Ursu Florin

Conversie Fiat Ducato 2010 2.3 JTD 88KW L4H2

90 postări în acest subiect de discuţie despre Conversie Fiat Ducato 2010 2.3 JTD 88KW L4H2

Conversie Fiat Ducato 2010 2.3 JTD 88KW L4H2

Adrian Mihai

multumesc. din cauza dimensiunilor patului , daca vorbim doar de 2 persoane care vor utiliza conversia, calculele m-au indreptat catre idea achizitiei unei platforme cu cub (eventual frigorific ca sa beneficiez de o izolare din fabrica ) in care as putea amenaja un pat de 140/200  iar restul mobilierului cu un design interior asemanator celui adoptat de tine .

 

bafta in continuare !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Adam Adrian

@Adrian Mihai Salut! Faci patul invers. Eu cred că te complici mai rău cu platforma cub.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Salutare!

Mașina a primit astăzi cadou o navigatie PIONEER :)

Am montat ușile, foarte greu am reglat ușa culisanta dar am reușit până la urmă.

Urmează autocolant negru mat pe zona geamurilor, roata împrejur.

 

IMG_20200925_211058_844.jpg

IMG20200925195736.jpg

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Catalin Ene

De ce autocolant? Sa dai impresia ca e microbuz de persoane?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
în urmă cu 5 ore, Ursu Florin a scris:

@Mihai-Arad este un F320BT :)

... e un model mai vechi (2010!), dar a fost "WOAUuu" la vremea lui. Despre pret (2010), ... mai bine tac.Chiar si azi sunt inca foarte apreciate tehnic vorbind (de cunoscatori). :)

:bravo:@Ursu Florin 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin
în urmă cu 2 ore, Mihai-Arad a scris:

... e un model mai vechi (2010!), dar a fost "WOAUuu" la vremea lui. Despre pret (2010), ... mai bine tac.Chiar si azi sunt inca foarte apreciate tehnic vorbind (de cunoscatori). :)

:bravo:@Ursu Florin 

Pe mine nu m-a costat nimic aceasta navigatie, a fost gratuita.

Modificat de Fejer Antal
  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Catalin Ene

Pastrezi peretele despartitor?  Ii vei face vreo fereastra? 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

@Catalin Ene, păstrez peretele, va rămâne fereastra pe care o are acum, cea culisanta.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Zilele astea mă apuc de podea, după care de partea electrica.

Nu sunt hotărât cu ce sa izolez, oscilez între spuma cu celula închisă și armaflex de 2cm.

Spuma ar fi in strat de 5cm undeva la 1200 lei că și costuri. Armaflex ar fi undeva la 1800 lei.

 

IMG_20200927_145416_368.jpg

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Salut @Ursu Florin:salutare!: Eu am izolat conductele la centrala termică cu armaflex autoadeziv. In țevile centralei circula apa de 65 grade Celsius. Suprafața armaflexului este egal cu temperatura camerei centralei. In mai multe cazuri am folosit ca material izolator Armaflex, mereu era foarte eficient.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Astăzi am inceput sa fac suportul pentru podea, șipcile ies in dreptar și pe lungime și pe latime, sunt locuri in care tabla de pe podea este puțin lasata, dar acolo o sa pun ceva sub șipci sa nu se lase în timp.
Am luat în calcul locurile unde o sa fie mobilier și am pus șipci in acele locuri sa pot prinde bine mobilierul.
Mâine continui și partea de sub pat, lipesc suportul după care mă apuc de croșetat la polistiren.
 

IMG_20201001_220026_670.jpg

IMG_20201001_220026_671.jpg

IMG_20201001_220026_672.jpg

IMG_20201001_220026_674.jpg

  • Like 5

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

IMG20201002200901.jpg

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Am lipit rama de lemn , s-a așezat perfect, unde era ondulata am pus adaos sa nu flambeze rama.

Miercuri sper sa termin de așezat polistirenul și să pun placajul.

 

IMG_20201004_214125_476.jpg

  • Like 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Salutare, aproape am terminat podeaua azi ( mai am de prins vreo 10 șuruburi ).

Am folosit vechiul placaj care a fost pe podea, înainte de a mă apucă de "construit" voi pune linoleum.

Urmează să mă apuc de cablurile pentru instalația electrică. 

IMG20201019113814.jpg

IMG20201019154007.jpg

  • Like 7
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Placajul nu este cel mai estetic 🤣, dar o sa fie acoperit cu linoleum. 

Am obținut o podea solida, am calculat în așa fel sa am șipci de lemn in locurile in care o să fie mobilier pentru a putea prinde cum trebuie si de podea ce o sa construiesc în interior.

