James

Hobby Prestige UFE 560 din 2008 => ca prima achizitie

27 postări în acest subiect de discuţie despre Hobby Prestige UFE 560 din 2008 => ca prima achizitie

Hobby Prestige UFE 560 din 2008 => ca prima achizitie

James

Ca nou :rulotist" incepator mi-am setat in prima faza:
- CE doresc de la o rulota,
- CUM sa fie rulota,
- CAT de mare sa fie rulota,
- CAND va fi perioada din an in care o voi folosi,
- CARE sa fie dotarile rulotei respective.

Dupa ce mi-am rezolvat toate punctele de mai sus, am intrat pe net si bineinteles pe acest forum.
Toate punctele mai sus amintite au inceput sa se schimbe astfel incat a scazut rulota in lungime, s-a mai ingustat, i-a disparut A/C-ul, si tot asa pana am ajuns la un standard destul de OK dar care nu se mai ghida dupa cum arata camera de hotel ci mai degraba ghidajul s-a raportat la necesitatile unei rulote si-a unui rulotist.

La final am intrat iar pe site-urile de vanzari rulote si din Ro si din Europa unde am tot ales si cules pana am ajuns prin eliminare la 10 rulote.

Cele 10 bineinteles le-am dat sotiei sa mai elimine si ea, ajungand astfel la 5 care apoi prin efort comun am mai eliminat 3 si ne-am oprit in final la 1 (una).

Uite asa am ajuns in concluzie sa ne hotaram pentru ceea ce va urma in poze si speram noi ca am facut o alegere buna.
(dar bineinteles astept comentarii de la cei care au sau au avut deja acest model ca sa stiu daca am facut alegerea buna).

Prin urmare, viitoarea noastra casa de vacanta va fi   =>   HOBBY PRESTIGE UFE 560 din 2008
 

Hobby Prestige UFE 560 ( yr 2008 ) - 02.jpg

Hobby Prestige UFE 560 ( yr 2008 ) - 03.jpg

Hobby Prestige UFE 560 ( yr 2008 ) - 04.jpg

Hobby Prestige UFE 560 ( yr 2008 ) - 05.jpg

Hobby Prestige UFE 560 ( yr 2008 ) - 06.jpg

Hobby Prestige UFE 560 ( yr 2008 ) - 07.jpg

Hobby Prestige UFE 560 ( yr 2008 ) - 08.jpg

Hobby Prestige UFE 560 ( yr 2008 ) - 09.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cornel Mihailescu

Intradevar, frumoasa si luxoasa  , , casuta " . superok
Presupun ca se si invarte pe la un 10-12 mii euro si vreo....1500 kg.
Pai ce sa zic !!!....Spor la achizitia acestei rulote-hi
Mie unul imi place foarte mult.nay

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

Ce sa zic, e super ! hi

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sorin  Leitoiu

Ce sa comentam  :ascratch: ce poti comenta la o asa frumusete superok .Sa o stapaniti sanatosi !nay

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ciurea Sorin

Să o stăpâniți sănătoși si să vă bucurați de ea in cât mai multe ieșiri ! PS.La o asemenea frumusețe să-i faci copertină , e păcat să o ardă soarele sau să stea zăpada pe ea la iarna !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
James

Va mulțumesc pentru aprecieri, urârile de bine si gândurile bune.

Cu siguranță va fi un proces continuu in ce privește dotarea ei si voi apela la sfaturile voastre ca si pana acum cu speranța ca nu deranjez pe cineva. 

 

@Ciurea Sorin -  in ce privește păstrarea ei - va sta cuminte sub husa intr-o hala in perioada când nu este folosita.   

Vad ca nimeni nu a pus nici un comentariu negativ la adresa brandului Hobby si implicit al modelului Prestige UFe560 - deci se pare ca nu are "bube" asta îmi da încredere sa fac pasul si sa o achiziționez. 

 

Încă o data va mulțumesc si spor la plimbări tuturor !!!!   

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

Eu unul nu am inteles tamp

Ai achizitionat-o, sau urmeaza intr-un viitor apropiat?

