Bogdan Harea

Conversie Ford Transit

37 postări în acest subiect de discuţie despre Conversie Ford Transit

Conversie Ford Transit

Bogdan Harea

Am reusit montarea incalzitorului. Eberspracher 2200W cu reglaj electronic si afisarea temperaturii selectata si realizata. Mesterul nu a montat si micuta toba de esapament si mi se pare zgomotoasa la exterior. La interior dupa ce se incalzeste si trece pe mentinere este acceptabil, dar nu am dormit in masina sa pot face o evaluare completa. Am muncit ceva cu modificarea structurii scaunului, dar am reusit s-o ingramadesc dedesupt.  Am sa revin cu poze. Cu ocazia asta am mai dres cate ceva la toba de esapament si la scutul ei.

Modificat de Bogdan Harea

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel F

Salutare Bogdan !

 

Bine ai venit in rindul nostru. Noi ne cunoastem de mult timp doar ca nu am avut afinitati. Am facut revelionul la tine, cu motoveteranii..venem cu Carmela si cu Doru cind erau impreuna. Am renuntat la motociclism ptr ca nu mai aveam cu cine  colinda[exceptie Costi] si am sarit gardul aici. Imi place investitia ta...totdeauna te-ai preocupat si ai facut lucrari frumoase indiferent pe ce ai pus mina..Sper sa ne intilnim in peregrinarile noastre si sa cinstim evenimentul...inca o data ma bucur ptr tine ca esti aici.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan Harea
La 25.10.2017 la 16:08, Miha Mocanu a scris:

Super faina transformare, felicitari si sa va aduca bucurii maxime!!

O sursa de inspiratie pentru modificarile minimaliste pe care vreau sa le fac la Sprinterul meu in urmatoarele luni. Cred ca voi apela in curand pentru cateva sfaturi.

 

Oricand cu placere.

Prima iesire in grup. Asteptam fasolea cu afumatura la ciaun. 

85B9573C-36FB-4663-AB2E-9F33F63223D5.jpeg

F584393A-FC54-48FC-AA71-013D7657EB65.jpeg

80E06136-7839-4C22-8213-01205EB3D103.jpeg

  • Like 2
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad

@Bogdan Harea Felicitari !  :bravo:

 

Sincer, ma bucur foarte mult pentru tine si mai ales pentru "dorinta indeplinita" de-a avea o casa pe roti (asa cum ti-ai dorit).

Ceea ce conteaza cel mai mult este sa fi  MULTUMIT de ceea cea iesit din acesta conversie !

 

""Bucuria/satisfactia consta in lucruri simple !"""

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin

Salutari,

 

De ceva luni planuiesc si eu o conversie asemanatoare (dar pe un l4h3, tot din gama peugeot/citroen/fiat) insa intrevad o problema confirmata de cei de la rar iasi: o conversie trebuie facuta pe baza unui proiect (realizat de o firma autorizata rar pentru asemenea conversii) si, ideal, proiectul trebuie pus in practica tot de catre o firma agreata rar. Inginerul rar cu care am vorbit a precizat ca altfel masina pica itp-ul si nici despre o reomologare (din autoutilitara in autorulota) nu poate fi vorba. 

 

Tragandu-l de limba, a concluzionat ca in mod cert in "garajul propriu nu se poate face legal conversia" si ca "discutam de dosar penal" daca masina e oprita de politie si se constata modificarile...la fel si la itp.

 

Asadar, va intreb, dumneavoastra ce solutie ati gasit pentru problema asta? 

 

Alin

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Anghelescu Anton

@Bogdan Harea Buna ziua .Si eu vreau sa fac o transformare a unui Renault Trafic de 2.0 cm si am o intrebare: trebuie aprobare de la RAR pt. mobilier si incalzire Webasto ? 

 O zi buna. Tel.0722392465

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Anghelescu Anton

Buna seara.Din cei care au facut astfel de modificari in Romania{singurul care a raspuns a fost @Dan Marius] din UK.Oare o fi secret? O seara buna tuturor. A.A

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cosmin S

Probabil că în România nu există o cale legală pentru așa ceva. 

Eu mă gândesc la o soluție modulară. Pentru izolare, nu ar trebui să existe probleme. În rest, mobilier ușor demontabil, la fel cu patul, precum cel utilizat de westfalia pe vw T4 in sus. 

Dușul interior ar rămâne unica problemă, dar poate se găsesc soluții. 

