Raul Radulescu

Prima noastra autorulota-Citroen C25 San Remo

44 postări în acest subiect de discuţie despre Prima noastra autorulota-Citroen C25 San Remo

Prima noastra autorulota-Citroen C25 San Remo

George B

Dintre toate cele mentionate, cea mai "grava" problema, sau ca nu fiu drastic, inconvenientul major mi lipsa servodirectiei. Parca nici nu-mi vine sa cred ca nu are asa ceva, la cat de mare este masina. Ai nevoie de manevre in scurt la parcari, doar nu esti culturist. A vazut-o un mecanic? Poate are, dar nu functioneaza... 

Personal imi este greu sa cred ca cineva a conceput o masina sa ~ 3, 5 tone, fara servo...

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Raul Radulescu

Nu am vazut inca autorulota pe platforma Ducato (Citroen, Peugeot, Fiat) din anii 1980-1990 care sa aiba servodirectie.

Culmea este ca am gasit servodirectie electrica in anglia (dedicata ptr. astfel de masini) dar ma ajunge la circa 600 lire....

Deocamdata fac muschi....

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul Radulescu

Asadar, de cand nu am mai scris aici, s-au intamplat urmatoarele:

- am "decopertat" toata captuseala de la alcov (unde erau infiltratii), si am descoperit locurile pe unde se infiltra apa, pe care le-am astupat cu sika 11fc

Am gasit placajul de la captuseala umed, si l-am schimbat. De fapt am schimbat toata lemnaria care prezenta urme de umezeala. Lemnul nou pe care l-am pus, l-am lacuit inainte.

Acum urmeaza sa-i fac capitonajul.

Am fost si la RAR cu ea, unde totul a fost ok.

Am 6 locuri trecute in carte.

Pe 23 noiembrie o sa o inscriu in circulatie.

 

 

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Stefan Adam

Felicitari pentru lucrare ! Ai facut lucrarea in regie proprie ? Ar merge niste poze...:OK:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul Radulescu

Eu cu mine am lucrat, dupa ce am citit multe chestii aici pe forum.

Poze dupa "decopertare" :

 

IMG_20171006_142120.jpg

IMG_20171006_142137.jpg

IMG_20171010_163238.jpg

IMG_20171010_174752.jpg

IMG_20171010_174806.jpg

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul Radulescu

Asadar placajele si lemnele care prezentau urme de apa, au fost demontate si inlocuite cu lemn nou, lacuit.

Urmeaza poze cu re-capitonarea...dar inca nu e gata.

 

PS: lemnaraia era uscata, dar avea urmele de umezeala cum se vede in poze.

Le-am inlocuit pe toate.

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Stefan Adam

Spor la treabă in continuare !:salutare!:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul Radulescu

Pai da....dar azi ploua si nu am chef de stat in rulota.

Oricum, polistirenul expandat de 2 cm cu care era izolat alcovul va fi inlocuit cu polistiren extrudat de 3 cm, apoi placaj, apoi capitonat cu ceva polistiren alb gen tavan fals, cum e in restul rulotei.

O sa fac poze si o sa mai pun.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul Radulescu

Info:

Operatiunea RAR cu tot ce presupune (ITP+identificare+omologare) = 1100 lei.

Cam scump.....

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul Radulescu

Am continuat treaba la alcov...e aproape gata.

 

IMG_20171117_153216.jpg

IMG_20171117_153222.jpg

IMG_20171118_111603.jpg

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu

Felicitari pentru vointa depusa in a o repara! E bine ca ai baza, ca restul se rezolva! Spor in continuare in cea ce ai inceput sa faci! Mai un pic si te vei bucura de adevarata ei utilitate!:)

 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul Radulescu

Buna ziua, probleme.

Noutati:

1. am inlocuit cadita de dus care era dintr-un material plastic...a cedat cand m-am urcat cu 110 kg pe ea.

Sub ea am gasit umezeala, deci am avut iar de inlocuit lemn.

Am montat o cadita de dus metalica, 70x70, din dedeman.

Am "placat" si 2 pereti ai baii cu policarbonat de 1 mm, am izolat bine cu silicon si sper sa fie bine.

Ca sa nu fie rau...

2. Am montat un sistem solar compus din:

- panou solar 285W/24V donat de un coleg care vrea sa ramana anonim - Multumesc mult.

- regulator mppt model cpy2420.

- baterie sorgeti de 100ah, cu gel, ptr. aplicatii solare.

Am mai spus undeva, regulatorul imi indica "float charge", si nu stiu ce inseamna...adica e bine, e normal, sau e de rau....

3. Am dat jos electromotorul (care imi facea probleme) si e dus la reparat.

Urmeaza o curatenie in ea si vom pleca in Europa, la "turism medical" cu copilul cel bolnav...

 

  • Like 2
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Felicitari pentru tot ce ai facut la autorulota. Sa aveti drumuri bune fara evenimente neplacuta.:noroc:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sorin  Leitoiu

Spor la treaba in continuare :noroc:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul Radulescu

Multumesc.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Chircu Florin
La 22/09/2017 la 10:49, Raul Radulescu a scris:

Nu am vazut inca autorulota pe platforma Ducato (Citroen, Peugeot, Fiat) din anii 1980-1990 care sa aiba servodirectie.

Culmea este ca am gasit servodirectie electrica in anglia (dedicata ptr. astfel de masini) dar ma ajunge la circa 600 lire....

Deocamdata fac muschi....

Eu am un Fiat carosat Detleffs, din 1990, cu motor de 1, 9 si am servo.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul Radulescu

Asadar esti primul si singurul deocamdata care are servo...

Felicitari!

Motorul e 1, 9 turbo sau classic?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul Radulescu

Pe 20 iulie 2018 am fost plecat intr-un turneu de turism medical in Europa, astfel:

RO-Ungaria-Austria-Italia-Franta-Elvetia-Germania-Austria-Ungaria-RO.

Total 7000 km in 20 zile,  fara nici o problema tehnica.

In fiecare tara am stat cel putin 2 zile (cel mai mult in Franta = 4 zile si Germania = 3 zile).

Am fost si la clinici (in Austria si Germania), am fost si la marea mediterana (Italia si Franta), am fost si la manastire cu izvor facator de minuni (Lourdes, -Franta si Maria Radna-Arad), si la bai termale - Felix In Romania si Lipot in Ungaria.

Drumul asta m-a infectat definitive cu microbul rulotistic, e grav, nu cred ca mai scap….

Dar a relevat si minusurile camperului meu:

- in primul rand e prea mic, ca spatiu interior... (suntem 2 adulti si 2 copii)..Practic e loc de somn, dar in rest e mic....(Lungime totala = 5, 5 m)

- in al doilee rand motorul de 71cp m-a ajutat sa vad peisajul, dar m-a facut cu nervii pe autostrazi, unde incercam sa merg in rand cu tirurile, dar si ele ma depaseau...

- in al treilea rand - servodirectia….daca la drum intins nu ai probleme, in schimb in campingurile inghesuite din Italia si partial Franta, am injurat non stop pana parcam utilajul.

Asadar...camperul meu intra la vanzare/schimb si vreau un camper similar ca an, dar mai mare si cu motor TD.

Doamne ajuta!

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul Radulescu

Citroenul si-a gasit un nou proprietar….

Acum eu trebuie sa-mi gasesc un camper care sa-mi satisfaca cerintele minime:

- mai mare

- mai puternic

- cu servo

 

 

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.