Ursu Florin

Conversie Fiat Ducato 2010 2.3 JTD 88KW L4H2

90 postări în acest subiect de discuţie despre Conversie Fiat Ducato 2010 2.3 JTD 88KW L4H2

Conversie Fiat Ducato 2010 2.3 JTD 88KW L4H2

Gabriel Schuster

@Ursu Florin

Bun venit in "club"!

Dupa ce termini cu mecanica si incepi conversia propriu-zisa, nu ezita sa suni daca ai nevoie de sugestii. 

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ursu Florin

Salutare, deocamdată aștept că mașina sa fie gata din pct. de vedere tehnic și să o aduc acasă.

S-a blocat pompa de apa și a rupt cureaua de distributie. Cost reparație aprox. 1000 euro.

In prima fază după ce mașina ajunge acasă, vreau sa lipesc folia pentru insonorizare, sa fac podeaua și să mă apuc de tras cablurile pentru instalația electrică.

 

 

Modificat de Ursu Florin

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

I-mi pare rau @Ursu Florin pentru ce ai patit cu masina. Daca reusesti sa scapi cu 1000 de euro, eu zic ca scapi usor. Insa sti un lucru o sa ai un motor bun pus la punct. Succes:noroc:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adam Adrian

Salutare, eu acum mă întorc acasa din concediu cu trenul. Camperul m-a lăsat în drum. Se pare că injectoarele sunt de vina(presiune scăzută în rampă, pe tester).Mai o puteam pornii cu spray dar mergeam maxim 3 km și se oprea in mers. A rămas la Turda la reparat. 

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Nu ma speriati ca mai am 2.500 km pana in RO :default_big_grin:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin
55 minute în urmă, Alin Opran a scris:

Nu ma speriati ca mai am 2.500 km pana in RO :default_big_grin:

Ajungi cu bine Aline, stai liniștit.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster

@Alin Opran drum bun spre Romania! Vorba lui Florin , sa ajungi cu bine! Cu plecatul va fi mai problematic....

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Mașină este gata, mâine sper sa o aduc acasă. Am avut mare noroc, nu a trebuit data chiuloasă jos până la urmă. Au fost înlocuiți tacheții, distribuția, filtre, ulei, curea și role accesorii.

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Costuri reparație 4850 lei, am mașina acasă. Mai am ceva de făcut prin curte după care mă apuc ușor, ușor de treabă.

Am vrut inițial configurație cu pat franțuzesc, dar îmi ieșea baia puțin atipica și nu am vrut să mă complic cu construcția unei cadite de dus și așa mai departe.

După lungi căutări am ales configurația. Nu voi da panoul desprtitor jos.

Am găsit un model 3D pe dimensiunile dubei mele, la care voi aduce mici modificări la mobilier, cel suspendat de deasupra patului va fi mai lung, iar dulapul dintre baie și canapele va fi aceeași lățime de sus până jos. Voi renunța și la mobilierul suspendat de deasupra bucătăriei.

O sa "confecționez" mobilierul din carton, așa vom vedea exact spațiul din duba.

 

received_352654655730189.png

received_383964559252110.png

received_643305449627712.png

  • Like 5

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster

Sa fii atent cu toaleta. Daca vei folosi cu golire exterioara va trebui amplasata pe peretele lateral si acolo esti limitat de o traversa verticala. Aceeasi problema am intalnit-o eu si am trecut la o toaleta portabila fara sa am ce reprosa acestei solutii. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

@Gabriel SchusterSchuster o sa folosesc o toaleta Porta potti excellence 565e cu suport de fixare :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Astăzi după ce am mai făcut cate ceva prin curte, am intrat puțin și în duba.

Am mers in jur de 50km astăzi cu mașina, merge bine, trebuie sa mai schimb suportul dintre cutie și motor și să îi fac o direcție, in rest totul este pus la punct.

Am dat jos panourile de pe pereții laterali și am scos placajul de pe podea.

Tabla de pe podea nu este ruginita, dar în multe locuri nu mai e vopsea și are câteva onduleuri.

O sa curat bine podeaua, o degresez și o sa aplic un strat de vopsea cu pensula la îndrumarea colegului @Gabriel SchusterSchuster

 

IMG20200808171724.jpg

IMG20200808181741.jpg

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Astăzi după ce am venit de la munca am băgat puțin aparatul de spălat cu presiune in duba :)

Urmează să aplic un strat de vopsea pe podea :default_big_grin:

IMG20200810191506.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Am șlefuit toată podeaua dubei la mânuță :) deoarece cu msina de șlefuit nu reușeam să intru bine intre onduleurile de pe podea. Vopseaua o sa o aplic cu pensula într-un strat mai gros după ce curat praful rămas după șlefuire și degresare cu diluant :default_big_grin:

Avansez greu pentru că am timp 2-3 ore pe seara sa lucrez la duba :default_109: dar până în luna iunie e musai sa o termin.

Urmează să dau ușile jos :) cele din spate pentru că trebuie să revopsesc balamalele care au ceva rugina ( o sa le vopsesc in negru ) și ușa culisanta o dau jos pentru a schimba rolele la recomandarea lui @Alin Opran, pentru că nu se închide cum trebuie.

