Dan Varga

Rulota vs. Camper / Autorulota

93 postări în acest subiect de discuţie despre Rulota vs. Camper / Autorulota

Rulota vs. Camper / Autorulota

Mircea

Asa este @Sorin Leitoiu ; ceea ce conteaza este rulotismul. Aceste discutii pro si contra au doar rolul de a indruma pe mai tinerii colegi  si chear pe unii dintre  noi care nu am avut inca experiente complete cu rulote si campere, sa putem alege in cunostinta de cauza, fiind la mijloc sume importante de bani care se pun in joc. Fiecare parere conteaza si este binevenita. Eu personal multumesc tuturor colegilor care au participat la discutie, avand in vedere si intentia pe care am avut-o anul trecut de a trece de la rulota la camper.:salutare!:

  • Like 3
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sorin  Leitoiu

Asa este @Mircea, ai perfecta dreptate fiecare discutie nu face altceva decat sa ne sporeasca bagajul de cunostinte ca si noi la randul nostru sa spunem mai departe:OK:

As fi carcotas sa nu recunoasc ca mi-as dori si autorulota DAR.......poate fiul meu  , cine stie ?

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Nelu Predonu
La 14.01.2018 la 10:18, Dragos M a scris:

Deci pentru cei care doriti camper, ca vad o "moda" trecerea de la rulota la camper, ganditi-va bine ce veti face cu el... si daca vi se potriveste...

 

 

 

Corect spus Dragos, dar trendul, "moda" nu-i doar la noi. 

Cam asa arata evolutia si pe plan european:

 

5a5f086c4e6b7_statistica2013.thumb.jpg.a8f74f1152c210b86a7cee7e8884593f.jpg

 

 

5a5f088271a0d_statistica2017.thumb.jpg.6b114a96fc40203f1a452cb2ea9bf82e.jpg

 

cu mentiunea ca statistica de pe 2017 contine doar situatia de pe primele 3 trimestre.

 

  • Like 4
  • Upvote 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Costin Dumitru

Salut... eu mi=am luat rulote, dar am constatat ca nu pot sa merg la drum lung cu 100km/h (am cupla autobalans).

Am mers si cu 140 devenind foarte periculos... asa ca am de gind sa caut o autorulota sau sa-mi fac una dintr-un Fiat Ducato, boxer jumper cu motor de 2000 cm...

Dar facind un calcul minimal pt 2, 4 iesiri pe an, nu e mai ieftin sa inchiriezi decit sa cumperi? Sa zicem ca dai 15000 euro pe un camper mai vechi... de cite ori pleci cu el...?

Cu banii astia il inchiriezi de 3 sau 4 ori pe an, timp de 5 ani si nu ajungi la pretul unui camper...

Dupa cinci ani iti trece cum iti trece si de ........... 

Modificat de Radu Ghita
Te rog sa scrii corect, gramatical, asa cum cere regulamentul!
  • Downvote 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mircea

@Costin Dumitru , cu tot respectul pentru opinie, constat ca nu am inteles nimic din interventia ta. A mai corectat Radu pe ici, pe colo, dar ... Nu pot sa cred ca la varsta ta,   te poti exprima in acest mod  cu privire la omul de langa tine. Solicit banarea acestui membru.:default_109:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad

@Costin Dumitru 

140km/h ... kamikaze pe drumurile publice ? Te-ai gandit la consecinte ?

Calculele tale nu corespund cu "placerea  de-a te afla in mijlocul naturii ".

Dupa cinci ani , nu-mi trece ....(acest virus, daca la el te referi), si tind sa cred ca multora nu le "trece" .....

 

Cu :salutare!: respect , pentru varsta d-voastra !

Sanatosi sa fim ! Sa ne bucuram de multe vacante cu rulota sau cu camper-ul !

  • Like 5
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionut C.

Cupla antibalans nu face minuni in situatii de urgenta. Viteza trebuie adaptata conditiilor de drum. In Romania, e foarte riscant sa circuli chiar si cu 90 km/h. De multe ori mi s-a intamplat sa fiu nevoit sa franez brusc, sa evit la mustata pe cel sau cei din fata mea. In Romania evit circulatia pe autostrazi, preferand drumurile nationale, din cauza nesimtitilor care se apropie la cativa metri din spate sau care te forteaza sa te apropii de masina din fata sub limita de siguranta.