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Traian M

Parerea mea e ca e foarte mare si grea,  iti va fi foarte greu s-o tragi si sa faci manevre cu ea, sa nu mai zic de consum. A mea are 7, 3m cu protap, similar cu 495UFE si o cam harjaiesc mai mult sau mai putin,  pe la fiecare iesire. Eu iti recomand mai bine un 495UFE sau Knaus 500FU care e si mai de calitate parerea mea. Daca te uiti zona de pat si baie si cea cu coltarul sunt identice ca dimensiuni, 560UFE are doar mai multe dulapuri in mijloc, practic e lungita doar la mijloc, si nu ai nevoie de asa ceva. Si mai bine de atat poti sa te duci spre Hobby 460UFE sau Knaus 450FU, la fel zona de pat si baie e identica ca si dimensiuni, coltarul in schimb e mai mic in latime dar tot incap 2 adulti cand e facut pat, are undeva 140 pe 200 cm. Activitatea de zi se desfasoara in cort, in rulota doar dormi noaptea, si mai intrii din cand in cand in timpul zilei. Eu zic sa te mai gandesti si sa nu te grabesti, mai ales daca vrei sa faci Grecia unde drumurile sunt inguste si inghesuite prin satuce si statiuni, iti zic din experienta mea cu ea in Grecia, am scos-o din carlig si luat-o de cateva ori la mana, ca nu aveam loc sa trec, si e destul de greu s-o manevrezi incarcata la mana, mai ales daca nu esti pe asfalt, sau fereasca domnu sa fii blocat cu ea pe plan inclinat.

Modificat de Traian M

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
James
în urmă cu 12 ore, Viorel a scris:

Eu unul nu am inteles tamp

Ai achizitionat-o, sau urmeaza intr-un viitor apropiat?

 

Salut @Viorel ,   asa cum spuneam zilele trecute, am salvat mai multe anunturi de pe toate site-urile unde m-am uitat, apoi am tot eliminat din ce am gasit pana am ajuns sa ma decid la aceasta, deci  NU am achizitionat-o inca, maine (Luni) mi-am luat liber ca sa merg sa imi instalez carlig+mufa+modul, apoi urmeaza sa ma duc saptamana viitoare sa o vad/iau.

Apropo, stii cumva unde pot merge sa imi instaleze carlig + mufa 13 pini + modul pentru Hyundai iX35 ?

Modificat de James

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
James
în urmă cu 5 ore, Traian M a scris:

Parerea mea e ca e foarte mare si grea,  iti va fi foarte greu s-o tragi si sa faci manevre cu ea, sa nu mai zic de consum. A mea are 7, 3m cu protap, similar cu 495UFE si o cam harjaiesc mai mult sau mai putin,  pe la fiecare iesire. Eu iti recomand mai bine un 495UFE sau Knaus 500FU care e si mai de calitate parerea mea. Daca te uiti zona de pat si baie si cea cu coltarul sunt identice ca dimensiuni, 560UFE are doar mai multe dulapuri in mijloc, practic e lungita doar la mijloc, si nu ai nevoie de asa ceva. Si mai bine de atat poti sa te duci spre Hobby 460UFE sau Knaus 450FU, la fel zona de pat si baie e identica ca si dimensiuni, coltarul in schimb e mai mic in latime dar tot incap 2 adulti cand e facut pat, are undeva 140 pe 200 cm. Activitatea de zi se desfasoara in cort, in rulota doar dormi noaptea, si mai intrii din cand in cand in timpul zilei. Eu zic sa te mai gandesti si sa nu te grabesti, mai ales daca vrei sa faci Grecia unde drumurile sunt inguste si inghesuite prin satuce si statiuni, iti zic din experienta mea cu ea in Grecia, am scos-o din carlig si luat-o de cateva ori la mana, ca nu aveam loc sa trec, si e destul de greu s-o manevrezi incarcata la mana, mai ales daca nu esti pe asfalt, sau fereasca domnu sa fii blocat cu ea pe plan inclinat.

@Traian M - salut si multumesc pentru sfaturi, sunt binevenite.

- in ce priveste marimea rulotei - am scazut la marimea asta de la ce aveam eu in gand - rulota cu 2 axe - Tabbert Camtesse, si asa cum spuneam, ne-am restrains punctele dorite pana am ajuns la aceasta rulota de 6.09m (interior).

Totusi trebuie sa tin cont si de faptul ca suntem 2 adulti + 2 (unul ajuns la liceu si celalalt urmeaza) + 1 caine.si de-aia m-am gandit ca nici prea inghesuiti nu putem sta mai ales la pusti.

