o vad gata:bravo:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sabau Petru

Inca o data buna seara !

 

Din conversia pe care am facut-o mi-au mai ramas niste T-uri pentru apa, furtun rosu/albastru in bucati de min 3m si alte cateva maruntisuri, vi le ofer cu placere daca doriti

 

Cu deosebita stima

Sorin Sabau

  • Like 1
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster

@Ionut C.

reflectix-ul doresc sa il folosesc ca bariera de vapori.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster

 

@Sabau Petru

Lungimea utila este 4, 03m , deci cred ca este modelul L4.

Pentru piesele ramase, multumesc mult. M-ar interesa furtunele, T-euri am comandat de alama si urmeaza sa soseasca. Faceti un pret si le iau.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster

 

@Catalin Gigi, configuratia este pentru doi adulti si o catelusa.

Pinterest-ul sa traiasca, de un an vizionez in fiecare seara noile postari.

M-am stabilit  la trei configuratii, urmeaza ca sefa sa puna degetul pe una !!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Catalin Gigi

aaaa si nu vedem si noi cele 3 variante  ? :multumesc!::salutare!:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Miha Mocanu

Felicitari pentru idee si pentru munca inceputa!

Am intrat pe acest forum tocmai pentru ca google-ul mi-a facut trimitere la aceasta postare despre modificarea autoutilitarei si avand in vedere ca am inceput si eu un astfel de proiect pe un Mercedes Sprinter din 2002 (varianta cea mai scurta de Sprinter cu o lungime totala de sub 5m) mi-as dori sa mai schimbam idei pe acest subiect.

Eu voi merge pe o modificare minimalista de genul celei din linkul atasat (pe youtube este numit Simple Promaster Camper Van - Conversion kits by Wayfarer Vans.mp4)

In afara de ce au facut cei din videoclip mai vreau doar sa izolez Sprinterul cu folie de aluminiu si vata bazaltica, in rest totul va ramane foarte simplu.

Referitor la peretele despartitor si diverse prinderi in "scheletul" dubitei stiti cumva daca se dau amenzi de catre politisti in cazul in care peretele despartitor nu exista sau sunt facute modificari de la bancheta de doua locuri la un singur scaun pentru pasager? Sau pentru profile metalice prinse pe interior de "scheletul" dubei? (in videoclip sunt fixate aceste profile in L pentru pat si polite..)

Multumesc anticipat si imi cer scuze daca postarea mea este prea "invaziva".

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster

@Miha Mocanu

Salutare si spor la treaba.

Stiu ce fara panoul despartitor nu trece ITP-ul, la fel si cu modificarile la scaune.

Cred ca sunt probleme cu politia la scaunele modificate.A mea are doua scaune in fata.

Eu vreau sa o omologhez autorulota cand termin, deci nu m-au interesat aceste aspecte.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.

  • Conţinut similar

    • Simionescu Dan
      de Simionescu Dan
                                                                     Bine v-am gasit!
      Vreau sa va prezint proiectul meu, si daca se poate ceva sfaturi sau pareri despre aceasta conversie.
      Masina este un Renault Master, 2, 5, 150cp, an 2010, H2-L3, lungime interioara 3, 75, latime 1, 75, inaltime 1, 90.
      Amenajarea este una normala cu un pat cu dimensiunile (aproximative) de 1, 80 lungime, latimea cat mai ramane , inca nu sunt hotarat daca pun lambriu sau folosesc scandura originala a masini.
      Blatul de bucatarie 100/50, aproximativ, pe partea cu usa laterala si un dus de 100/70 cu toaleta, acesta nu m-am hotarat daca il pun langa pat sau in spatele scaunului de la sofer.
      Izolatia o sa fie facuta cu XPS de 3 la acoperis, partile laterale superioare si podea, si cu XPS de 6 in partile de jos, plus bariera de vapori si placi antivibratie.
      Electrica o sa fie compusa din 2 panouri solare de 150w fiecare deocamdata. La anul urmeaza si al treilea pentru ca nu mai ma incadram in buget , si din cauza trapelor nu pot sa pun mai mult de 3 panouri.
      Panourile sunt monocristaline de la Enjoysolar un MPPT de la Victron Smart Solar Charge Controller with Integrated Bluetooth 100/30 150/35 100/50, SCC110030210, un Switch Station de la H-Tronic pentru ca o sa am si alimentare cu 220v de la exterior, un invertor sa vad de 2000-2500W, si un incarcator de la Victron Energy Blue Smart IP22 Battery Charger de 30 amperi.h
      Eh, bateria o sa fie LiFePo4 de 100Ah sau de 200Ah, asta daca nu ma spanzura sotia .
      Incalzirea o sa fie cu motorina ceva chinezesc de 3 sau 5 Kw.
      Pe parte de apa, un bazin de apa gri de 81l, custom made pentru Master sub sasiu, si unul de 100 l pentru apa potabila la interior.
      Si prima intrebare, ce ma sfatuiti sa folosesc pentru incalzirea apei ? Eu vreau sa merg pe electric dar nu stiu ce sa aleg.
      Cu mai multe detalii o sa revin pe parcurs, si la orice intrebare daca stiu, va raspund cu placere.
      Va multumesc.
      Si daca pot, ceva poze.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.