Poate ca siguranta in deplasare a fost un criteriu important pentru mine in alegerea camperului in locul rulotei. Nu am avut niciodata rulota, am tractat doar remorci de marfa inainte.

  • Like 4
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Rada
La 07.05.2017 la 20:44, Mircea a scris:

@Cosmin Prund, multumim mult pentru completari si le consider foarte importante. Am sa te rog, in urma ultimilor mele documentari, sa continuam discutia. 
   In primul rand motorul. O capacitate de sub 2000cmc si implicit 90 CP,   spun cunoscatorii ca nu este suficienta pentru rampe mari  la o autorulota care depaseste 3 tone. Tototdata se recomanda ca motorul sa fie musai turbo diesel,  daca nu vrei sa transpiri urcand dealul cu casuta in spate si o cc de 2500 cmc ar fi cum nu se poate mai buna.
   In al doilea rand, ca sa gasesti cu norma de poluare E5, cred ca trebuie sa te apropii cat mai mult de 2017 si asta inseamna ca vorbim de un buget mare. Ce implicatii asupra costurilor ulterioare ar avea o norma de E2 sau E3 ? 
   In al treilea rand, la inregistrarea pentru impozitare la Primarie, se va bifa la rubrica Alte vehicule cu tractiune mecanica cu masa totala maxima autorizata de pana la 12 tone, inclusiv , unde impozitarea este de 30 lei / 200 cmc. Evident ca e posibil sa se lase cu cearta si discutii cu functionarul de la Primarie, dar nu trebuie cedat, pentru ca altfel impozitul este super urias.  La 2500cmc , vom avea un impozit de 2500 : 200 = 12, 5 x 30 lei = 375 lei, valoare care se mai corecteaza cu cateva procente functie de localitatea unde este Primaria de domiciliu. Mai este rovigneta care am auzit ca este pe la 410 lei /an, dar se poate lua si pe 6 luni daca iarna nu se circula.(este o gluma :laughing:)

  Eu fac un apel la colegii care detin autorulota sa comenteze in acest topic, in asa fel incat sa fim tot mai bine informati. Vestea rea este ca, nici la autorulote nu scapam de problemele intalnite la rulote (infiltratii, mucegai, functionare necorespunzatoare aparate electrocasnice) la care se adauga problemele ce pot fi la motor, asa incat alegerea este de doua ori mai grea, fiind in joc si mai multi bani.:nedecis: :multumesc!:

Eu am bifat m1 (am motor sub 2000 cmc ) :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Rada

Am trecut la camper de la rulota si nu imi pare rau. Pentru turismul de o noapte sau  doua camperul e vis. Nu regret ca am facut schimbarea. Plec mai repede, ma instalez mai repede, strang mai repede, si ajung acasa mai repede si am scapat de stresul condusului cu ceva in spate 🤪. 

  • Like 7
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mircea

@Adrian Rada, felicitari pentru achizitie. Noi am decis, dupa multa gandire, sa ramanem la rulota, dar am inlocuit masina cu una mai puternica. Am cumparat un Tiguan 4x4, 1968cmc, 130Kw(177CP) si nici nu simt ca am in spate o casuta de aproape 1tona si 3, 90 m lungime. Parcarea nu este nici o problema, in aproape orice loc. Mai mult, las casuta si ma deplasez lejer in zona pentru aprovizionare sau vizite la obiective. Impozit anual  8 lei, RCA 60 lei/ an , ITP la 3 ani si cam atat. Pot iesi fara probleme din orice teren (noroi, zapada, polei) si la nevoie si cu sufa de 6ml din dotare, dupa ce pun masina pe teren stabil. Dar, daca bugetul permite, si pentru un altfel de rulotism,   cred ca nu e rau nici un camper.:nedecis:

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Rada
în urmă cu 9 ore, Mircea a scris:

