Viorel C.

Frigider rulota

92 postări în acest subiect de discuţie despre Frigider rulota

Frigider rulota

Viorel C.

Frigiderul dintr-o rulota, autorulota, este un aparat vital, avandu-se in vedere iesirea in aer liber sau excursie.

2gxljx2.jpg

Ca urmare, este foarte important ca frigiderul sa fie pastrat optim, sa functioneze bine si sa se profite de prezenta lui.

Se stie ca frigiderele dintr-o rulota difera de cele din apartament. deoarece acestea au marele avantal de a functiona cu propan.
Multi rulotisti poate nu cunosc faptul ca un frigider daca este 3 grade spre fata, sau 6 grade spre spate, fata de sol, nu va functiona la parametri.

Procesul de racire poate dura intre 20-40 minute.

In situatia ca frigiderul nu raceste, exista mai multe probleme ce duc catre aceasta cauza.

In primul rand mirosul de amoniac care se simte la deschiderea usi, amoniacul fiind un produs chimic puternic ce poate afecta ochii si poate produce dificultati in respiratie.

In situatia ca scurgerea amoniacului a avut loc in timp si nu s-a observat, cel mai la indemana mod de a descoperii aceasta scurgere, este zgomotul de "barbotare" ce vine din spatele frigiderului, imediat dupa pornire.

ivhamt.jpg

Esential, cred eu, ar fi bine ca atunci cand se programeaza o "iesire", frigiderul sa fie conectat cu 2 zile inainte la o sursa de curent, racirea fiind deja efectuata.

Exista multe situatii de acest fel si chiar multe altele, de acea va invit la comentarii.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator

Bune sfaturi.

Cred ca multi au de invatat si de pus in practica din tot ce se discuta aici pe forum.

Numai bine!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator Nik

Frigiderul din interiorul rulotei mele, incepe sa racesca dupa 2 ore atunci  cand este pornit pe gaz.

Care sa fie problema?

Multumesc!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai_r

Principiul este, din cate stiu eu, urmatorul : rezistenta incalzeste apa cu amoniacul din care se degaja amoniac gaz. Acesta se raceste in serpentina si apoi este difuzat in mediul de hidrogen. Aici se face racirea lui. Amoniacul racit trece prin serpentina din frigider, raceste spatiul din interior, apoi iese. Pentru a extrage amoniacul se foloseste apa care absoarbe amoniac si lasa hidrogenul dupa care apa aceasta ajunge iar la rezistenta si ciclul se reia. Este o explicatie fara termeni tehnici in care am incercat sa explic mai pe inteles principiul de functionare al frigiderului cu absorbtie. Ceea ce trebuie sa stiti despre el este ca are puterea absorbita de la retea, la aceeasi capacitate de transfer termic, de 2, 5 ori mai mare decat un frigider cu compresor. De aceea s-a renuntat la folosirea lor, fiind folosite doar in situatia in care exista o sursa de caldura disponibila.

Si acuma referitor la postul de mai sus: folosirea unui ventilator pus acolo unde trebuie duce la o racire fortata si mai buna a agentului de racire si de aceea temperatura din interiorul frigiderului ajunge la temperaturi joase mult mai repede decat fara ventilator. Despre consumul de curent.... insesizabil fata de ce se obtine.  pnc

Spor la treaba si beri multe in frigider.  xll

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Florin Munteanu

Si eu am un frigider portabil MIDLAND, l-am folosit pe 220V, 24V si gaz cu rezultate bune - scrie si in carte cat poate el raci sub temperatura ambianta, deci minuni nu face. Pentru gaz i-am adaptat un regulator cu presiunea ceruta.

Am o intrebare la cine a folosit mai mult asa ceva - 'cica uneori ar trebui rasturnat intr-un anume fel ca sa se adune amoniacul unde trebuie ? In carte nu scrie, dar unii faceau asa si cu Framurile.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator

Am mai auzit de atsta cu rasturnatul , dar nu cred ca este o solutie fundamentata tehnic.

Daca se impunea rasturnarea frigiderului dupa un anumit timp cu siguranta era pus in asa fel incat sa fie usor de scos iar undeva avea un sticker cu atentionarea ca la un anumit numar de ore de functionare sau periodic in timp sa fie rasturnat.

Chiar faca vechile FRAM erau pe acelasi principiu , cele de acum sunt facute dupa o tehnologie mai noua si nu cred ca suporta comparatie. Ar fi cum ai compara Trabantul cu un BMW mai nou.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator rica

La vechile Framuri functiona mai bine dupa rasturnare.