Gandindu-ma ca eu sunt la 102 Kg (nu se vad din cauza inaltimii dar le am), pustii imi seaman sunt destul de bine legati si i-a apucat si moda asta cu sala de fitness deci nu cred ca s-ar s-ar bate pe spatiu la un pat de 140cm latime  :) 

Spatiu din mijloc este foarte bun pentru caine atunci cand vremea nu e prietenoasa si nu intind cortul pt o iesire de weekend.

Grecia o cunosc - mama este grecoaica si am multe rude acolo - zonele unde intentionez sa merg sunt mai "aerisite" gen langa Atena, Creta, Lefkada. in zona de sate mergem in vizita cu masina dupa ce am parcat rulota.

- in ce priveste tractarea => am sters din lista Tabbert dupa ce mi-a spus Viorel ca sunt foarte grele.

- rulota aceasta am inteles ca are aprox 1400 kg cu totul.

- va fi trasa de un SUV 4X4 AWD de 220cp care are 1800 kg - cred ca face fata dat fiind ca am vazut masinute mici tragand rulote sanatoase dupa ele  :) 

- al doilea motiv pentru care am optat la aceasta este conditia ei. Asa cum spuneam, m-am uitat pe site-uri din Olanda, Danemarca, Germania, UK, Polonia si Romania de unde am tot ales si cules apoi le-am selectat si-am eliminat pana au ramas cateva. Din cele ramase pot spune ca aceasta este in conditia cea mai buna (interior/exterior) si de-aia ne-am gandit ca fiind atat de bine intretinuta ne este mult mai usor sa intram si sa ne aclimatizam in lumea rulotelor astfel incat sa nu luam ceva in care apoi sa tot bagam bani ca nu mai merge una sau alta.

Rulota intentionez sa o iau in special pentru a putea vizita in primul rand Romania !!!

- am vazut o mare parte din lume dar prin RO nu prea am fost in afara de munte iarna la ski si vara la mamaia, asa ca rulota ne va da posibilitaea sa facem mini-vacante in care sa mergem pe cate un traseu diferit de fiecare data.

In afara tarii asa cum spuneam - Grecia, Turcia si poate spre vest dar NU multi Km ca la destinatii indepartate preferam varianta de avion.

Oricum sfaturile tale sunt foarte pertinente si apreciez mult efortul si amabilitatea ta.

Modificat de James

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Radu Adrian

Hai ca mai lăsat paf, ...mai învârtit,  mai sucit, ...ce mai , e "bestiala". Sa o stăpâniți  sanatosi și multe ieșiri cu suflet sa aveți. superok

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan Ionut

Frumoasa, eleganta:cu-rulota: bijuteria! vacante placute cu ea alaturi de familie!!!superok

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Traian M

Ix35-ul tau banuiesc ca e chipuit de are mai mult de 184 de cai decat e standard. Eu raman la parerea ca e foarte grea 1400 de kg goala si 1600mma pt ix35. O sa tragi de ea ca de oaia moarta.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Paul B.

Suntem "spre" a 4-a rulotă - am avut deja 3, ultima un Hobby Excellent Easy 460 UFe din 2006 de nou - l-am vândut anul trecut în țară.

 

Primul lucru care-mi sare-n ochi (chiar din prima poză): grila de aerisire din partea dreaptă spate - nu știu de ce e acolo, dar nu pare din fabrică. Văd o mufă de alimentare apă - posibil să fie rezervorul acolo, și a montat-o fostul proprietar contra umidității poate? Oricum - verifică mai întâi și eventual întreabă.

De ce e important? Orice modificare adusă exteriorului (și nefăcută bine) e o poartă de intrare pentru apă - iar asta e moartea rulotelor.

 

Al doilea lucru ciudat: frigiderul NU e original - verifică să nu se fi umblat la instalația electrică. Mai mult, pare a fi frigider casnic, cu compresor - nu prea se folosește așa ceva la rulote. Toți producătorii de frigidere recomandă ca după orice mutarea frigiderului (cumpărare, reparație, etc), acesta să stea 24h pentru a se stabiliza agentul frigorific.

 

Ca marcă, Hobby e cel mai mare producător de rulote din Europa - și sunt destul de bine făcute. Am apreciat cel mai mult stabilitatea în mers - de-obicei au amortizoare ca la mașini (nu știu dacă chiar toate au asta, uită-te sub ea).