@Adrian Rada, felicitari pentru achizitie. Noi am decis, dupa multa gandire, sa ramanem la rulota, dar am inlocuit masina cu una mai puternica. Am cumparat un Tiguan 4x4, 1968cmc, 130Kw(177CP) si nici nu simt ca am in spate o casuta de aproape 1tona si 3, 90 m lungime. Parcarea nu este nici o problema, in aproape orice loc. Mai mult, las casuta si ma deplasez lejer in zona pentru aprovizionare sau vizite la obiective. Impozit anual  8 lei, RCA 60 lei/ an , ITP la 3 ani si cam atat. Pot iesi fara probleme din orice teren (noroi, zapada, polei) si la nevoie si cu sufa de 6ml din dotare, dupa ce pun masina pe teren stabil. Dar, daca bugetul permite, si pentru un altfel de rulotism,   cred ca nu e rau nici un camper.:nedecis:

Nu e rau deloc :) . Inainte am tras rulota cu un audi a4 de 170 cp, nu puterea si balansul ma nelinisteau. Nu imi placea lungimea, mersul cu spatele, si depasirile de tiruri :)

  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad

Salut @Adrian Rada

 

La 23.2.2019 la 22:10, Adrian Rada a scris:

Am trecut la camper de la rulota si nu imi pare rau. Pentru turismul de o noapte sau  doua camperul e vis. Nu regret ca am facut schimbarea. Plec mai repede, ma instalez mai repede, strang mai repede, si ajung acasa mai repede si am scapat de stresul condusului cu ceva in spate 🤪. 

Este doar unul dintre zecile /sutele de AVANTAJE , dar sunt si multe dezavantaje. :noroc:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Macsim

Salut! Citesc si eu acest topic dupa cativa ani de cand a fost deschis. Il citesc stand pe plaja in Bulgaria si cu gandul la un camper. Dupa tot ce a-ti scris voi aici...ajung la concluzia ca nu imi trebuie camper. Are unele mici avantaje...dar...incomparabil cu o rulota(generatie noua) la capotolul confort.

Va multumesc tuturor. Decizia mea e luata...raman la rulota!

  • Like 6

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Baltatu Stanel
La 27.05.2018 la 17:29, Costin Dumitru a scris:

Salut... eu mi=am luat rulote, dar am constatat ca nu pot sa merg la drum lung cu 100km/h (am cupla autobalans).

Am mers si cu 140 devenind foarte periculos... asa ca am de gind sa caut o autorulota sau sa-mi fac una dintr-un Fiat Ducato, boxer jumper cu motor de 2000 cm...

Dar facind un calcul minimal pt 2, 4 iesiri pe an, nu e mai ieftin sa inchiriezi decit sa cumperi? Sa zicem ca dai 15000 euro pe un camper mai vechi... de cite ori pleci cu el...?

Cu banii astia il inchiriezi de 3 sau 4 ori pe an, timp de 5 ani si nu ajungi la pretul unui camper...

Dupa cinci ani iti trece cum iti trece si de ........... 

buna costin!

eu am remarcat faptul ca o autorulota nu-si pierde prea mult din pret, eu unul m am gandit si la asta, ramane copilului meu, poate s o vanda sau sa o foloseasca!

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius Viorel

Autorulotele in general sunt ft bune pt 2 persoane, maxim 3.

Pentru mai multi membrii deja e chin din cauza spatiului mic la interior.
Vreti sa va explic eu cum e cand frig afara, -5 grade, e dimineata si mi se trezesc 4 copii, in total 6 oameni? Dezastru. Pune-i pe toti intr-un campervan care e si mai inghesuit la interior ca o rulota, chiar daca e de 6 locuri. Nici nu vreau sa ma gandesc.

Repet, pt 2, maxim maxim 3 persoane e ft ok. Mai multi n-ai sanse.

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius Viorel

Ia uite ca trecu aproximativ 1 an de cand am scris postul de mai sus si nu prea imi vine sa cred dar mi-am schimbat parerea 360 grade.

:( se pare ca in final, stiti cum e aia: at the end of the day, tot la autorulota o sa ajungi.

Am constatat ca spatiul nu mai e asa vital cat timpul pierdut pe drum, pornitul la drum, campatul si rapiditatea cu care poti face lucruri cu o rulota fata de o autorulota.

Am fost la Iasi din Mures in weekend trecut si am crezut ca efectiv mor de obosit ce sunt.

Nu mai zic ca drumuri rele, locuri de campat inaccesibile prin Moldova, cu rulota extrem de greu de ajuns.