Ce se intampla nu stiu.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator rica

Adrian tot ce se este in rulota impune fixarea.

La frigider ca la orice produs ai o perioada de viata, dar cum romanul este inventiv a gasit solutia asta cu rasturnatul pentru a mai trage de el inca 2-5 ani.

Orice producator ar recomanda schimbare daca nu mai merge decat sa iti ofere solutii simple si gratuite.

De aceea nu are si nu o sa vezi un stiker lipit in care sa iti recomande rasturnarea la x luni.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator

Nu m-ai convins deloc. Din ceea ce spui tu frigiderul ar trebui considerat "consumabil".

Chiar si "consumabil" fiind trebuia sa aibe niste sisteme de montare-demontare simple.

Ai dat jos vreun frigider de rulota ca sa vezi cat muncesti la el ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator rica

Nu vreau sa te conving de nimic.

Toate sunt consumabile, nimic nu este facut sa tina la infinit.

Sa iti raspund si la intrebare, nu am avut ocazia sa fac asta.

hi

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator Niky Radu

  Frigiderul rulotei este cea mai mare bataie de cap a unora care nu-i inteleg functionarea, unii ajungand sa-si procure frigidere cu compresor si sa le foloseasca in detrimentul celui pe absortie...eu unul sunt adeptul offcamping si sunt interesat in primul rand de functionarea pe gaz si pe 12v sa ajung cu frigiderul rece la destinatie, adica sa functioneze in timpul mersului. Cel mai important aspect, este cum zicea si Adrian, punerea rulotei la boloboc, cu cat se ignora cu atat nu functioneaza optim. Am avut rulote care trebuiau putin ajutate cu niste coolere dar majoritatea functionau impecabil si fara coolere, Pe timpul verii sunt temperaturi de 35-40 de grade iar deschiderea usii de 10 ori pe zi ca sa iei berea de la rece este dusmanul frigiderului, drept pentru care sfatuiesc ca in frigider sa se pastreze doar mancarea iar numai pentru acest lucru, faptul ca este deschis de 3 ori pe zi functioneaza exceptional si raman 5-7 grade in el.

  Rezolvarea racirii bauturilor am rezolvat-o cu o lada frigorifica cu functionare pe 3 cai, gaz, 12v si 220v, am ales una luata din Anglia care difera de cele europene prin faptul care are in plus level/ indicator gaz, boloboc incorporat si cooler 12v montat pe serpentine in cazul functionarii la 12v, un aspect foarte important...de aceea unii declara ca pe 12v merge cel mai prost, merg prost pentru ca nu are o alimentare corespunzatoare si aici conteaza foarte mult grosimea sarmei de alimentare, in nici un caz iesirea de ceata pe mufa de 7 pini , care este cea mai proasta idee!!...Deci in lada eu racesc toate bauturile si o parte din mancare...o sa postez o poza cu temperaturi in interiorul lazii la aproape 40 grade afara.

  Am sarit de la una la alta adica de la frigider la lada frigorifica intrucat functionarea si cum mentinem rece in interior sunt identice.Lada suporta mai bine deschideri multiple in cursul zilei decat frigiderul din rulota.

  Candva un coleg m-a chemat sa-i dau un sfat deoarece nu-i racea bine frigiderul la 220v, statea la bloc, rulota parcata la scara , avea alimentat rulota cu un prelungitor ordinar cu sarme prea subtiri, saracul frigider ar fi mers daca ii dai curent pe teava, dar cu sarme de 0.5mm mai greu, daca este alimentat cu sarme de 2.5 mm v-a functiona impecabil la 220v, dar si aici cu o conditie sa ai 220v pe teava, daca ai 180-190v nu raceste deloc, mi s-a intamplat acest lucru la Laguna albastra, Fagaras anul trecut, ma miram ca nu racea frigiderul dupa 6 ore de bagat in priza, (locatia avea o instalatie cu pompe si topogane la piscina si sugea tot curentul de pe teava) i-am dat drumul pe gaz si a rrrupt.

  Deci la functionarea pe 220v trebuie sa retinem cu ce cablu alimentam rulota si daca avem 220v la priza din camping.

