George B

Duster 1.6 benzina, 105 CP

39 postări în acest subiect de discuţie despre Duster 1.6 benzina, 105 CP

Duster 1.6 benzina, 105 CP

George B

Salut,

Datorita faptului ca mi-am achizitionat o rulota, am facut cateva probe cu masinile din dotare, respectiv un Peugeot 307, 1.6 diesel cu 110 CP si Skoda Octavia 1.6 benzina + GPL, 102 cp. Din Olanda, de unde am achizitionat rulota, am venit cu Peugeotul, care s-a comportat mai mult decat ok, inclusiv pe autoastrazi si pe “Dealul Negru”. Problema majora in schimb a fost pe A1 de la Pitesti catre capitala, unde batea vantul destul de tare din fata si efectiv am simtit cum este sa ai agatata de tine o parasuta.

Ca sa scurtez, dupa un consiliu de familie scurt, ne-am hotarat sa schimbam una dintre masini si a fost trasa la sorti masina mea, respectiv Skoda si am achizitionat un Duster 1.6 benzina + GPL, 1.5 CP din 2011.

Nu deschideam acest topic, dar am vazut clipul postat in topicul cu revelionul de pe Valea Cerbului, ceva “ciudat” pt mine. Nu posed de mult timp masina, a.i. n-am destula experinta cu el, dar am cateva intrebari punctuale legate de masina din acel video:

·         Dupa cum se aude este un benzinar?

·         Ce anvelope are pe masina, iarna sau all season?

·         A incercat si cu 4x4 blocat?

·         Cum s-a comportat masina dupa montarea lanturilor? A folosit lanturi pe ambele punti?

·         Ce MMA are rulota si daca a fost incarcata aproape de capacitatea maxima.

Din acest motiv am “poluat” topicul, caci doar cineva prezent la fata locului imi poate da, eventual, aceste raspunsuri.

Multumesc frumos,

George

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Urucu

Am si eu o intrebare legata de aceasta masina ...cat poate sa tracteze ? si cum se comporta pe GPL cu utilajul in spate ?

 

Multumesc ! 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu

Da mi-a placut si mie filmarea cu Duster-ul impreuna cu rulota pe zapada!

Stiu ca greutatea masini e undeva pe la 1300 kg+aproape250 kg incarcatura, iar rulota sa fi avut vreo 900 kg!

Zapada mi s-a parut putin inghetata si de aceea se vede in filmare cum rulota il tinea !

Au prins bine cauciucurile de iarna, tractiunea integrala si ajutorul primit!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sorin S

Sincer am vazut faza nu am vrut sa ma bag , dar aici este si problema de abordare in zapada cu atelajul in spate .

Eu detin si un Subaru Forester si am fost in zapada mare fara problema , am vazut si skoda 4x4 cu atelajul in spate prin zapada tot fara problema .

Colegul de la Targoviste cu Dusterul nu a stiut sa abordeze intrarea in zapada cu atelajul in spate , trebuia blocat diferentialul central si dezactivat asr-ul si bagat piciorul in ea , dar fiecare face cum stie ....

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
George B
26 minute în urmă, Andrei Urucu a scris:

Am si eu o intrebare legata de aceasta masina ...cat poate sa tracteze ? si cum se comporta pe GPL cu utilajul in spate ?

 

Multumesc ! 

Tracteaza 1500 kg cu dispozitiv de franare si 660, fara.

Cum se comporta nu stiu, deoarece cand am achizitionat Dusterul, deja rulota era pregatita de iernat si n-am apucat sa o testez.

Modificat de George B
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei Urucu

@Sorin S colegul cu Dusterul este coleg cu noi ? daca da .. cum in cheama ? 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sorin S

Din cate am inteles nu este pe forumul nostru este la c.....v  si spre rusinea mea nu stiu cum il cheama...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

Nu e membru forum...Ne-am intalnit intamplator si acum 2 ani in acelasi loc, avea atunci o rulota pliabila pe care a vandut-o si a cumparat-o pe asta de acum...

Daca l-am convins, poate se inscrie acum pe forum... Sebi il cheama :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mugurel Vap

George nu vreau sa te dezamagesc, dar personal cred ca ai facut cea mai proasta alegere cu Duster.

Eu nu as fi renuntat la Skoda pentru un Duster.

Si ca sa vin cu o explicatie, sunt posesor de Duster diesel nou de 1 an si nu sunt deloc multumit de el.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cosmin S

Interesantă discuția.