Nu mi-au plăcut pernele de la dinetă și nici salteaua, iar patul dublu (deși pare) nu-i chiar atât de mare... eu nu am dormit confortabil cu nevastă-mea acolo, stătea ea cu fata iar eu dormeam pe dinetă.

Pe ansamblu mi s-a părut mai înghesuită decât una englezească similară - în fine, chestie de gust - faceți proba efective (stat la masă, întins pe pat).

 

Dacă are bandă de lumini LED sub rafturile de la dinetă (în spate, unde este masa) - uite un topic interesant: http://hobbyownersclub.org.uk/topic/9940213/1/ 

Verifică și asta când te uiți la ea.

 

E grea rulota, nimic de zis - dacă are 1400kg masa maximă, o vei depăși cu siguranță! Payload-ul (diferența dintre masa rulotei goală și masa maximă) e destul de mic (undeva la 2-300 de Kg) - iar echipamentele de camping nu sunt ușoare, cu atât mai mult că sunteți în 4 persoane.

 

Nu-ți fă probleme cu trasul - pe-a mea am tras-o inclusiv cu Logan MCV (prin Cheile Bicazului) și aveam 1670 kg pe ea, plus 940kg pe mașină (de unde știu? m-au oprit în Germania și m-au cântărit - mi-am luat €200 amendă pe chestia asta).

Oricum, remorcile cu o axă încep să șerpuiască după 110-120 (depinde de masele ansamblului). Caii putere te-ajută mai puțin la tras - cuplu să ai și să nu-ți fie frică de turații (și de consum!).

 

Dacă o vei lua, investește într-o baterie - se leagă foarte ușor de unitatea centrală - te ajută mult unde nu ai curent. Bateria de-obicei nu vine din fabrică (doar dacă a comandat-o expres primul proprietar) - poate o are deja, e un mare plus.

 

În rest - nu știu ce să-ți mai spun... cum am spus mai sus, fii atent să nu ia apă pe undeva, că asta e moartea rulotelor... verifică colțurile (ridică pernele fără rușine, că doar sunt banii tăi), vezi în ce stare e masticul pe exterior, deschide toate geamurile și verifică garniturile... bănuiesc că le știi deja pe astea.

Ar fi bine să aibă cortul inclus în preț - sunt destul de scumpe să le iei separat - și nu pre le vinde nimeni separat, se dau odată cu rulota... Dacă-l are, verifică bețele (să fie toate, în ce stare sunt)... cortul îl mai peticești, dar bețe se găsesc greu și sunt scumpe.

Să nu uit - verfică cu atenție toate geamurile - să fie intacte... n-ai idee ce scumpe sunt (noi sau sh) - și le găsești foarte greu.

 

Baftă - și ține-ne la curent.

 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Traian M

De tras poti trage rulota cam cu orice, dar acum depinde ce vrei: sa tragi rulota de1600kg MMA,  incarcata si peste la 1800kg cu 40 de km pe ora in rampa  sau una de 1350 MMA incarcata la 1500 cu 80km pe ora.  

Eu unu prefer sa pot sa merg constant cu ea la 100-110 pe drum drept si 90 in rampa,  nu ca melcu. Nu ma dau in laturi nici de la depasiri pana in 125 de km/h.

Pentru 560UFE iti trebuie de voie un 3.0V6 diesel 250cai si 550Nm ca sa poti merge confortabil, fara poticneli.

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
James
In ultima ora, Paul B. a scris:

Suntem "spre" a 4-a rulotă - am avut deja 3, ultima un Hobby Excellent Easy 460 UFe din 2006 de nou - l-am vândut anul trecut în țară.

 

Primul lucru care-mi sare-n ochi (chiar din prima poză): grila de aerisire din partea dreaptă spate - nu știu de ce e acolo, dar nu pare din fabrică. Văd o mufă de alimentare apă - posibil să fie rezervorul acolo, și a montat-o fostul proprietar contra umidității poate? Oricum - verifică mai întâi și eventual întreabă.

De ce e important? Orice modificare adusă exteriorului (și nefăcută bine) e o poartă de intrare pentru apă - iar asta e moartea rulotelor.

 

Al doilea lucru ciudat: frigiderul NU e original - verifică să nu se fi umblat la instalația electrică. Mai mult, pare a fi frigider casnic, cu compresor - nu prea se folosește așa ceva la rulote. Toți producătorii de frigidere recomandă ca după orice mutarea frigiderului (cumpărare, reparație, etc), acesta să stea 24h pentru a se stabiliza agentul frigorific.

