Ursu Florin

Conversie Fiat Ducato 2010 2.3 JTD 88KW L4H2

90 postări în acest subiect de discuţie despre Conversie Fiat Ducato 2010 2.3 JTD 88KW L4H2

Conversie Fiat Ducato 2010 2.3 JTD 88KW L4H2

Ursu Florin

Va salut. Ma bate gandul sa transform o duba in camper. Ca si marca m-am gandit la Fiat, Citroen sau Peugeot.

Care ar fi costurile in mare fara a pune in calcul masina?

Ma gandesca la mobila facuta pe comanda, am un prieten care se ocupa cu mobila si sigur ma va ajuta.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daniel P

Cred ca minim 5-6000 de euro ar trebui sa-i ai pusi deoparte pentru dotari..:default_doh:.

Bafta! :OK:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Cam la 5000 ma gandeam si eu.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Ca si compartimentare ma gandesc la ceva de genul.

descărcare.jpg

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionut C.

Am un proiect în lucru:

Dacă te interesează,  putem discuta  personalizarea după gust. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

M-am intalnit cu @Ionut C. zilele trecute. Un domn foarte de treaba care mi-a deschis ochii si mi-a raspuns la multe intrebari legate de transformarea unei dube in camper.

Tin sa ii multumesc si tin sa precizez ca deocamdata sunt in cautarea dubei pe carr sper sa o achizitionez pana la sfarsitul lunii Noiembrie.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Catalin Gigi

eu cred ca o varianta buna pt cei care vor sa iasa mai ieftin ar fi achizitionarea unei rulote englezesti cu maxim 2000 eur ( cu toate ca gasesti si mult mai ieftin ) ...dupa care se ia centrala termica cu boiler cu apa calda , geamurile , trapele , baia cu cabina de dus , paturile , toaleta , bucataria , cu siguranta se poate adapta si ceva ceva din mobilier  ....la final sasiul se poate omologa ca si trailer , platforma , remorca etc ...

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Legat de costuri:

In conversia pe care o fac eu am investit pana acum cca 3.850 euro care include pana si suruburile dar si uneltele noi cumparate care ma ajuta la prelucrarea lemnului. :default_big_grin:

Am achizitionat doar lucruri noi iar toata munca este facuta de mine, inclusiv partea de mobilier.  Din estimarea de pana acum cred ca ar mai fi de cumparat de cca 1.000 euro, astfel ca ma voi incadra in bugetul propus de 10k euro total. Masina in sine a costat 3.680 euro.

  • Like 2
  • Upvote 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran
în urmă cu 4 ore, Traian M a scris:

Ieftine masinile in Irlanda

 

Da, sunt mult mai ieftine ca in restul Europei, asta fiindca este oferta mare din piata din UK.

 

Ca sa revenim on-topic, @Ursu Florin ai continuat proiectul de transformare?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Deocamdata am lasat balta. Am avut alt proiect de terminat si anume casa stabila nu cea pe roti :default_big_grin:

Urmaresc topicurile voastre sa vad ce iese :bravo:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster

@Ursu Florin eu am cheltuit cam 6000 eur peste costul masinii, manopera fiind asigurata de mine integral.

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Că sa revin la acest topic. Am vrut schimbarea rulotei cu una noua sau aproape noua, dar soția a văzut în Thalatta camping un CamperVan și a spus că vrea și ea.

Numai bine că de ceva timp mă gândesc din nou la un proiect de genul dar nu știam cum să ii zic :default_109:

Bun...Urmează sa achiziționăm mașina, un L4H2, dar doar după ce vindem rulota deoarece nu vreau sa stau cu banii blocati.

Am tot verificat pe site-uri de vânzări mașini sunt și în țară și în afara.

Până una alta am inceput sa caut informații, sa intreb în stânga și în dreapta. Chiar am discutat puțin și cu @Alin Opran.

Toate lucrurile puse în conversie vor fi noi ( frigider, Wc, chiuveta, plita, geamuri, etc ).

Geamuri vor fi 3 la număr 2 pe ușile din spate și unul la bancheta din fata. Configurația rămâne cea din prima postare, iau în calcul și V2 a lui Alin.

Cum vi se pare izolația cu spuma? ( Cunosc pe cineva care mă poate ajuta cu aceasta izolație) știu că @Adam Adrian a folosit o izolație de genul.

Problema majora pe care o văd este materialul pentru mobilier deoarece nu am găsit nicăieri variante de placaj de plop furniruit ( mobilierul va fi realizat de un prieten care cu asta se ocupa, că manopera scap cu câteva grătare și niste băute )

Mă mai gândeam să vopsesc placajul și să îl lacuiesc daca nu găsesc ceva placaj de plop finisat.( socrul meu este vopsitor )

Că și variante de culori o sa mergem pe Alb-Gri sau Alb-Crem.