Înainte să ajung la întâlnirea de pe Valea Cerbului, văzusem filmarea cu rulota tractată de Duster si am rămas putin dezamăgit.

Odată ajuns la locul faptei, am încercat să aflu mai multe în acest sens. Sistemul respectiv, avea gume cu profil mult mai agresiv decât AT-uri-le de la BFGoodrich.

Acum...nu stiu cum e să tragi o rulotă, dar am făcut ceva transporturi în trecut, cu 2WD si remorcă în situații destul de dificile, iar din experienta proprie, pot spune că acel Duster a rămas prea ușor înțepenit, ori poate pur si simplu, omul nu a vrut să forțeze si a renunțat prea ușor.

Singurul regret de legat de întâlnire, este că nu am reușit sa văd două din mașinile pe care am pus ochii, la joaca prin zăpadă, Skoda si Duster. Eram prea obosit și stăteam mai mult pe lângă foc.

Regret pentru că era o ocazie unică.

Totuși, din discuțiile avute la fața locului, cu posesori ai celor două modele (în special cu Ștefan, posesorul unei Skoda Scout) tind să înclin balanța spre Skoda 4x4 model Scout, ținând cont de mai multe elemente precum raport calitate, Pret, confort, performante.

Un mare atu al Duster-ului este unghiul de atac în offtoad si personal, agreez Noul design.

Sper sa vedem mai multe teste si recenzii ale posesorilor, care să mai echilibreze balanța, pentru că în momentul de față, diferența între un Duster 4x4 nou si o Skoda Scout model precedent, este considerabilă, iar singurul minus la Skoda ar fi accesul în teren foarte accidentat.

Însă cu un "tacanit" la volan, ce se arunca la offtoad si cu un Golf sau Zafira 2WD, se mai reduce cumva acest minus.

Sunt păreri strict personale și nu exclud faptul că ar putea fi greșite. Motiv pentru care, urmăresc cu interes discuția.

Toate cele bune !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
George B

Multumesc Mugurel pt feedback. Nu-i bai! Daca nu ma inteleg cu el il schimb :)

Insa poti, te rog, exemplifica in ce sens nu esti "pe aceeasi lungime de unda" cu Dusterul?

Am si eu, de fapt stiam si nu m-a surptins prea tare, cateva nemultumiri legate de el:

* confort 40% fata de restul masinilor pe care le-am avut

* pozitia la volan - nu-i masina de drumuri lungi (pot conduce 1000-1500 km doar cu pauze de tigara, dar cu Dusterul in 200-300 amortesc -> sau poate am imbatranit prea mult :) )

* de la 110 km/h in sus, cam ragusesti discutand cu pasagerul :)

* rapoartele scurte, AC-ul manual, pozitia butoanelor, lipsa spatiului de depozitare prin si pe langa bord, nu prea ma deranjeaza :)

 

Pentru drumul la serviciu,  un pescuit si o vanatoare, este insa cea mai buna alegere la bugetul pe care l-am avut disponibil.

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mugurel Vap

Pentru mine tocmai aceste detalii conteaza foarte mult.

Obosesc foarte mult pe distante lungi tocmai din cauza confortului, pozitionarea butoanelor, treptele scurte, viteza redusa, zgomotul din habitaclu atit de la motor cit si de la pneuri si barele de deasupra.

Poate ca e bun sa te invirti cu el la sevici si la un pescuit dar nu toti ne dorim doar atit de la o masina. Sau altfel spus o masina la un astfel de pret doar atit poate?

La 109 cai putere cit scrie in cartea tehnica, deabia trage rulota pe autostrada cu 100km/h si despre consum nu mai zic nimic.

Despre 4x4 ce sa spun bine ca are ca de nu......(azi urcam la tara pe un drum forestier cu zapada pe 4x4 sa nu patinez  si din spate malerga un polo 2x4)

Concluzia: nu trece o zi in care sa nu ma dezamageasca.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster

Si eu conduc un Duster pe benzina, masina de serviciu. Este buna in oras, la drum lung m-a speriat consumul.Am aceleasi observatii fata de ea ca si antevorbitorii mei. Cred ca varianta diesel este mai buna, cel putin la tractat o rulota.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Doru Negru

Ca sa fiu si eu in discutie , conduc zilnic un Lodgy cu acelasi motor benzina 1.6 DOHC 106 cp , din Mai pana in prezent 41000 km , lesinat la mers ( cate odata renunt sa depasesc ) si foarte calic 8, 2 /100 km un cosum mixt 30/70 oras/provincie . Nu stiu cum s-ar comporta cu rulota dar , Logan 1.6 din 2005 cu GPL si rulota pare mai sprinten decat martaloaga asta .