Orice, doar să nu mai am treabă cu spagarii. Restul, cu legea în mână, până mori cu ei de gât. Schimbarea trebuie să înceapă de undeva. 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Anghelescu Anton
La 5/23/2018 la 19:00, Anghelescu Anton a scris:

Buna seara.Din cei care au facut astfel de modificari in Romania{singurul care a raspuns a fost @Dan Marius] din UK.Oare o fi secret? O seara buna tuturor. A.A

Buna seara. Multumesc pt. raspuns si incurajare. O seara buna tuturor.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionut C.

Conform legii (vezi RNTR pe site RAROM.ro), se poate transforma o autoutilitara in autorulota, cu cateva conditii: masina sa fie o caroserie inchisa, sa nu se intervina asupra structurii (caroseriei), mobilierul sa fie bine fixat de caroserie, sa aiba dotarile minime - facilitati de gatit, masa, pat, locul de servit masa se poate transforma in pat.

Pentru asa ceva nu trebuie proiect, carosier autorizat sau alte baliverne. Inginerii de la RAR care sustin altceva sunt ori rau intentionati, ori neinformati (nepregatiti), ori ambele! Pentru montaj de ferestre, trape sau orice accesorii trebuie o firma autorizata RAR iar accesoriile sa fie omologate (CE) pentru folosirea pe autovehicule.

Aceasta firma va elibera un certificat de conformitate pentru lucrarea efectuata, iar restul amenajarii se poate face LEGAL in regie proprie.

Traim in Romania 2018, oamenii sunt rai, neinformati, prosti, creduli, lenesi etc. E greu, dar nu imposibil sa te lupti cu toate astea. Din pacate, nu oricine se poate lupta, de aceea schimbarile sunt lente sau inexistente.

Pana la urma omologarea atesta schimbarea incadrarii autovehiculului din autoutilitara N1 in autorulota (M1), fapt care are in primul rand implicatii fiscale, poate de aceea se pun atatea piedici.

  • Like 3
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Anghelescu Anton

Buna seara. Multumesc foarte mult. Saptamana viitoare voi merge la o reprezentanta RAR din alt judet.Pacat ca nu exista norme clare si la noi.De ce sa nu poti face in regie propie lucrari interioare sau sa montezi un panou solar in locul special prevazut de fabricant pt. portbagaj , cand avem pregatirea necesara, suntem ingineri, maistri sau muncitori.  O seara buna.

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • GeorgeDrumea
      de GeorgeDrumea
      Salutare, tuturor!
       
      De la sfârșitul lunii Septembrie 2022 suntem proprietari de autorulotă - am îndeplinit visul.
      Modelul este Horon 67XT făcut de Caravan Internațional, pe șasiu de Ford Transit, an fabricație 2022, cu motor de 2.0L, 170CP, transmisie automată cu 6 trepte.
      Lungime de 7, 45m și masă omologată la 3500kg. Este omologată pentru 4 persoane în centuri, 4 locuri de dormit. Noi oricum suntem 3 persoane + cățelul.
       
      Tocmai am trecut de 650 de kilometri. Nu avem planuri să o dăm spre închiriere.
       
      Dormitor matrimonial cu ușa spre restul autorulotei.
      Aer condiționat mașină. Aer condiționat staționar, instalat în locul unei trape din tavan.
      Pat cu lift motorizat deasupra mesei.
      Bucătărie echipată cu frigider, aragaz, chiuvetă, apă caldă.
      Loc de luat masa cu masă extensibilă.
      Scaunele de la șofer și pasager pivotează spre spate, bancheta 2 locuri în stânga mesei, bancheta 2 locuri în dreapta mesei.
      Trapă mare deasupra zonei din față, unde la autorulotele de 6 persoane este patul #3.
      Parasolare magnetice la geamurile din față (parbriz, șofer, pasager).
      Parasolare și plase de țânțari integrate în toate ferestrele autorulotei (plus ușa de acces).
      Încălzire prin intermediul centralei termice pe diesel, adică conectată la rezervorul mașinii, produsă de Truma.
      Încălzirea apei pentru duș și chiuvetă se efectuează tot prin centrala termică pe diesel, prin intermediul unui rezervor de 10 sau 12L incorporat.
      Consumul de diesel menționat în manualul centralei termice este undeva între 0, 185L și 0, 4L pe oră, în funcție de temperatura selectată și cea exterioară, ȘI dacă se prioritizează încălzirea apei sau a habitaclului.
      WC separat și ”peste drum” de duș. Rezervor de ape ”murdare” de 20L.
      Smart TV, ruter, suport 3 biciclete, copertină (sau dacă folosim un nume mai extravagant, așa cum fac cei din vânzări: marchiză) extensibilă.
      Spațiu depozitare mare. Adică portbagaj unde încap lejereanu un număr dubios de mare de cadavre.
      Acumulator cu gel sub bancheta de 2 locuri, dar vrem să-l înlocuim cu litiu.
      Rezervor de apa curată 120L și uzata (gri) tot de 120L.
       