Dureaza mult pana parcurgi distante mari.

Pt un weekend iesit cu rulota la peste 300km cu 4 copiii e chin de pe lume.

Imi pare rau sa spun dar mai rapid si usor e cu o autorulota.

Repet, spatiul mai mic la interior paleste in fata problemelor de mai sus.

Iti trebuie rapiditate si sa poti executa task-uri rapid.

In autorulota ai urcat, ai dat cheie si ai plecat, la rulota pierd timp doar s-o scot cu mover afara de unde e parcata, poate te mai si chinui ca e rea zona unde esti, calat/decalat, legat carlig, asigurat ca totul e ok inainte sa pleci si abea apoi te duci. La fel la sosire. Nu mai zic ca nu poti merge repejor ca o autorulota. Depasiri extrem de rar si nu ca masina n-ar fi potenta.

Cu autorulota te poti opri si unde vrei, chiar in orase, parcari. Cu rulota doar in parcari mari de MALL-uri si cam atat, altfel incurci tot.

Mai sunt si altele dar nu va mai plictisesc.

Stau acum si ma gandesc la ce mi-a spus unul din cumnatii mei care are peste 10 ani de rulotism in spate: tie iti trebuie o autorulota!

Mare dreptate a avut!

  • Like 5

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

Nu iubesc deloc off-campingul cu rulota sau camperul, pentru așa ceva folosesc mașina de teren. O ieșire de sfârșit de săptămână de 300 km e cam lungă și dacă o faci doar cu mașina, darămite cu rulota. Am avut camper si după 6 luni l-am schimbat cu rulotă, când ajungeam în camping eram prizonier acolo

Inviato dal mio Lenovo TB-X606F utilizzando Tapatalk

  • Like 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I

@Marius Viorel zic , totusi, sa inchiriezi/ imprumuti o autorulota inainte sa faci schimbarea efectiv. 
O autorulota de ~ 7 m lungime si 3 m inaltime ( pt 6 persoane) s-ar putea sa nu fie atat de agila precum pare si , in plus , sa descoperi si alte inconveniente. 

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Roland Stanciu

Acum un an am închiriat o rulota - Weinsberg 420 QD.

IMG-20221017-WA0000.jpg.b2b89b5af2ec6afdcaa7768aee8e3466.jpg

Anul acesta am închiriat o autorulota Ford Roller Team Kronos 284 M.

IMG-20221017-WA0001.jpg.f86311d97d91ff0e06abcb2faab7a543.jpg

 

Și după aceste doua experimente, mi-am cumpărat rulota Weinsberg 450 FU!

 

După opinia mea, cu autorulota ai un mare dezavantaj - lipsa de mobilitate! Ajungi intr-un camping cu ea și acolo ramai. Noi am avut un scuter cu care ma deplasam, dar totuși 2 persoane pe un scuter mic e inconfortabil. Plus ca cu scuterul distante relativ mici poți parcurge.  Deci sa luam pe rand:

Autorulota avantaje:

Viteza de deplasare mare;

Mai stabila pe sosea;

Spațiu interior mai mare;

Rapiditate la instalarea/plecarea din camping - nu prea ai ce strange;

Autorulota dezavantaje:

Lipsa de mobilitate - ajungi în camping și acolo îngheti! 

Lipsa de manevrabilitate. Un camper de 7, 5 metri cât a avut cel închiriat se întoarce greu pe o strada îngustă. Chiar am pățit chestia cu intorsul pe o sosea îngustă!

Preț achiziție ridicat.

Rulota avantaje:

Manevrabilitate mai buna - pe o sosea îngustă dezlegi rulota de masina o întorci cu moverul sau cu mana, întorci masina separat și gata. Mult mai ușor ca autorulota.

Mobilitate. Ajungi în camping, dezlegi rulota și te plimbi pe unde vrei!

Preț achiziție scazut

Rulota dezavantaje:

Spațiu mai mic;

Viteza deplasare mai mica;

Mai instabila pe sosea;

Necesita timp la instalare/dezinstalare în camping (dezlegare, calare, etc)!