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
George B

Adaug si aici clipul cu pricina, pt cine nu stie unde sa-l gaseasca:

 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel Cojocar

Salutari tuturor.

Acesta a fost printre primele topicuri citite de mine pe acest forum tinand cont ca sunt si rulotist si Dusterist cu state vechi.

La solicitarea lui @George B, am sa incerc sa scriu si aici cateva cuvinte legate de masina cu care, din 2013, imi trag rulota.

Duster-ul meu este unul Diesel din 2010 (achizitionat de nou) si... modificat pe ici pe colo pe la suspensie si gestiune motor (resoftare).

Incerc sa zic si eu cate ceva despre combinatia Duster+rulota dar, cazul meu este putin diferit fata de cazul initiatorului topicului fiind vorba despre un Diesel care are un cuplu mai mare decat cel al benzinarului si... faptul ca rulota mea are o greutate proprie de 825 kg cu o MMA de 1100 kg.

In cazul prezentat in filmulet, mie mi se pare ca este problema la abordarea conducatorului a conditiilor in care se regaseste deoarece nici zapada nu-i prea mare si... anvelopele sunt destul de bune. Dar, iarasi, este o parere bazata pe faptul ca eu am un Diesel care este putin altfel.

Ca un exemplu eu, personal, am mers pe nisip o distanta de aprox 2 km cu rulota-n spate fara sa am probleme si... pe acelasi traseu, cu o alta rulota in spate, cineva cu o Land Cruiser s-a afundat binisor in nisip.

Nu stiu ce si cum doreste cineva sa afle diverse informatii dar, va stau la dispozitie pentru intrebari si... in limita posibilitatilor/cunostintelor, va raspund cu mare placere

PS: inca nu stiu cum sa atasez ceva poze

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P
3 minute în urmă, Daniel Cojocar a scris:

PS: inca nu stiu cum sa atasez ceva poze

 

Va trebui sa le micsorezi intai rezolutia, apoi clic pe "alegeti fisiere"...

Vezi tutorialele de pe prima pagina, pe partea dreapta! Bafta! nay

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu

Sa nu uitam ca tragea o rulota dupa el! Cu siguranta singur nu ar fi avut probleme! Pe zapada cu caucucuri fara un profil mai agresiv nu merge asa bine mai ales ca masina e usoara, doar 1300kg! Acelasi lucru era valabil si pentru alte masini 4x4 care ar fi tras o rulota in aceste conditi! Pe zapada se inainteaza greu, se aluneca!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Traian M

Dusterul ca si la multe ale suv-uri are un sistem 4x4 care blocheaza doar cutia de transfer centrala, dand 50 fata - 50 spate sau cum vrea electronica din cutie in functie de ce citeste de la senzorii abs. Foarte importante sunt si diferentialele de pe fiecare punte, degeaba iti da cardanu miscare in punte daca diferentialul puntii nu se blocheaza si ramai cu o roata nemiscanduse si cu una care patineaza.

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Traian M

Dusterul se misca foarte bine singur in orice teren, au spus-o chiar specialisti in masini. In cazul de fata cand ai minim o tona dupa tine si esti blocat in zapada, se schimba datele problemei. Eu as fi deconectat rulota, invartit-o cu mana si o trageam in alta directie unde aveam aderenta.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Tavian

Vă salut și vreau să vă spun că în luna mai se fac 2 ani de când merg cu Duster II 4x4 1.6L 16v, din 2015, de la 200 km pe ceas și în maxim o luna va ajunge la 100.000 Km. Mașina nu are alte opțiuni decât geamuri electrice față, AC și radio cu bluetooth. Nu este nici pe departe o mașină rafinată, dacă o compar cu altceva decat cu Niva, dar eu sunt foarte încântat de mașină și acum, după doi ani.

 

Față de primul model:

- managementul electronic al tracțiunii a fost îmbunătățit

- scaunele au fost schimbate cu unele mai ferme și mai ergonomice

- au fost puse niște chedere suplimentare în jurul ușilor și între uși pentru a elimina din zgomotul aerului de care se plângeau utilizatorii primei variante

- are ESP (cu care poți schimba comportamentul tracțiunii 4x4 în diferite situații)

- pentru a pune cârlig, dacă nu este din fabrică, trebuie musai instalație electrică cu modul electronic (CAN-BUS) din care se gasește si variantă cu 7 și cu 13 pini. NU SE LEAGĂ SUB NICI O FORMĂ PRIZA ELECTRICĂ A CÂRLIGULUI DIRECT LA BECURILE MAȘINI!!!