IMG20201020140617.jpg

  • Like 5

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Cum incepem partea electrica? SIMPLU..... Cu un drum la magazinele de bricolaj.

IMG20201022135956.jpg

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Astăzi am tras câteva cabluri :)

Nu este o muncă foarte ușoară, am lucrat cam 3 ore și pot sa zic că am cablat cam jumătate din total.

Am încercat întâi sa bag copexul, după care sa bag cablu dar e foarte greu. 

Până la urmă am găsit o varianta mai buna pentru mine, am masurat copexul, am băgat cablul de afara, am dat cu banda de izolat pe capete sa nu pierd cablul, după care am tras prin duba :)

IMG_20201023_183836_600.jpg

IMG_20201023_183836_601.jpg

IMG_20201023_183836_604.jpg

IMG_20201023_183836_605.jpg

  • Like 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Am mai cablat astăzi puțin :)

Mai am de dus cablurile pentru lumina de la baie, 2 lampi la bucătărie și spoturile de pe mijlocul tavanului.

Am băgat până acum cam 65m de copex, cablu puțin mai mult.

Probabil o sa mă apropii de 100m de cablaje.

Încă vreo 2 ore de munca la electric și cam gata cu partea aceasta, până când o să mă apuc de făcut legăturile :default_big_grin:

IMG20201024162428.jpg

IMG20201024162416.jpg

IMG20201024162405.jpg

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad

Salut @Ursu Florin 

 

în urmă cu 2 ore, Ursu Florin a scris:

Încă vreo 2 ore de munca la electric și cam gata cu partea aceasta, până când o să mă apuc de făcut legăturile

Pentru a evitarea problemelor in viitor, iti recomand sa-ti "creionezi" pe hartie (!), schema electrica. :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Au venit cele comandate ieri de la Exis. Mai am de tras cablurile pentru luminile de sus în duba, după care mă apuc de izolație și de pereți :)

Izolația o voi face din polistiren extrudat de 5cm pe pereții laterali și de 3cm pe tavan lipit cu spuma, stâlpii și ușile le voi umple cu vata iar peste o.sa.vin cu bariera de vapori.

 

Am cumpărat bușonul pentru umplere rezervor apa, priza pentru conectare la rețeaua 220v, cablu panou solar și trecere palfon, pentru că nu voi monta deocamdată panoul solar ( o sa fie montat peste iarnă ), dar cablurile e musai sa le trag până mă apuc de pereti.

Urmează să mă hotărăsc și la trape sa le comand, vor fi 2 trape ( una la baie și una deasupra patului )

IMG_20201030_111226_143.jpg

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.

  • Conţinut similar

    • Draghicescu D
      de Draghicescu D
      Buna, prieteni,
      Din pacate, a venit timpul sa ma despart de mult-indragitul camper,  
      Detaliile de la conversie au fost prezentate aici : 
      Acesta poate fi vizionat in Bucuresti, sectorul 1 (adresa va fi transmisa la cerere).
      Se vinde cu toate accesoriile prezentate in videoclip, practic nu necesita nici o investitie pentru a merge cu el in vacanta.
       
      Prezentarea completa o gasiti la :
       
      https://www.youtube.com/watch?v=Y1SdExPBkKA&t=1s 
       
       
    • Costin Dumitru
      de Costin Dumitru
      Buna ziua... ofer spre vanzare un Citroen Jumper L4H3 cu motor de 2000cc euro 6, fabricat in 2018, pe care l-am cumparat dupa lungi cautari la 35000 km, iar la ora actuala avand 80500 km. Am inceput conversia, prin montarea a 4 geamuri, veranda dometic, scara manuala, scaune rotative, 2 paturi longitudinale, rabatabile, acumulator 195 A, 2 trape dometic, rezervor apa gri, etc... din pacate nu am reusit sa o termin. Daca e cineva interesat sa continue si dispune de 25 mii euro, poate sa o vada in drumul taberei, zona Plaza Romania. Relatii la 0722 168 168. Nu reusesc sa pun poze
       
    • Cretu
      de Cretu
      Buna ziua, deschid si eu topicul pentru proiectul ce urmeaza.
       
      Dupa lungi cautari si studii timp de 1 an, ne-am hotarat sa cautam un Van pentru a incepe o conversie in stilul "DIY"
      Prioritar in alegerea masinii era: Km intre 100-200K, brand renumit pentru fiabilitate/anduranta, existenta pe piata in tarile UE a unui nr. insemnat de unitati vandute, piese schib accesibile la pret(magazin/dezmembrari), an de fabricatie intre 1990 - 2000 (motivul ca nu am vrut sa am multa electronica pe masina,  considerand ca masinile din acea perioada au fost construite cu simt de raspundere fata de ce e acum, parere strict personala), si ultima optiune sa fie si 4x4 dar nu era prioritate.
       