  La functionarea pe 12v cel mai important aspect este grosimea cablului de alimentare luat direct de la bateria masinii (4mm) releul special care sesizeaza diferenta de curent de 1.5v cand masina este stationata si cand este pornita (eu am un kit de alimentare frigider in timpul mersului montat pe masina si flirtez cu englezoaice, deci am 2 prize si pe masina, daca doresc alimentarea frigiderului din rulota il pornesc sau daca doresc, alimentez lada frigorifica, pe care o tin in masina si pentru care am facut o priza 12v speciala pentru ea direct dupa acel releu, nu alimentez pe ambele simultan niciodata!!...lada functioneaza impecabil pe 12v datorita acelui cooler montat de fabrica la serpentine, fiind intr-un spatiu inchis, necesita ventilatie)

  La functionarea pe gaz cel mai important lucru este punerea la boloboc a rulotei, nu se tine usa deschisa a congelatorului pentru a raci mai bine, congelatorul are si el rolul lui, de a face cuburi de gheata, de a pune 2, 3 portii de carne ca sa o pastrezi congelata, el functioneaza perfect daca nu-l deschizi des inutil...zic inutil deoarece nu recomand sticlele de bere de 2l sau 2.5l, adica iti umpli paharul si o pui in frigider, asa incat intr-o ora la 40 de grade afara l-ai deschis de 4 ori, si pe urma te miri ce frigider prost am!!!

w8rt6YQ.jpg

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian Stoica

La un nivel mai ridicat, pe care unii s-ar putea sa nu-l inteleaga, si noi suntem niste consumabile , si cu toate astea ne mai ducem pe la doctor, ne mai internam in spital, mai luam niste hapuri.In alta ordine de idei daca eram asa de NABABI incit de fiecare data cind nu ne merge frigiderul cumparam altul, mai bine ne ducem la o pensiune de 5 margarete si nu ne mai facem probleme cu frigiderul rulotei. Adriane sa sti ca sunt chiar mai mult de 50- 60w, la unele modele sunt de 100w la altele 120w asa ca figura cu ceata  chiar mi se pare rea.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator Niky Radu

Am uitat sa zic cel mai important lucru!!...absolut niciodata nu se lasa sa functioneze frigiderul pe gaz in timpul mersului, esti o bomba pe roti!!!...cred ca fiecare dintre noi a retinut acel accident care l-a provocat Silviu Lung cu ceva timp in urma si pentru care a existat o victima...sotia acelei victime a declarat ca a avut o discutie cu sotul ei inainte sa plece de acasa pe acea ceata deasa...ca el conduce bine si are grija , numai ca-si face probleme pentru altii sa nu-l accidenteze, exact lucrul asta s-a intamplat...concluzia?!!nu suntem singuri in trafic si trebuie sa ne punem intrebarea daca e cazul sa ne facem griji despre cum conduc altii si daca e posibil sa fim accidentati de altii...eu zic ca da...in cazul unui accident major poate ai o sansa sa supravietuiesti, daca ai butelia pornita e posibil deja sa fi facut boom ...o butelie e in stare sa distruga structura de rezistenta a unui bloc la cateva etaje, nu trebuie sa ignoram acest lucru...ca mie nu mi se poate intampla...dar paza buna trece primejdia rea!!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen David

Bunaoara la mine lampa de ceata are 21 w ca si la toate masinile de altfel, iar rezistenta frigiderului are 105 w pentru 12v. Deci destul de subdimensionata instalatia de ceata ( conductor de 1, 5 mm pentru a alimenta si figii pe ea . nyo

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Achim

Frigiderul cu amoniac chiar se repara prin rasturnare

Mi s-a intamplat sa se defecteze frigiderul de la rulota. Dupa mai bine de 3 luni de functionare fara probleme, intr-o dimineata l-am gasit cald. M-am umplut de draci si am cautat sa-l repar, intreband in stanga si-n dreapta. Nu mirosea a amoniac asa ca aveam sperante.

Toata lumea imi spunea ca trebuie sa-l schimb, doar un iranian mi-a zis linistit sa-l intorc cu fundul in sus si sa-l las 2 zile. Ca ei asa le repara in tara la ei...

Dupa doua zile l-am pus la loc si a mers din nou excelent.

O explicatie empirica pe care am auzit-o si o consider cat de cat plauzibila este ca cu timpul (frigiderul avea 20 de ani) amoniacul face niste depuneri pe fundul rezervorului si obtureaza conductele. Odata intors pe dos depunerile se imprastie din nou in instalatie si merge fara probleme.

Acum, vreau sa va intreb pana nu uit. Ca asta vroiam de fapt.