      Apropo: știe cineva unde se poate cântări vehiculul? Mă aștept să fie contra cost.
      Știu că, în funcție de marfa transportată, unele ansambluri sunt cântărite înainte să plece pe drumurile publice, chiar în locul de preluare a mărfii. Însă știu ca acele cântare au marjă de eroare de până la 20kg, ceea ce nu ma ajută foarte mult. Adică 20kg pot să însemne ca iau roata de rezerva sau nu.
       





       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
    • Baltateanu Traian
      de Baltateanu Traian
      Autorulota Elnagh, motorizare Ford transit 2500cmc turbo diesel, fabricatie 1998
      Inmatriculata RO, taxa platita si nerecuperata, 151000km la bord. ITP in Aprilie 2017.
      Masina este preparat pentru a sta of-camping oricat, datorita alimentarii proprii cu 220V cu panouri fotovoltaice si invertor.
      A fost folosita in ultimii 5 ani cate 4-5 saptamani in Grecia, Croatia, Turcia, Italia, mai ales of camping.
      Dotari
      6 locuri pe sacune, 5 locuri de dormit (Noi am mers  4 adulti si 3 copii sau 2 adulti si 5 copii)
      Pat dublu deasupra cabinei (alcov) 210x210cm
      Pat fix o persoana langa baie, Acest pat se poate desfiinta si in locul lui exista o masa de 3 persoane, dar este foarte util pentru o persoana ponderala.
      Pat dublu montabil in locul mesei mari.
      Frigider pe gaz, 12V, 220V, mare (80litri), cu congelator separat in interior. Umplut cu carne, acest congelator ne-a asigurat carne pe 2-3 saptamani de la plecare. Merge excelent pe gaz, 4 saptamani cu o buleie.
      Cuptor pe gaz . Pizza, paine, friptura la cuptor ajuta mult diversificarea meselor.
      Chiuveta, aragaz 3 ochiuri, Boiler pe gaz.
      Soba incalzire pe gaz Truma
      Numeroase sertare si dulapuri speciale pentru vase, tacamuri.
      Sifonier cu 4 rafturi, si 5 dulapuri suspendate pentru haine
      Baie complet dotata cu dus, separat cu perdea si cadita proprie.
      Treapta de urcare in campar, electrica.
      Antena parabolica automata, OISTER, diametru 80cm, cu care am prins perfect si in Turcia unde colegii cu Glomex nu prindeau nimic.
      Panouri solare fotovoltaice, 3x 245W=735W
      6 baterii gel de cate 100A
      Invertor 1500-3000W
      Aer conditionat 220V Truma Saphir, care functioneaza pe invertor maxim 6 ore cu curentul inmagazinat in baterii. Bateriile se incarca pe zile insorite cu 8-16 A pe ora.
      Frigider exterior 50 litri, racit de instalatia de aer conditionat (excelent vara pentru bere, fructe, legume).
      Carlig de remorcare special legat pe prelungitoarele lonjeroanelor din fata.
      Suport de biciclete sau moped care se poate prinde in locul carligului, pe prelungirea de lonjeroane.
      Anvelope de vara noi montate in 2017, circulate 6000km, 6 la numar.
      Punte spate dubla (foarte utila pe strazi cu gropi sau neasfaltate)
      Plasa tantari si draperii opturatoare de soare, metalizate, la toate ferestrele.
      Plasa de tantari cu magneti la usa de intrare.
      Parasolar, veranda, OMNISTOR 450 (4, 50m)
      Lumina exterioara banda LED 3m
      Masina consuma intre 10 si 11 litri la 100km in functie de regimul de viteza si de directia vantului pe sosea.
      Clima pe motor, nefunctionala din motive electrice.







    • Bogdan O
      de Bogdan O
      Salut! Intamplator am gasit o ...urata, veche dar dornica sa iasa la plimbare Si m am apucat de curatat, vopsit, schimbat, montat etc. A urmat Rar-ul , inmatricularea (fiind cu nr de Italia)...pana la urma am reusit. Este un Ford Transit fabricat 1987, motor 2.5 diesel aspirat, carosat LAIKA avand ca dotari: truma vent Trumatic 3200, frigider, boiler Truma pe gaz. I am montat panou fotovoltaic , baterie , regulator incarcare pe care le-am avut pe fosta rulota. De aranjat mai e loc mereu, dar momentan imi ajunge.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.