- are asistență la pornirea în rampă și senzori de presiune în roți.

 

Pentru cei ce nu știu transmisia 4WD este cea de pe Nissan Quashqai. Transmisia este permanent față și pot fi selectate dintr-un buton rotativ celelalte moduri: 2W (blocat doar pe față) - AUTO (normal față și mașina cuplează spatele doar atunci când simte că s-a pierdut tracțiunea) și LOCK (adică 4x4, dar se dezactivează și trece pe AUTO la peste 70km/h sau dacă ai forțat mașina încât s-a încins cuplajul electro-hidraulic al diferențialul spate).

 

Asta înseamnă că nu există un diferențial central, așa cum a sugerat @Sorin S, ci un sistem electronic automat (dar care poate fi selectat și manual pe 4x4) și probabil nu avea nici ESP+ASR dezactivat pentru că la prima versiune parcă nu există posibilitatea de a-l dezactiva. 

 

Din filmuleț, cauciucurile par să fie BFGoodrich și dacă aveau profil mai agresiv decât AT-urile, așa cum zice @Cosmin S, atunci probabil erau MT... Mud (noroi) Terrain, care sunt mult mai puțin eficiente pe zăpadă.

 

Mai trebuie ținut cont și că în virajul ăla strâns traiectoria roților rulotei nu urmăreau vre-o urmă din cele lăsate de mașină prin zăpadă și atunci cam avea rulota cu frâna trasă și cu ”bețe-n roate”... așa că pânâ la urmă pot să fie multe motivele pentru care se urnea mai greu... :)

 

Apropo de ceea ce zicea @Traian M, eu nu cred că poate cineva să rotească o rulotă cu roțile în zăpadă sau pe nisip dacă o mașină, fie ea și Duster, nu a reușit să o miște; eu nu am decat experiența unor remorci de 2, 5 m lungime fară proțap,  cu una si cu doua axe. Dar cu ceva determinare orice este posibil, nu-i așa? :) 

 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Traian M

@Tavian rulota cu ax simplu se misca foarte usor in jurul axei sale cand vrei s-o invarti, pt ca tu faci parghie cu protapul, practic o roata sta pe loc si decat cealalata se invarteste si face o raza de cerc cu centrul in roata care sta, ai sa vezi cand vei avea rulota. Nu poti s-o impingi in fata sau in spate pe teren accidentat caci cea mai mica denivelare se opune destul de bine si daca nu ai suficienta forta s-o impingi peste denivelare, acolo sta, in schimb invartitul merge brici, legile fizicii.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sorin S

Salut , daca nu ar exista diferential central nu ar mai fi masina 4x4 ar fi doar 4x2 . Toate masinile 4x4 au diferential central DOAR ca unele au blocant sau deschis , unele au cutie de transfer cu adevaratul diferential central  altele nu , la Duster este practic si impropriu zis diferential central este o harababura , cand dai pe modul LOCK  se blocheaza dif. central si trage 50 fata - 50 spate , daca dai pe auto atunci se muta diferenta de tractiune in functie de necesitate 70/30 , 60/40 .Dusterul are pe spate diferential deschis cu alunecare limitata si daca ar fii dif deschis  nu mai are buton cu inscriptia LOCK , exact ca la subaru , audi , bmw x , mb care au sisteme deschise si trag 50/50 mereu si nici nu poti decupla fata , spate sau bineinteles LOCK. 

Masinile care nu au dif blocabil in general trag 50/50 si daca nu ar avea sistem management de controlul tractiunii daca spatele este suspendat fata nu mai trage si invers , exemplul meu Subaru forester daca spatele nu are aderenta buna atunci pierd si fata . sant masini ex. Tucson care are buton pe care scrie C. DIFF. LOCK  asta este blocarea dif. central . Dusterul de 2.0 benzina fabricat in Rusia are si REAR DIF . LOCK  blocarea diferentialului spate , acest lucru nu gasim la multe masini decat la masini foarte grele majoritatea cu punte rigida fata (deci fara planetare) care ies direct din cutie , acolo apare cutie de transfer 2 cardate si 2 punti rigide fata, spate si Central Dif . Lock , Rear  Dif. Lock si eventual Front Dif. Lock , DAR aici vorbim de masini de teren nu jucariile noastre , vorbim de Nissan Patrol GR , MB G class, Mitsubishi Pajero , Toyota Land Cruiser , Land Rover Defender si cele americane care majoritatea au asa ceva .