La ce temperatura are randament frigiderul pe gaz? Pe rulota mea, luata in toamna, incerc instalatiile si frigiderul pare ca nu raceste pe gaz. In carte scrie ca nu functioneaza la o temperatura mai mica de 8 grade. Acum sunt 20 si tot nu merge...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Nelu_tm

Eu l-am rasturnat de mai multe ori astavara la mare si l-am curatat bine de tot la sistemul de ardere si in arzator. Gresala mare a fost ca i-am largit orificiul la diuza de gaz la sfatul unui rulotist incepator ca mine si nu a mai functionat deloc. A trebuit sa o reduc din nou la dimenisunea anterioara si apoi a functionat.....mult mai bine ca inainte. Rasturnatul repetat chiar ajuta!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Patrascu

Ma poate ajuta careva cum sa scot frigiderul?
Este incorporat in mobila sub aragaz.....

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei Urucu

Pune o poza cu modelul ! In principiu are 4 suruburi 2 pe staga si doua pe dreapta ( cum te uiti la el ) care pot fi pe rama exterioara sau in interior ( cum deschizi usa ). Se trage drept care exteror cam 15 cm cat sa ai acces la teava de gaz ( care trebuie desfacuta ) si dupa ar trebui sa iese . Trebuie scos cosul de fum din grila exterioara ( asta ar fi prima operatiune )

Asa a fost la mine !

Spor!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei Urucu

Uite un filmulet care pe mine m-a ajutat foarte mult

 

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cornelsavu

Eu cand am dat jos frigiderul la rulota veche am desfacut tot caci nu stiam cum sa il scot, inclusiv ochiurile de la aragaz, ocazie cu care am schimbat si garniturile de clinghelit la ochiurile de aragaz.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Patrascu

Multumesc de informatie....Acum stie careva daca pot gasi pe dimensiunile frigiderului unul cu, compresor la 220v, care sa se potriveasca.....vreau sa inlocuiesc frigiderul cu unul cu, compresor.......Alta intrebare un cunvector de 500 w face fata sa incalzesc o caravana citroen c 25.......

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionut C.

Cele mai mici frigidere cu compresor la 220V pe care le gasesti in magazine sunt minibarurile.

exemplu: Frigider minibar

Eu as apela la un frigotehnist sa-mi monteze un agregat cu compresor cat mai mic pe frigiderul din rulota (de la un frigider SH). Iesi mai ieftin si nu modifici mobilierul.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Patrascu

Inca o intrebare.....cat tine o baterie de 100 care are ca si consumatori aparate de 100w printr-un invertor 12-220....Multumesc.... :-)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Patrascu

Ok.Reconditionez autrulota si ii reconfigurez instalatia electrica(adica o scot pe cea veche si pun alta). Chestia e ca vreau sa pun un frigider normal(pentru racitul berii in special), mic, care consuma cam 35-40 w.Plus un tv, satelit(nu propriu-ma refer la antena), lumini, pompa-cam 100-120w.Tv-ul, frigiderul si antena alimentate 220v printr-un ivertor sau direct de la priza exterioara, restul consumatorilor alimentati la 12v de la baterie sau printr-un transformator 220-12v, dupe cum e cazul......

Acum....toata treaba asta e facuta pentru cazul cand nu am posibilitatea de a ma lega la reteaua de 220v(mai concret cand merg la pescuit la balta, Dunare......ceea ce intentionez sa fac destul de des!!!!!!)......

Am o baterie de 100A si vreau sa mai achizitionez inca una de 215A care am gasit-o la 900-1000 ron.Pentru incarcarea lor si posibilitatea de a ma conecta la 220v voi achizitiona un generator, zic eu de 800w.Iar eu vreau sa stiu cat ma pot tine pe mine bateriile, in cat timp se incarca bateriile..........

Sper ca m-am facut inteles.....

Multumesc.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Patrascu

Scuze ca insist....  Daca ma poate ajuta cineva.... a

Am facut putina informare pe net si (din cate am inteles eu) pot avea autonomie cu 2 panouri fotovoltaice polycristalin de 250w, un acumulator deep cycle de 220A plus regulatorul de incarcare aferent sistemului.....

Ma poate asista careva.... am calculat bine? Daca nu, cum se calculeaza ?.......

moderare Adrian V.

V-am rugat sa nu mai postati off-topic , dar degeaba.

Din "frigider" ati ajuns sa discutati de "panouri fotovoltaice". ??!!??

Daca nu intelegeti de vorba buna , eu va promit ca o sa mut toate raspunsurile la off-topic.