  • Like 5

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran
în urmă cu 1 oră, Ursu Florin a scris:

Chiar am discutat puțin și cu @Alin Opran.

 

Pentru prieteni consultanta este gratuita :58d6c6281fac7_faccinste:

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Bun...rulota s-a vândut, de acum începe căutarea pentru mașina. Sper să găsesc ceva ok relativ repede că să mă pot apuca de treabă.

Am discutat cu o firma care se ocupa de caroserii in Brașov pentru documentația necesară la RAR pentru omologare ulterioara.

Au spus că se rezolva doar sa ne întâlnim după ce am mașina sa discutam ce modificări voi aduce caroseriei.

Modificat de Ursu Florin

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Primul pas este făcut, astăzi am cumpărat mașină :)

Mașină e ok fără rugina, am avut o mică problema, s-a oprit pe drum și nu a mai vrut să pornească, pe tester am eroare pe senzor poziție ax cu came.

Mașină a fost cumpărată de la o firma care a transportat oua, are 234.000km cu toate reviziile făcute doar la reprezentanta, am primit de la vechiul proprietar toate facturile de la început.

Mâine îl schimb sa vedem daca mașina porneste, dacă nu vrea mecanic cu ea.

O sa incep sa fac lista pentru cumpărături, o sa comand geamurile, trapele sa le montez după care mă apuc de instalația electrică.

IMG20200712131121.jpg

IMG20200712131318.jpg

IMG20200712131101.jpg

IMG20200712131107.jpg

IMG20200712131405.jpg

  • Like 3
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Felicitari pentru achizitie @Ursu Florin ?

 Mult succes la realizarea proiectului dorite! :noroc:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adam Adrian

Și când te gândești că aveai de gând din 2017...Ai avut răbdare!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin
11 minute în urmă, Adam Adrian a scris:

Și când te gândești că aveai de gând din 2017...Ai avut răbdare!

Dacă nu trebuia să construiesc casa, era gata duba până acum :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei Grigoras

Felicitări, ce an e masina ? ce motor , si cam cat a costat , , halatul " ? Dacă nu e secret ... Intreb pentru un prieten ...Spor la treabă, daca te miști repede , mai prinzi ceva iesiri pana vine frigul!

Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

2010, motor 2.3 88kw, a fost 5500 euro. Acum sa vad cum rezolv treaba cu pornitul...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan D.

Să o stăpâniţi sănătoşi!

Maşina arată bine, preţul este bun, dacă scapi doar cu senzorul ai făcut treabă bună!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ilie Minea

Felicitari pt.achizitie si mai ales pt. pret. Eu am cumparat un Transporter  2011, cu 5900, care este mult mai mic, ca volum.

Il transformi personal sau cu o firma specializata?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

@Ilie Minea îl fac personal, cel mai probabil la mobilier mă va ajuta un prieten.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Stefan Adam

S-o stăpânești sănătos și spor la treabă !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.

  • Conţinut similar

    • Draghicescu D
      de Draghicescu D
      Buna, prieteni,
      Din pacate, a venit timpul sa ma despart de mult-indragitul camper,  
      Detaliile de la conversie au fost prezentate aici : 
      Acesta poate fi vizionat in Bucuresti, sectorul 1 (adresa va fi transmisa la cerere).
      Se vinde cu toate accesoriile prezentate in videoclip, practic nu necesita nici o investitie pentru a merge cu el in vacanta.
       
      Prezentarea completa o gasiti la :
       
      https://www.youtube.com/watch?v=Y1SdExPBkKA&t=1s 
       
       
    • Costin Dumitru
      de Costin Dumitru
      Buna ziua... ofer spre vanzare un Citroen Jumper L4H3 cu motor de 2000cc euro 6, fabricat in 2018, pe care l-am cumparat dupa lungi cautari la 35000 km, iar la ora actuala avand 80500 km. Am inceput conversia, prin montarea a 4 geamuri, veranda dometic, scara manuala, scaune rotative, 2 paturi longitudinale, rabatabile, acumulator 195 A, 2 trape dometic, rezervor apa gri, etc... din pacate nu am reusit sa o termin. Daca e cineva interesat sa continue si dispune de 25 mii euro, poate sa o vada in drumul taberei, zona Plaza Romania. Relatii la 0722 168 168. Nu reusesc sa pun poze
       
    • Cretu
      de Cretu
      Buna ziua, deschid si eu topicul pentru proiectul ce urmeaza.
       