Sa nu comparam mere cu pere si anume sa vorbim de SUV-urile de pe strazile patriei care stim foarte bine de ce sant in stare gel Tuareg , Q , ML, X etc . Aceste masini sint SUV (Sport Utilities Vehicle) nu masini All Teren.

Ideea este ca daca stii sa ataci bine cu un 4x4 nu ai voie sa ramai , eu am ramas de cateva ori cu Foresterul  si atunci ca nu am atacat cum trebuie , pe viitor si eu ma gandeam la un Duster dar sa vedem ..

 

Sa auzim de bine...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel Cojocar
în urmă cu 7 ore, Sorin S a scris:

Salut , daca nu ar exista diferential central nu ar mai fi masina 4x4 ar fi doar 4x2 . Toate masinile 4x4 au diferential central DOAR ca unele au blocant sau deschis (...)

Hai sa facem o mica corectura!

Duster NU are un diferential central! Are o cutie de transfer care transmite MEREU catre spate parte din tractiune. Cuplarea puntii spate si face printr-un cuplaj electomagnetic din diferentialul spate.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel Cojocar
On 07.02.2017 at 1:25, Tavian a scris:

(1)Față de primul model:

- managementul electronic al tracțiunii a fost îmbunătățit

- are ESP (cu care poți schimba comportamentul tracțiunii 4x4 în diferite situații)

 

(2) Pentru cei ce nu știu transmisia 4WD este cea de pe Nissan Quashqai. Transmisia este permanent față și pot fi selectate dintr-un buton rotativ celelalte moduri: 2W (blocat doar pe față) - AUTO (normal față și mașina cuplează spatele doar atunci când simte că s-a pierdut tracțiunea) și LOCK (adică 4x4, dar se dezactivează și trece pe AUTO la peste 70km/h sau dacă ai forțat mașina încât s-a încins cuplajul electro-hidraulic al diferențialul spate

 

(3) nu avea nici ESP+ASR dezactivat pentru că la prima versiune parcă nu există posibilitatea de a-l dezactiva. 

 

(4) Din filmuleț, cauciucurile par să fie BFGoodrich și dacă aveau profil mai agresiv decât AT-urile, așa cum zice @Cosmin S, atunci probabil erau MT... Mud (noroi) Terrain, care sunt mult mai puțin eficiente pe zăpadă.

 

Facem si aici cateva corecturi (si asta pentru ca am utilizat un an de zile un PH2 (faza 2) caruia i-am facut 80 kkm iar masina personala are 135 kkm)

Am lasat doar punctele care necesita niste informatii mai exacte (am completat in citare fiecare punct la care raspund cu un numar pentru a fi mai usor sa se urmareasca ideea si raspunsul)

(1)

-managementul tractiunii nu este schimbat deloc la PH2 fata de prima varianta

- are si prima varianta ESP (decuplabil) numai ca, la inceputuri, nefiind standard, exista ca optiune

 

(2) Toata transmisia este, defapt, de pe X-Trail (UNU) si...:

- 2wd - aproape corecta explicatia (procentajele reale ale transmisiei fiind 96% fata si 4% spate)

- Auto - (putin incorect) Transmisia este in proportii cuprinse intre minim (90% fata si 10% spate) si maxim (50% fata si 50% spate)

- LOCK - corecta explicatia, cu amendamentul ca... acel cuplaj de pe diferentialul spate se numeste electo-magnetic (nu hidraulic)

 

(3) Ba da, se dezactiveaza de la buton la fel ca la PH2

 

(4) daca avea MT-uri, pe zapada aia zbura cu rulota-n spate. am BFG MT KM2 226/75 R16 si... stiu foarte bine (e DE VIS!) cum e pe zapada afanata (sa te fereasca sfantul pe batatorita sau gheata). 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Alin Mihaila
      de Alin Mihaila
      Buna ziua,
       
      Am decis sa vand atat masina cat si rulota. Incerc sa fac un upgrade.
      Asadar vand:
       
      Dacia Duster 4X4 Model Prestige
      Motorizare : 1.5 Blue dci 115 CP
      Norma poluare : EURO 6
      Pret: 17.800 EURO

      Dotari :