      In top au iesit doua masini :
      1. Mercedes T1 310 diesel /benzina cu sau fara 4x4
      2. Volkswagen T4 LWB diesel /benzina  Syncro
       
      Motivul de ce am ales aceste doua marci:
      - seria Mercedes T1 a fost construita dpdv mecanic cu simt de raspundere (lasand probleme de rugina la caroserie deja bine cunoscute), aceste masini inca merg foarte bine. Nu mai zic de modele speciale cu ar fi masinile de pompieri, armata, ambulanta si cu 4x4 Allrad care au fost construite in colaborare cu divizia G de la Mercedes, pentru partea de 4x4 .
      - seria Volkswagen T4 masina de munca a tuturor, ca a fost de marfa, de transport persoane nu conteaza, o masina care a avut o fiabilitate foarte buna si cu km foarte multi. Multe servicii publice ambulanta,  pompieri , ministerul de interne au fost echipate cu acest tip de model. Daca e sa fie si Syncro cu atat mai bine.
       
      Acum urmeaza perioada cea mai grea in gasirea masinii. Munca si iar munca la calculator, zi si noapte pe site-urile de specialitate vanzari si licitatii. Urmariri si statistici in evolutia preturilor a masinilor SH,  coroborat cu apropiere de varsta de 30 ani vechime a masini pretururile explodau.
       
      in Decembrie 2021 am luat decizia de a ma opri la doua modele si va explic mai jos si de ce.
      - Mercedes T1 310  diesel /benzina cu sau fara 4x4 masina de pompieri (masina cu care am avut contact, si o avem in parcul auto in anul 1999 la o unitate de pompieri unde efectuam armata).
      - Volkswagen T4 LWB diesel /benzina  Syncro masina de pompieri sau ambulanta 
      Avantajele pe care le-am luat in considerare au fost:
      - nr. mic de km si intretinere corespunzatoare (pentru masina de pompieri)
      - sistemul electric deja existent pe masina (chiar si 220V cu a doua baterie) mare avantaj in reducerea costurilor
      - posibilitate de fi inmatriculat ca auto istoric
       
      Si iata ca asteptand a aparut si masina care sa se incadreze in bugetul alocat, si in toate cerintele mai sus mentionate.
       
      Castigatoarea este un Volkswagen T4 LWB 2.5 benzina  Syncro Ambulanta, ca poza cea din poza  atasata (poza cu titlu informativ).
      Scuze pentru situatie data,   pozele reale o sa le atasaz in momentul cand o sa soseasca masina in curte. Mai multe detalii intr-un topic separat cand o sa prezint masina.
       
      Problema care ma framanta acum este, cum o inmatriculez:
      - autospeciala M1 fiind deja ambulanta - se poate inmatricula pe persoana fizica asa ceva? nu stiu si nici nu am gasit informatii de genul
      - autoutilitara N1 e o varianta, avand panoul despartior montat
      - omologare directa in camper cu minim de investitie, avand in vedere obligativitate omologarii, trebuie facuta cu o firma specializata.
       
      Multumesc pentru rabdarea de a citi aceste randuri si astept feedback de la cine vrea sa impartaseasca cu mine aceasta experienta.
      Astept parere si PRO si CONTRA.
       
      Multumesc!

    • Alin Opran
      de Alin Opran
       colegi 
       
      Asa cum o parte dintre voi stiti, in toamna am infiintat firma Celtic Campers & Leisure pentru a trece de la conversia vanurilor in regim de amator la conversia profesionala. Deoarece ofer servicii de conversie din bara'n bara, inclusiv omologare RAR in M1 SA autorulota, am completat activitatea firmei cu serviciul de colantare.
       
      Astfel ca acum sunt in masura sa ofer decal/autocolante pentru reimprospatarea imaginii rulotelor/camperelor voastre 
       
      Pot executa orice autocolant cu latimea maxima de 126cm, orice culoare, scris sau decupare contur dupa poze proprii. Se pot face imbinari de culori intr-o gama larga de 59 de nuante.
      Materialul folosit exclusiv este Oracal 651cu durabilitate data de producator de 5 ani. Pot executa si trimite prin curier sau se pot monta la atelierul propriu din vestita Letca Noua 
       
      Pentru discutii si preturi (inca nu le am) ma gasiti la acelasi numar de telefon 0726761955 
       
       





  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.