Preț set role: 250 lei 

IMG20200812195431.jpg

  • Like 5
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
în urmă cu 22 ore, Ursu Florin a scris:

dar până în luna iunie

 

:default_doh: ,   2021 sau .... ?

Bafta + Spor la munca !

Sti ce repede trece timpul?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Astăzi am aplicat un strat de grund cu pensula. L-am dat cat am putut de gros :)

Urmează să dau ușile jos, spate și laterala. Cele din spate pentru că trebuie să vopsesc balamalele ( negru mat ).

Iar cea laterala pentru a schimba rolele și să o verific de rugina.

IMG20200820200247.jpg

  • Like 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Acum sunt sigur că podeaua este protejată cum trebuie.

 

 

IMG20200822195200.jpg

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin
La 05.08.2020 la 23:24, Ursu Florin a scris:

Costuri reparație 4850 lei, am mașina acasă. Mai am ceva de făcut prin curte după care mă apuc ușor, ușor de treabă.

Am vrut inițial configurație cu pat franțuzesc, dar îmi ieșea baia puțin atipica și nu am vrut să mă complic cu construcția unei cadite de dus și așa mai departe.

După lungi căutări am ales configurația. Nu voi da panoul desprtitor jos.

Am găsit un model 3D pe dimensiunile dubei mele, la care voi aduce mici modificări la mobilier, cel suspendat de deasupra patului va fi mai lung, iar dulapul dintre baie și canapele va fi aceeași lățime de sus până jos. Voi renunța și la mobilierul suspendat de deasupra bucătăriei.

O sa "confecționez" mobilierul din carton, așa vom vedea exact spațiul din duba.

 

received_352654655730189.png

received_383964559252110.png

received_643305449627712.png

Am făcut un "test" de ergonomie astăzi :) nu prea a ieșit cum am visat eu aseară dar mi-am dat seama exact cum o sa arate in interior și nu pot spune decât că îmi place foarte mult.
Soția a ținut neapărat să vadă fizic cum va fi înainte.
Pot sa spun că am spatiu liber fata de vechea rulota, un Chateau Lume 430.
Pat 130cm lățime
Banchete 80x60
Dulap Mare 45x60
Baie 120 x 70
Bucătărie 50x118
Dulap mic 30x35
Dulapurile suspendate vor veni de deasupra patului până la ușă culisanta ( nu le-am mai făcut din carton )
Iar pe partea cealaltă până deasupra canapelei.
Am luat în calcul și grosimea materialului când am trasat cu banda de hartie pe jos.

IMG20200824194648.jpg

IMG20200824194639.jpg

IMG20200824194627.jpg

IMG20200824194623.jpg

IMG20200824194617.jpg

  • Like 6

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Bravo @Ursu Florin:bravo: Este o idee excelenta sa simulezi locurile ocupate de mobilier. Cred ca este mult mai vizibil si de inteles cum va arata conversia! Jos palaria! :salutare!:

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei Grigoras

Super tare ideea, una e sa vezi un desen si alta e sa vezi , chiar sa , , pipăi " viitoarea mobila. Spor , si timp , că o sa ai nevoie !

Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

M-am apucat de dat ușile jos, vreau sa curat balamalele de rugina.

Sub bara din spate nu am găsit rugina, doar ceva mizerie, o sa șlefuiesc tot și o sa aplic cu pistolul un strat nou de vopsea.

Cu ocazia asta am găsit ceva cabluri electrice rupte de la becurile de la număr, o sa le lipesc și o sa le izolez cum trebuie.

IMG20200828191700.jpg

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Mihai

salutare si spor !

 

ce lungime reala/finala va avea patul ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.

  • Conţinut similar

    • Draghicescu D
      de Draghicescu D
      Buna, prieteni,
      Din pacate, a venit timpul sa ma despart de mult-indragitul camper,  
      Detaliile de la conversie au fost prezentate aici : 
      Acesta poate fi vizionat in Bucuresti, sectorul 1 (adresa va fi transmisa la cerere).
      Se vinde cu toate accesoriile prezentate in videoclip, practic nu necesita nici o investitie pentru a merge cu el in vacanta.
       
      Prezentarea completa o gasiti la :
       
      https://www.youtube.com/watch?v=Y1SdExPBkKA&t=1s 
       
       
    • Costin Dumitru
      de Costin Dumitru
      Buna ziua... ofer spre vanzare un Citroen Jumper L4H3 cu motor de 2000cc euro 6, fabricat in 2018, pe care l-am cumparat dupa lungi cautari la 35000 km, iar la ora actuala avand 80500 km. Am inceput conversia, prin montarea a 4 geamuri, veranda dometic, scara manuala, scaune rotative, 2 paturi longitudinale, rabatabile, acumulator 195 A, 2 trape dometic, rezervor apa gri, etc... din pacate nu am reusit sa o termin. Daca e cineva interesat sa continue si dispune de 25 mii euro, poate sa o vada in drumul taberei, zona Plaza Romania. Relatii la 0722 168 168. Nu reusesc sa pun poze
       
    • Cretu
      de Cretu
      Buna ziua, deschid si eu topicul pentru proiectul ce urmeaza.
       