      Dupa lungi cautari si studii timp de 1 an, ne-am hotarat sa cautam un Van pentru a incepe o conversie in stilul "DIY"
      Prioritar in alegerea masinii era: Km intre 100-200K, brand renumit pentru fiabilitate/anduranta, existenta pe piata in tarile UE a unui nr. insemnat de unitati vandute, piese schib accesibile la pret(magazin/dezmembrari), an de fabricatie intre 1990 - 2000 (motivul ca nu am vrut sa am multa electronica pe masina,  considerand ca masinile din acea perioada au fost construite cu simt de raspundere fata de ce e acum, parere strict personala), si ultima optiune sa fie si 4x4 dar nu era prioritate.
       
      In top au iesit doua masini :
      1. Mercedes T1 310 diesel /benzina cu sau fara 4x4
      2. Volkswagen T4 LWB diesel /benzina  Syncro
       
      Motivul de ce am ales aceste doua marci:
      - seria Mercedes T1 a fost construita dpdv mecanic cu simt de raspundere (lasand probleme de rugina la caroserie deja bine cunoscute), aceste masini inca merg foarte bine. Nu mai zic de modele speciale cu ar fi masinile de pompieri, armata, ambulanta si cu 4x4 Allrad care au fost construite in colaborare cu divizia G de la Mercedes, pentru partea de 4x4 .
      - seria Volkswagen T4 masina de munca a tuturor, ca a fost de marfa, de transport persoane nu conteaza, o masina care a avut o fiabilitate foarte buna si cu km foarte multi. Multe servicii publice ambulanta,  pompieri , ministerul de interne au fost echipate cu acest tip de model. Daca e sa fie si Syncro cu atat mai bine.
       
      Acum urmeaza perioada cea mai grea in gasirea masinii. Munca si iar munca la calculator, zi si noapte pe site-urile de specialitate vanzari si licitatii. Urmariri si statistici in evolutia preturilor a masinilor SH,  coroborat cu apropiere de varsta de 30 ani vechime a masini pretururile explodau.
       
      in Decembrie 2021 am luat decizia de a ma opri la doua modele si va explic mai jos si de ce.
      - Mercedes T1 310  diesel /benzina cu sau fara 4x4 masina de pompieri (masina cu care am avut contact, si o avem in parcul auto in anul 1999 la o unitate de pompieri unde efectuam armata).
      - Volkswagen T4 LWB diesel /benzina  Syncro masina de pompieri sau ambulanta 
      Avantajele pe care le-am luat in considerare au fost:
      - nr. mic de km si intretinere corespunzatoare (pentru masina de pompieri)
      - sistemul electric deja existent pe masina (chiar si 220V cu a doua baterie) mare avantaj in reducerea costurilor
      - posibilitate de fi inmatriculat ca auto istoric
       
      Si iata ca asteptand a aparut si masina care sa se incadreze in bugetul alocat, si in toate cerintele mai sus mentionate.
       
      Castigatoarea este un Volkswagen T4 LWB 2.5 benzina  Syncro Ambulanta, ca poza cea din poza  atasata (poza cu titlu informativ).
      Scuze pentru situatie data,   pozele reale o sa le atasaz in momentul cand o sa soseasca masina in curte. Mai multe detalii intr-un topic separat cand o sa prezint masina.
       
      Problema care ma framanta acum este, cum o inmatriculez:
      - autospeciala M1 fiind deja ambulanta - se poate inmatricula pe persoana fizica asa ceva? nu stiu si nici nu am gasit informatii de genul
      - autoutilitara N1 e o varianta, avand panoul despartior montat
      - omologare directa in camper cu minim de investitie, avand in vedere obligativitate omologarii, trebuie facuta cu o firma specializata.
       
      Multumesc pentru rabdarea de a citi aceste randuri si astept feedback de la cine vrea sa impartaseasca cu mine aceasta experienta.
      Astept parere si PRO si CONTRA.
       
      Multumesc!

    • Alin Opran
      de Alin Opran
       colegi 
       
      Asa cum o parte dintre voi stiti, in toamna am infiintat firma Celtic Campers & Leisure pentru a trece de la conversia vanurilor in regim de amator la conversia profesionala. Deoarece ofer servicii de conversie din bara'n bara, inclusiv omologare RAR in M1 SA autorulota, am completat activitatea firmei cu serviciul de colantare.
       
      Astfel ca acum sunt in masura sa ofer decal/autocolante pentru reimprospatarea imaginii rulotelor/camperelor voastre 
       
      Pot executa orice autocolant cu latimea maxima de 126cm, orice culoare, scris sau decupare contur dupa poze proprii. Se pot face imbinari de culori intr-o gama larga de 59 de nuante.
      Materialul folosit exclusiv este Oracal 651cu durabilitate data de producator de 5 ani. Pot executa si trimite prin curier sau se pot monta la atelierul propriu din vestita Letca Noua 
       
      Pentru discutii si preturi (inca nu le am) ma gasiti la acelasi numar de telefon 0726761955 
       
       





  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.