 

Motivul care a atarnat cel mai greu la mine a fost mobilitatea. Vreau sa las rulota în camping și sa pot vizita un obiectiv aflat la 120 km. Imposibil cu camperul, chiar dacă ai scuter cu tine! Cu rulota poți face acest lucru, deoarece o lași în camping și pleci cu mașina. Alta chestie, deși pare bizar, în autorulota Roller Team Kronos 284, spațiul la dus era mai mic decât spațiul la dus în rulota mea Weinsberg 450 fu.

 

Acum eu nu sfătuiesc pe nimeni sa ia rulota sau autorulota. Fiecare își cumpără ce vrea, în ce se simte mai bine. Ca de aceea băgăm banii în jucarii - sa ne simțim bine în ele!

  • Like 6

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

"Spațiu mai mic;
...........................
Mai instabila pe sosea;"
Nu neapărat, rulota noastră este cu mult mai mare decât majoritatea camperelor
La fel și cu stabilitatea, cu Sfântul ATC nu ai probleme la viteza legală dacă trenul este echilibrat.

Inviato dal mio Lenovo TB-X606F utilizzando Tapatalk

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Roland Stanciu

Ca sa argumentez ce am scris mai sus. Anul acesta am făcut un mic tur prin tară cu autorulota. Eram pe Valea Oltului, si căutând pe net, găsim camping Manastirea Turnu. Intram cu namila de 7, 5 metri lungime -2, 35 metri lățime pe o străduță forestiera. Trecem prin 2 tuneluri micute strângând din fund  - camperul avea 3, 2 m înălțime! Ajungem la camping și mai dam de o bucurie. Cică campingul aparține de o mănăstire, iar preotul nu accepta rulote, autorulote sau corturi! Doar căsuțe! Oare de ce ii mai zice camping?

În fine, si acum îmi aduc aminte câte manevre am făcut sa întorc mastodontul de 7, 5 metri lungime! Daca aveam rulota era mai simplu: doar 2, 5 metri înălțime,   deci fara probleme în tuneluri, iar intoarcerea, după ce o dau jos de la masina, chiar dacă are 6, 6 metri lungime, fiind pe o singura axa, o întorc foarte ușor.

Repet asta e părerea mea. Poate autorulota are și alte avantaje. Nu vrea sa spun rulota e buna si autorulota nu. Vreau sa spun ca pentru mine, rulota e mai buna. Pentru alții poate autorulota e mai buna. Fiecare cu ce ii place!

  • Like 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cornelsavu

Mai sunt câteva lucruri de luat în calcul. Noi după 8 ani de rulota am trecut la autorulota, dar principalul lucru care ne-a făcut sa trecem la autorulota a fost faptul ca iesim fff des iarna la ski.

Cu rulota era imposibil.

Nu sunt multe parcari de partii care sa te primeasca cu rulota si chiar daca ar exista, sa ajung seara la 11 noaptea in parcare si sa fie bocna in rulota nu e chiar placut. Apoi sa mai stau sa bag si apa in rezervor sau sa ii port de grija apei gri cand afara erau -20, - 26 de grade nu as face.

Iarasi am intampinat situatii cu polei unde nu mi-as fi dorit sa mai am si 7m de rulota in spate, la camper ii pun lanturi si gata.

Au fost weekenduri in care am facut ba Transalpina, ba Straja unul dupa altul la ski. Cu rulota ar fi fost fff obositor iarna, noaptea pe ninsoare sau ploie. Cu camperul a fost mult mai usor si datorita pozitiei inalte la condus.

Lipsa mobilitatii in tarile civilizate se rezolva usor cu inchirierea unei masini.

Un alt avantaj in cazul in care ai copii este ca se pot duce fff usor la baie daca esti intr-un ambuteiaj. 

  • Like 5

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius Viorel
La 17/10/2022 la 16:31, Gabriel I a scris:

@Marius Viorel zic , totusi, sa inchiriezi/ imprumuti o autorulota inainte sa faci schimbarea efectiv. 
O autorulota de ~ 7 m lungime si 3 m inaltime ( pt 6 persoane) s-ar putea sa nu fie atat de agila precum pare si , in plus , sa descoperi si alte inconveniente. 

Asta sunt foarte tentat sa fac.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius Viorel
La 17/10/2022 la 18:41, Roland Stanciu a scris:

Acum un an am închiriat o rulota - Weinsberg 420 QD.