      Dupa lungi cautari si studii timp de 1 an, ne-am hotarat sa cautam un Van pentru a incepe o conversie in stilul "DIY"
      Prioritar in alegerea masinii era: Km intre 100-200K, brand renumit pentru fiabilitate/anduranta, existenta pe piata in tarile UE a unui nr. insemnat de unitati vandute, piese schib accesibile la pret(magazin/dezmembrari), an de fabricatie intre 1990 - 2000 (motivul ca nu am vrut sa am multa electronica pe masina,  considerand ca masinile din acea perioada au fost construite cu simt de raspundere fata de ce e acum, parere strict personala), si ultima optiune sa fie si 4x4 dar nu era prioritate.
       
      In top au iesit doua masini :
      1. Mercedes T1 310 diesel /benzina cu sau fara 4x4
      2. Volkswagen T4 LWB diesel /benzina  Syncro
       
      Motivul de ce am ales aceste doua marci:
      - seria Mercedes T1 a fost construita dpdv mecanic cu simt de raspundere (lasand probleme de rugina la caroserie deja bine cunoscute), aceste masini inca merg foarte bine. Nu mai zic de modele speciale cu ar fi masinile de pompieri, armata, ambulanta si cu 4x4 Allrad care au fost construite in colaborare cu divizia G de la Mercedes, pentru partea de 4x4 .
      - seria Volkswagen T4 masina de munca a tuturor, ca a fost de marfa, de transport persoane nu conteaza, o masina care a avut o fiabilitate foarte buna si cu km foarte multi. Multe servicii publice ambulanta,  pompieri , ministerul de interne au fost echipate cu acest tip de model. Daca e sa fie si Syncro cu atat mai bine.
       
      Acum urmeaza perioada cea mai grea in gasirea masinii. Munca si iar munca la calculator, zi si noapte pe site-urile de specialitate vanzari si licitatii. Urmariri si statistici in evolutia preturilor a masinilor SH,  coroborat cu apropiere de varsta de 30 ani vechime a masini pretururile explodau.
       
      in Decembrie 2021 am luat decizia de a ma opri la doua modele si va explic mai jos si de ce.
      - Mercedes T1 310  diesel /benzina cu sau fara 4x4 masina de pompieri (masina cu care am avut contact, si o avem in parcul auto in anul 1999 la o unitate de pompieri unde efectuam armata).
      - Volkswagen T4 LWB diesel /benzina  Syncro masina de pompieri sau ambulanta 
      Avantajele pe care le-am luat in considerare au fost:
      - nr. mic de km si intretinere corespunzatoare (pentru masina de pompieri)
      - sistemul electric deja existent pe masina (chiar si 220V cu a doua baterie) mare avantaj in reducerea costurilor
      - posibilitate de fi inmatriculat ca auto istoric
       
      Si iata ca asteptand a aparut si masina care sa se incadreze in bugetul alocat, si in toate cerintele mai sus mentionate.
       
      Castigatoarea este un Volkswagen T4 LWB 2.5 benzina  Syncro Ambulanta, ca poza cea din poza  atasata (poza cu titlu informativ).
      Scuze pentru situatie data,   pozele reale o sa le atasaz in momentul cand o sa soseasca masina in curte. Mai multe detalii intr-un topic separat cand o sa prezint masina.
       
      Problema care ma framanta acum este, cum o inmatriculez:
      - autospeciala M1 fiind deja ambulanta - se poate inmatricula pe persoana fizica asa ceva? nu stiu si nici nu am gasit informatii de genul
      - autoutilitara N1 e o varianta, avand panoul despartior montat
      - omologare directa in camper cu minim de investitie, avand in vedere obligativitate omologarii, trebuie facuta cu o firma specializata.
       
      Multumesc pentru rabdarea de a citi aceste randuri si astept feedback de la cine vrea sa impartaseasca cu mine aceasta experienta.
      Astept parere si PRO si CONTRA.
       
      Multumesc!

    • Alin Opran
      de Alin Opran
       colegi 
       
      Asa cum o parte dintre voi stiti, in toamna am infiintat firma Celtic Campers & Leisure pentru a trece de la conversia vanurilor in regim de amator la conversia profesionala. Deoarece ofer servicii de conversie din bara'n bara, inclusiv omologare RAR in M1 SA autorulota, am completat activitatea firmei cu serviciul de colantare.
       
      Astfel ca acum sunt in masura sa ofer decal/autocolante pentru reimprospatarea imaginii rulotelor/camperelor voastre 
       
      Pot executa orice autocolant cu latimea maxima de 126cm, orice culoare, scris sau decupare contur dupa poze proprii. Se pot face imbinari de culori intr-o gama larga de 59 de nuante.
      Materialul folosit exclusiv este Oracal 651cu durabilitate data de producator de 5 ani. Pot executa si trimite prin curier sau se pot monta la atelierul propriu din vestita Letca Noua 
       
      Pentru discutii si preturi (inca nu le am) ma gasiti la acelasi numar de telefon 0726761955 
       
       





  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.