])]

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Damian Bogdan
      de Damian Bogdan
      Din pacate nu am apucat sa ma bucur de ea si imi doresc sa gasesc pe cineva care sa o faca...
       
      Hymer Nova, an 2005, inmatriculata în România, proprietar în acte.
      Echipare ptr offcamping!!
      Panou solar și baterie de 100A
      Cupla rapida de gaz ptr exterior
      Priza exterioara 220v
      Mufa tv externa, ptr cort.
      Mufa rapida externa ptr conectare la rețeau de apa sau bazin suplimentar + mufa si pompa apa externa si pompa apa exterior noua
      Bazin de apa curata la interior cu umplere din exterior BOILER apa calda pe GAZ si curent 220v Roata de rezerva noua, de tip C pe 14 și anvelope ca noi, jante de aliaj Cupla antibalans ca noua.
      Talpi pentru picioarele de calare, noi, nu am apucat sa le montez.
      Cuptor pe gaz si curent 220v
      Frigider mare cu congelator separat.
      Soba Truma cu Trumavent la 12v si încălzire Ultraheat la curent Aragaz și chiuveta.
      Iluminat 12v ambiental cu schimbarea culorilor Trapa mare funcțională, fără fisuri sau alte probleme Trapa în zona patului matrimonial Trapa în baie, cadita dus Geamurile sunt ca noi, plasele de insecte și parasolarele sunt prezente și funcționale.
      Mochete originale foarte curate, ca noi.
      Multiple spații de depozitare, usa de vizitare din exterior ptr spatiul de sub patul matrimonial.
      Vine echipata cu bidon de apa curata suplimentar ptr alimentare din exterior, bazin de ape uzate Rulota se prezintă într-o stare de excepție, foarte spațioasă.
      Tapiteria pentru banchetele din fata este noua, refacuta integral.
       
      Pret: 8000 Eur, usor negociabil.
       



















    • GigiBuciuman
      de GigiBuciuman
      Salutare
      Sunt proaspat proprietar al unei frumoase rulote Burstner 540TK din 2003. A fost lovita de gheata in vara cand au fost furtunile alea "criminale" prin Italia.  
      Abia astept sa inceapa sezonul.

    • Cristian Bednar
      de Cristian Bednar
      Buna ziua,
      Dupa 5 ani frumosi, viata noastra a trecut de la un cuplu cu catel la o familie cu 2 copiii, catel si muuuulte obligatii. Asadar ne vedem nevoiti sa ne despartim de rulota noastra draga care ne-a cazat in multe locuri in perioada frumoasa in care a stat la noi.
       
      Asadar, oferim spre vanzare rulota Knaus Eurostar 400, din 2000, MMA 1700kg, cu urmatoarele dotari (initiale din fabrica):
      cupla anti balans alko 2000
      mufa clasica de 13 pini
      exterior lucios (mi-a placut tare mult asta, probabil a cantarit mult si la decizie)
      doua butelii de gaz mici, ambele in perioada de ‘garantie’
      supoort de biciclete montat in spate
      aragaz, frigider, chiuveta, toate pe drapta cum intri in rulota. Am pe cineva care mi-a subliniat ca este important sa nu am frigiderul cu ventilatia in cort...
      doua banchete cu masa ce se pot transforma in pat in caz de nevoie.
      pat fix in spate cu rafturi deasupra patului (obligatoriu in epoca reviste/tablete/carti la pat)
      toaleta cu dus patrat si chiuveta in dormitor
      dulap de haine
      mouver cu baterie
      boiler de apa calda pe gaz
      instalatie de apa sub presiune
      cort exterior
      portbagaj superior cu scara
      soba truma cu truma vent pe 12v
       