IMG-20221017-WA0000.jpg.b2b89b5af2ec6afdcaa7768aee8e3466.jpg

Anul acesta am închiriat o autorulota Ford Roller Team Kronos 284 M.

IMG-20221017-WA0001.jpg.f86311d97d91ff0e06abcb2faab7a543.jpg

 

Și după aceste doua experimente, mi-am cumpărat rulota Weinsberg 450 FU!

 

După opinia mea, cu autorulota ai un mare dezavantaj - lipsa de mobilitate! Ajungi intr-un camping cu ea și acolo ramai. Noi am avut un scuter cu care ma deplasam, dar totuși 2 persoane pe un scuter mic e inconfortabil. Plus ca cu scuterul distante relativ mici poți parcurge.  Deci sa luam pe rand:

Autorulota avantaje:

Viteza de deplasare mare;

Mai stabila pe sosea;

Spațiu interior mai mare;

Rapiditate la instalarea/plecarea din camping - nu prea ai ce strange;

Autorulota dezavantaje:

Lipsa de mobilitate - ajungi în camping și acolo îngheti! 

Lipsa de manevrabilitate. Un camper de 7, 5 metri cât a avut cel închiriat se întoarce greu pe o strada îngustă. Chiar am pățit chestia cu intorsul pe o sosea îngustă!

Preț achiziție ridicat.

Rulota avantaje:

Manevrabilitate mai buna - pe o sosea îngustă dezlegi rulota de masina o întorci cu moverul sau cu mana, întorci masina separat și gata. Mult mai ușor ca autorulota.

Mobilitate. Ajungi în camping, dezlegi rulota și te plimbi pe unde vrei!

Preț achiziție scazut

Rulota dezavantaje:

Spațiu mai mic;

Viteza deplasare mai mica;

Mai instabila pe sosea;

Necesita timp la instalare/dezinstalare în camping (dezlegare, calare, etc)!

 

Motivul care a atarnat cel mai greu la mine a fost mobilitatea. Vreau sa las rulota în camping și sa pot vizita un obiectiv aflat la 120 km. Imposibil cu camperul, chiar dacă ai scuter cu tine! Cu rulota poți face acest lucru, deoarece o lași în camping și pleci cu mașina. Alta chestie, deși pare bizar, în autorulota Roller Team Kronos 284, spațiul la dus era mai mic decât spațiul la dus în rulota mea Weinsberg 450 fu.

 

Acum eu nu sfătuiesc pe nimeni sa ia rulota sau autorulota. Fiecare își cumpără ce vrea, în ce se simte mai bine. Ca de aceea băgăm banii în jucarii - sa ne simțim bine în ele!

Ai si tu dreptatea ta, dar la mine primeaza ft mult rapiditatea cu care pot face ceva cu rulota/autorulota. Copiii imi mananca ft mult din timp si daca as putea fi mai practic cu restul m-ar ajuta enorm. E drept si ca pierzi mobilitatea din camping...

Foarte faina autorulota, chiar nu ti-a placut mai mult ca rulota? 
Poate sunt eu inca in faza in care sunt coplesit de copiii care sunt prea mici si te misti mai greu cu ei? Nu stiu...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius Viorel
La 17/10/2022 la 19:17, Raul G a scris:

"Spațiu mai mic;
...........................
Mai instabila pe sosea;"
Nu neapărat, rulota noastră este cu mult mai mare decât majoritatea camperelor
La fel și cu stabilitatea, cu Sfântul ATC nu ai probleme la viteza legală dacă trenul este echilibrat.

Inviato dal mio Lenovo TB-X606F utilizzando Tapatalk
 

Cu asta sunt si eu de acord. Din punctul meu de vedere eu vad rulotele mult mai spatioase la interior ca si autorulotele.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Damian Bogdan
      de Damian Bogdan
      Din pacate nu am apucat sa ma bucur de ea si imi doresc sa gasesc pe cineva care sa o faca...
       