 

Ca marcă, Hobby e cel mai mare producător de rulote din Europa - și sunt destul de bine făcute. Am apreciat cel mai mult stabilitatea în mers - de-obicei au amortizoare ca la mașini (nu știu dacă chiar toate au asta, uită-te sub ea).

Nu mi-au plăcut pernele de la dinetă și nici salteaua, iar patul dublu (deși pare) nu-i chiar atât de mare... eu nu am dormit confortabil cu nevastă-mea acolo, stătea ea cu fata iar eu dormeam pe dinetă.

Pe ansamblu mi s-a părut mai înghesuită decât una englezească similară - în fine, chestie de gust - faceți proba efective (stat la masă, întins pe pat).

 

Dacă are bandă de lumini LED sub rafturile de la dinetă (în spate, unde este masa) - uite un topic interesant: http://hobbyownersclub.org.uk/topic/9940213/1/ 

Verifică și asta când te uiți la ea.

 

E grea rulota, nimic de zis - dacă are 1400kg masa maximă, o vei depăși cu siguranță! Payload-ul (diferența dintre masa rulotei goală și masa maximă) e destul de mic (undeva la 2-300 de Kg) - iar echipamentele de camping nu sunt ușoare, cu atât mai mult că sunteți în 4 persoane.

 

Nu-ți fă probleme cu trasul - pe-a mea am tras-o inclusiv cu Logan MCV (prin Cheile Bicazului) și aveam 1670 kg pe ea, plus 940kg pe mașină (de unde știu? m-au oprit în Germania și m-au cântărit - mi-am luat €200 amendă pe chestia asta).

Oricum, remorcile cu o axă încep să șerpuiască după 110-120 (depinde de masele ansamblului). Caii putere te-ajută mai puțin la tras - cuplu să ai și să nu-ți fie frică de turații (și de consum!).

 

Dacă o vei lua, investește într-o baterie - se leagă foarte ușor de unitatea centrală - te ajută mult unde nu ai curent. Bateria de-obicei nu vine din fabrică (doar dacă a comandat-o expres primul proprietar) - poate o are deja, e un mare plus.

 

În rest - nu știu ce să-ți mai spun... cum am spus mai sus, fii atent să nu ia apă pe undeva, că asta e moartea rulotelor... verifică colțurile (ridică pernele fără rușine, că doar sunt banii tăi), vezi în ce stare e masticul pe exterior, deschide toate geamurile și verifică garniturile... bănuiesc că le știi deja pe astea.

Ar fi bine să aibă cortul inclus în preț - sunt destul de scumpe să le iei separat - și nu pre le vinde nimeni separat, se dau odată cu rulota... Dacă-l are, verifică bețele (să fie toate, în ce stare sunt)... cortul îl mai peticești, dar bețe se găsesc greu și sunt scumpe.

Să nu uit - verfică cu atenție toate geamurile - să fie intacte... n-ai idee ce scumpe sunt (noi sau sh) - și le găsești foarte greu.

 

Baftă - și ține-ne la curent.

 

 

 

@Paul B.  - salut si multumesc foarte mult pentru info.
Eh asa mai merge cu info de la tine stiu si la ce sa ma uit, ce sa caut si ce sa cer  :D 
Initial erau 2 variante: (a) sa iau una mai veche si sa o reconditionez;   (b) sa o iau gata la cheie si eventual sa mai fac mici schimbari sau adaosuri.

Am potat pentru varianta B din lipsa de timp.

Puterea masinii - DA este schimbat ECU-ul cu unul productie Feb 2016 cu soft nou si deblocat pe limitatoare deci torque marit si cai mai multi in herghelie.

In ce priveste salteaua => nu ma deranjeaza ca sunt genul care daca nu-mi place o dau si pun alta care sa fie OK.

In ce privesc pernele   => domeniul sotiei aici nu ma bag, daca-i plac bine daca nu, buretele-i burete si husa se poate face in orice culoare si/sau material.  :)

In ce priveste frigiderul => aici ar fi o buba ca nu prea ma incanta sa fie de uz casnic dat fiind ca e o piesa scumpa per ansamblu.