       
      Imbunatatiri facute de cand am luat rulota:
      toate luminile cu LED
      kit de refresh toaleta C200 (colac, rezervor,  solutii si hartie igienica pt rulote)
      4 prize duble de USB A si C.
      2 plafoniere LED care sa le inlocuiasca pe cele clasice
      sistem masurare apa curata in rezervor cu display
      panou solar 270w cu regulator de incarcare Victron
      inverter UPS 12v/220v de 1200w tot Victron
      DC to DC de 30A tot Victron
      Monitor baterie Votronic
      Sistem ventilatie pentru zona de tehnologie cu senzori de temperatura si ventilatoare ultra silent
      tot sistemul electric al rulotei este refacut la standarde actuale si chiar peste
      acumulator Litiu Ion de 2.5-2.8 kwh
      inlocuit cateva plase de tantari la toate geamurile plus plasa noua la usa tip glisanta
      oale and stuff pt gatit
      gratar
      rezervor apa gri de 40 litri
      detector de gaz 3 in 1
      senzor de CO2 si termometru
      rezervor dedicat de 100 litri apa curata
      Dus suplimentar exterior
      prize suplimentare de 12v pt accesorii
      iluminat de seara/noapte Interior cu dimmer si camera video de mers cu spatele pe care am lasat-o conectata permanent ca sa am echivalentul unei oglinzi retrovizoare. Si am lacuit si refacut usile de la mobilier unde prezentau urme de uzura
      priza rapida pt conexiune gaz exterioara
      remasticarea tuturor geamurilor si inlocuirea celor doua trape 40x40 Heike cu unele noi
      tamburi noi de frana cu placute, anvelope noi Michelin C-uri made in France
      amortizoare noi originale
      marchiza Fiama de 2, 8m
      sistem de apa sub presiune din reteaua exterioara. Nu mai stiu de unde am aflat de el, insa acum ma pot conecta permanent in camping, fara grija nivelului de apa din rezervor
      frigider nou cu compresor, dedicat rulotelor sau barcilor. M-am invartit mult sa gasesc un frigider de 220v si sa il trnsform la 12v, insa nu am reusit sa gasesc niciunul la dimensiunea celui vechi (74 cm inaltime). Toate din comert au 80 cm . 2 ani m-am tot codit din cauza pretului, greu de acceptat sa dau mai mult pe cel din rulota decat pe frigiderul din casa
       
      Toata povestea rulotei si evolutia ei o gasiti in prezentarea ei la 
      Acum, impreuna cu rulota se ofera orice va trebuie pentru ea… de la tacamuri la farfurii, de la scaune si masa la covoare de exterior, de la marchiza Fiama de 2, 8m parca la orice accesoriu va ganditi ca ar putea sa va trebuiasca pentru o iesire perfecta cu rulota.
       
      Rulota poate fi vazuta in Otopeni unde a fost centru de comanda si control pentru spritz si voie buna. Inclusiv frigiderul este plin cu bere de cea mai buna calitate.
       
      Pretul de vanzare este 9.500 de euro pentru colegii de pe forum. In alte parti va fi expusa la 10.000 euro. Motivul vanzarii este cel relatat la inceput, deci nu va asteptati la capcane sau vicii ascunse. Are istoric complet la Corda Campers in Bucuresti.
       
      Caut sa atasez si cateva poze in mesajul urmator.
       
      zi buna tuturor,
      Cristian Bednar
       
       
       
       
       
    • Alin Mihaila
      de Alin Mihaila
      Asa cum am mentionat si in topicul de vanzari auto, incerc sa fac un upgrade asa ca vind atat masina cat si rulota.
       
      Rulota Hobby DeLuxe Excellent Easy 440. A fost folosita pentru vacantele anuale in familie.
      Rulota este ingrijita, tinuta in garaj si service-ata (la Corda Campers, Rulote Romania si Knott) de fiecare data cand a aparut o mica problema.
      Astfel, au fost inlocuite ambele trape cu trape Heki, a fost inlocuit garnisajul pe profilul de aluminiu, tratament antiumezeala sub rulota, refixare elemente mobilier interior, reglare sisteme de inchidere ferestre, curatare soba, inlocuire anvelope (Viking C-uri pentru greutate), inlocuire carenaj ambele roti, inlocuire amortizor frana inertiala, reglare sistem de franare si echilibrare mover etc.

      Rulota este dotata cu:
      - cupla antibalans Winterhoff
      - mover PowerTouch
      - baterie tractiune Rombat Tempest 100 Ah
      - marchiza Fiamma (2 ani)
      - covor terasa
      - cort inchis complet
      - suport 2 biciclete Thule
      - boiler electric
      - 4 scaune pliabile
      - masa pliabila
      - plita electrica exterior
      - mobilier terasa Quechua
      - oglinzi auto Milenco
      - uscator rufe Berger
      - filtru cafea
      - fierbator apa Tefal
      - gratar nefolosit
      - soba Trumatic
      - frigider Electrolux (gaz, 12V, 220 V)
      - diverse produse de intretinere
      - ITP facut in august 2023

      An fabricatie 2002
      Masa maxima autorizata 1250 kg














    • Radu Mihail Georgescu
      de Radu Mihail Georgescu
      Stare buna. Foarte curate. Pretul este pentru amandoua. Cumpărătorul plateste transportul.


  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.