      Hymer Nova, an 2005, inmatriculata în România, proprietar în acte.
      Echipare ptr offcamping!!
      Panou solar și baterie de 100A
      Cupla rapida de gaz ptr exterior
      Priza exterioara 220v
      Mufa tv externa, ptr cort.
      Mufa rapida externa ptr conectare la rețeau de apa sau bazin suplimentar + mufa si pompa apa externa si pompa apa exterior noua
      Bazin de apa curata la interior cu umplere din exterior BOILER apa calda pe GAZ si curent 220v Roata de rezerva noua, de tip C pe 14 și anvelope ca noi, jante de aliaj Cupla antibalans ca noua.
      Talpi pentru picioarele de calare, noi, nu am apucat sa le montez.
      Cuptor pe gaz si curent 220v
      Frigider mare cu congelator separat.
      Soba Truma cu Trumavent la 12v si încălzire Ultraheat la curent Aragaz și chiuveta.
      Iluminat 12v ambiental cu schimbarea culorilor Trapa mare funcțională, fără fisuri sau alte probleme Trapa în zona patului matrimonial Trapa în baie, cadita dus Geamurile sunt ca noi, plasele de insecte și parasolarele sunt prezente și funcționale.
      Mochete originale foarte curate, ca noi.
      Multiple spații de depozitare, usa de vizitare din exterior ptr spatiul de sub patul matrimonial.
      Vine echipata cu bidon de apa curata suplimentar ptr alimentare din exterior, bazin de ape uzate Rulota se prezintă într-o stare de excepție, foarte spațioasă.
      Tapiteria pentru banchetele din fata este noua, refacuta integral.
       
      Pret: 8000 Eur, usor negociabil.
       



















    • GigiBuciuman
      de GigiBuciuman
      Salutare
      Sunt proaspat proprietar al unei frumoase rulote Burstner 540TK din 2003. A fost lovita de gheata in vara cand au fost furtunile alea "criminale" prin Italia.  
      Abia astept sa inceapa sezonul.

    • Cristian Bednar
      de Cristian Bednar
      Buna ziua,
      Dupa 5 ani frumosi, viata noastra a trecut de la un cuplu cu catel la o familie cu 2 copiii, catel si muuuulte obligatii. Asadar ne vedem nevoiti sa ne despartim de rulota noastra draga care ne-a cazat in multe locuri in perioada frumoasa in care a stat la noi.
       
      Asadar, oferim spre vanzare rulota Knaus Eurostar 400, din 2000, MMA 1700kg, cu urmatoarele dotari (initiale din fabrica):
      cupla anti balans alko 2000
      mufa clasica de 13 pini
      exterior lucios (mi-a placut tare mult asta, probabil a cantarit mult si la decizie)
      doua butelii de gaz mici, ambele in perioada de ‘garantie’
      supoort de biciclete montat in spate
      aragaz, frigider, chiuveta, toate pe drapta cum intri in rulota. Am pe cineva care mi-a subliniat ca este important sa nu am frigiderul cu ventilatia in cort...
      doua banchete cu masa ce se pot transforma in pat in caz de nevoie.
      pat fix in spate cu rafturi deasupra patului (obligatoriu in epoca reviste/tablete/carti la pat)
      toaleta cu dus patrat si chiuveta in dormitor
      dulap de haine
      mouver cu baterie
      boiler de apa calda pe gaz
      instalatie de apa sub presiune
      cort exterior
      portbagaj superior cu scara
      soba truma cu truma vent pe 12v
       