      -Keyless entry+keyless go(2 cartele)
      -Navi color ( Mp3/Radio/Bluetooth/AUX)
      -Camere 360 grade(fata-spate-oglinzi)
      -Volan imbracat in piele
      -Incalzire in scaune
      -Comenzi volan
      -Geamuri electrice fata/spate
      -Oglinzi electrice/incalzite
      -Jante aliaj 17" originale Dacia
      -Hill Assist
      -ABS
      -ESP
      -Senzori parcare fata-spate
      -Proiectoare ceata
      -Lumini de zi LED
      -Cotiera
      -ISOFIX
      -Geamuri spate fumurii
      -Senzor presiune pneuri
      -Climatronic
      -Carlig remorcare
      -Protectii noroi fata/spate
      -Ornamente Duster
      -Valve metalice jante
      -Acumulator inlocuit in octombrie 2023
      -Masina vine echipata cu anvelope de iarna
      -Anvelope de vara incluse in pret DOT 2023
      -Bare transversale incluse in pret
      -Suport 2 biciclete incluse in pret
      -Suport schiuri/snowbord inclus in pret

      Masina a fost ingrijita cu simt de raspundere (uleiurile utilizate sunt Ravenol, reviziile au fost facute la 10-12k, distributia facuta la 60k, huse scaune)









    • Alin Mihaila
      de Alin Mihaila
      Daca tot e pandemie, am zis să facem un upgrade la ansamblu, astfel ne despartim de Duster-ul nostru care ne-a plimbat, fara sa ne dezamageasca, prin multe locuri frumoase. Si pentru ca am fost extrem de multumiti de performantele lui, am trecut la noul Duster .
      Așadar, se vinde Dacia Duster 4WD, Norma Poluare Euro 5 , Cutie Manuala 6+1 Viteze , MOTORIZARE 1.5 diesel 110 CP, an 2010. Ca si dotări: aer conditionat, carlig de remorcare (evident), jante aluminiu, geamuri electrice fata, proiectoare, oglinzi electrice incalzite. Masina este service-ata in Mioveni, are carte de intretinere completata (ulei utilizat Liqui Moly 5w-30 schimbat la fiecare 10.000 km), distributie si inlocuit ulei transmisie la 180.000 km, placute frana inlocuite la 170.000 km, acumulator inlocuit la 160.000 km. Absolut totul funcționează. Pretul este de 6300 euro negociabil. (0748124289)
       







    • Mihai A.
      de Mihai A.

      Salutari dragi colegi,

      O sa-mi incep postarea cu link-ul catre povestea rulotei noastre, de-acum, intrucat masina cumva a aparut pe firul intrarii rulotei in viata noastra: link.

      Pe scurt - masina noastra de viitori rulotisti este un Suzuki Vitara 2018, 1.6 benzina, 4WD. MMA (Masa Maxima Acceptata tractata): 1200 kg.

      Nu poate trage o rulota foarte mare, cred ca un optim este o rulota cu masa proprie de 900 kg/MMA 1100-1200 kg. Ceea ce ar fi optim pentru familia noastra (de 2 + un bebe mic de 1 an si ceva)

      Urmeaza pana la sfarsitul anului s-o echipez cu carlig, un set de anvelope mai de allroad si scuturi de protectie. Cate un pic pe luna, sper

      ORICE SUGESTII DE ECHIPARE SUPLIMENTARA SUNT BINE-VENITE!

       


    • Cornel Mihailescu
      de Cornel Mihailescu
      Salutare oameni buni. 
      Ieri am facut o noua achizitie . Un Audi A8 bine dotat 
      - motor 3700 cc ( benzina )
      -280 , , nazdravani "
      -370 Nm
      -clima 3 zone
      - piele 
      -scaune electrice cu memorie si incalzite
      - pilot automat
      - schimbator de viteze si la volan
      - cutie automata triptronic
      - xenon 
      - faruri directionale
      - pornire cu amprenta digitala
      - start-stop
      - portbagaj electric
      - 192 000 km 
      - senzori parcare fata-spate
      - 4x4 permanent
      - jante pe 19 "
      - geamuri heliomate duble
      - ASR-ESP....si nu mai stiu ce.
      - deschidere usi pe senzori 
      - trapa cu panou solar fotovoltaic
      - senzori presiune roti
      - magazie 6 cd 
      - pret 5.000 euro
      - an fabricatie 2003

      suspensii pe aer cu 4 pozitii


      Saptamana viitoare urmeaza sa-i instalez GPL.
      Si deasemenea geamuri fumurii.
      Aaa, masa proprie 1770 kg si MMA 2370 kg
      Are posibilitatea sa traga 2300 kg cu sistem de franare.
      - telefon incorporat
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.