       
      Imbunatatiri facute de cand am luat rulota:
      toate luminile cu LED
      kit de refresh toaleta C200 (colac, rezervor,  solutii si hartie igienica pt rulote)
      4 prize duble de USB A si C.
      2 plafoniere LED care sa le inlocuiasca pe cele clasice
      sistem masurare apa curata in rezervor cu display
      panou solar 270w cu regulator de incarcare Victron
      inverter UPS 12v/220v de 1200w tot Victron
      DC to DC de 30A tot Victron
      Monitor baterie Votronic
      Sistem ventilatie pentru zona de tehnologie cu senzori de temperatura si ventilatoare ultra silent
      tot sistemul electric al rulotei este refacut la standarde actuale si chiar peste
      acumulator Litiu Ion de 2.5-2.8 kwh
      inlocuit cateva plase de tantari la toate geamurile plus plasa noua la usa tip glisanta
      oale and stuff pt gatit
      gratar
      rezervor apa gri de 40 litri
      detector de gaz 3 in 1
      senzor de CO2 si termometru
      rezervor dedicat de 100 litri apa curata
      Dus suplimentar exterior
      prize suplimentare de 12v pt accesorii
      iluminat de seara/noapte Interior cu dimmer si camera video de mers cu spatele pe care am lasat-o conectata permanent ca sa am echivalentul unei oglinzi retrovizoare. Si am lacuit si refacut usile de la mobilier unde prezentau urme de uzura
      priza rapida pt conexiune gaz exterioara
      remasticarea tuturor geamurilor si inlocuirea celor doua trape 40x40 Heike cu unele noi
      tamburi noi de frana cu placute, anvelope noi Michelin C-uri made in France
      amortizoare noi originale
      marchiza Fiama de 2, 8m
      sistem de apa sub presiune din reteaua exterioara. Nu mai stiu de unde am aflat de el, insa acum ma pot conecta permanent in camping, fara grija nivelului de apa din rezervor
      frigider nou cu compresor, dedicat rulotelor sau barcilor. M-am invartit mult sa gasesc un frigider de 220v si sa il trnsform la 12v, insa nu am reusit sa gasesc niciunul la dimensiunea celui vechi (74 cm inaltime). Toate din comert au 80 cm . 2 ani m-am tot codit din cauza pretului, greu de acceptat sa dau mai mult pe cel din rulota decat pe frigiderul din casa
       
      Toata povestea rulotei si evolutia ei o gasiti in prezentarea ei la 
      Acum, impreuna cu rulota se ofera orice va trebuie pentru ea… de la tacamuri la farfurii, de la scaune si masa la covoare de exterior, de la marchiza Fiama de 2, 8m parca la orice accesoriu va ganditi ca ar putea sa va trebuiasca pentru o iesire perfecta cu rulota.
       
      Rulota poate fi vazuta in Otopeni unde a fost centru de comanda si control pentru spritz si voie buna. Inclusiv frigiderul este plin cu bere de cea mai buna calitate.
       
      Pretul de vanzare este 9.500 de euro pentru colegii de pe forum. In alte parti va fi expusa la 10.000 euro. Motivul vanzarii este cel relatat la inceput, deci nu va asteptati la capcane sau vicii ascunse. Are istoric complet la Corda Campers in Bucuresti.
       
      Caut sa atasez si cateva poze in mesajul urmator.
       
      zi buna tuturor,
      Cristian Bednar
       
       
       
       
       
    • Alin Mihaila
      de Alin Mihaila
      Asa cum am mentionat si in topicul de vanzari auto, incerc sa fac un upgrade asa ca vind atat masina cat si rulota.
       
      Rulota Hobby DeLuxe Excellent Easy 440. A fost folosita pentru vacantele anuale in familie.
      Rulota este ingrijita, tinuta in garaj si service-ata (la Corda Campers, Rulote Romania si Knott) de fiecare data cand a aparut o mica problema.
      Astfel, au fost inlocuite ambele trape cu trape Heki, a fost inlocuit garnisajul pe profilul de aluminiu, tratament antiumezeala sub rulota, refixare elemente mobilier interior, reglare sisteme de inchidere ferestre, curatare soba, inlocuire anvelope (Viking C-uri pentru greutate), inlocuire carenaj ambele roti, inlocuire amortizor frana inertiala, reglare sistem de franare si echilibrare mover etc.

      Rulota este dotata cu:
      - cupla antibalans Winterhoff
      - mover PowerTouch
      - baterie tractiune Rombat Tempest 100 Ah
      - marchiza Fiamma (2 ani)
      - covor terasa
      - cort inchis complet
      - suport 2 biciclete Thule
      - boiler electric
      - 4 scaune pliabile
      - masa pliabila
      - plita electrica exterior
      - mobilier terasa Quechua
      - oglinzi auto Milenco
      - uscator rufe Berger
      - filtru cafea
      - fierbator apa Tefal
      - gratar nefolosit
      - soba Trumatic
      - frigider Electrolux (gaz, 12V, 220 V)
      - diverse produse de intretinere
      - ITP facut in august 2023

      An fabricatie 2002
      Masa maxima autorizata 1250 kg














    • Radu Mihail Georgescu
      de Radu Mihail Georgescu
      Stare buna. Foarte curate. Pretul este pentru amandoua. Cumpărătorul plateste transportul.


  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.