Pe partea de structura => sunt genul care nu mi-e nici frica sa ma murdaresc nici rusine sa bag nasul peste tot cand e vorba sa dau atatia bani deci o "puric" cap coada (doar micile detalii si secrete aveam nevoie ca incepator in domeniu nu stiam pe unde ar putea fi bube de verificat).  :) 

Prin urmare iti multumesc inca o data pentru sfaturile date si daca iti mai aduci aminte de ceva chiar te rog sa continui lista ca iti dai seama cand ajung la ea o iau la verificat ce stiu apoi parcurg lista de la tine.  :) 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Paul B.

@Traian M

   Nu mai speria omul - e la prima rulotă... mai înveți și din proprie experiență, că așa e omul - oricât de multe sfaturi ar primi, fiecare face cum vrea. Până la urmă, mi se pare și normal - pe banii tăi, faci ce vrei...

   De tras o s-o tragă, garantez eu asta... Poate n-o să meargă cu 90 la deal și nici cu 120 la drum drept, dar cum spunea că o va folosi mai mult în țară, nu-i o problemă majoră...

   Eu am tras cca 1700kg cu Logan MCV (primul model, 68 de cai!) încărcat și el cu cca 1000kg (bombă deasupra, 2 biciclete în spinare + alte 2 pe proțapul rulotei) din țară până-n Irlanda - și-am ajuns...

   M-a rupt la consum (cam 12-13) iar la dealuri mai înclinate, puneam avariile și trăgeam spre banda de urgență (să știi că nu eram singurul!). La drum drept în schimb, nu stăteam în urma camioanelor - prindea 100 lejer (ce-i drept, într-a 4a și 4000rpm, cum băgam a 5a era gata). Nu s-a stricat nici motorul, nu am rupt nici ambreiajul - dar nici nu am mai tras cu el în halul ăla (mai ales că mi-am și luat amendă).

 

@James

   Încă o chestie - la trapa centrală, sunt niște ghidaje de plastic pe care merge jaluzeaua de soare și plasa de insecte... plasticul e foarte subțire și se ciobește... la mine a început cam în anul 5, tot se rupea câte o bucată - nu prea ai ce să-i faci, plastic subțire, de la soare, manevrare greșită - se rupe... Dacă nu e rupt deja, dă-l cu ulei și ai mare grijă la manevrare... dacă e rupt, ai motiv să tragi din preț!

   Am un topic la prezentare foste rulote - mai citește și acolo, că am mai scris lucruri interesante...

   Nu uita să-ți iei oglinzi - mulți circulă fără (sunt inconștienți, mai ales pe drum național și-n România)... te-ajută foarte mult!

 

PS Mi se pare ciudată chestia cu frigiderul - nu am auzit și nu am văzut pe nimeni făcând asta... e drept, un frigider de rulotă (eu aveam Dometic parcă) e scump, dublu și mai mult decât unul casnic... pare cârpeală ce-a făcut proprietarul... Până la urmă nu e un lucru rău în sine (dacă e făcut bine și prețul rulotei e bun) - vezi să nu fi făcut și alte cârpeli...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu

@James, e frumoasa rulota aleasa! Singurul lucru ce vad mai neobisnuit la ea este ca nu are frigiderul ei! Probabil propietarul a dorit un frigider cu un spatiu mai mare de depozitare asfel alegand varianta aceasta, avand preponderent ca loc de campare doar in campinguri !E posibil sa-l fi pastrat si pe cel vechi !?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

Hai sa scriu doua randuri ca sa inteleaga fiecare.

Am stat de vorba zilele acestea cu un tip (nu am sa-i divulg numele si locatia) care mi-a zis ca el se ocupa cu aducerea de rulote Hobby din Franta.

Rulotele pe care le achizitioneaza, sunt rulote cu mici/mari defecte, dar pe care le remediaza in Romania.

 

Acum, vazand ca se discuta pe lipsa frigiderului original din acest model prezentat de @James, sfatul meu este sa fie mare atent la ce cumpara, iar daca ajunge la rulota respectiva, neaparat sa fie cu un cunoscator/posesor de rulota.

Eu asa sfatuiesc!

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Paul B.

@James Subscriu la ce spune @Viorel - inițial n-am vrut să te amărăsc, mai ales că te-am văzut așa entuziasmat... și pe mine mă mănâncă chestia cu frigiderul - nu înțeleg de ce l-a schimbat! Frigiderele de rulotă sunt relativ simple constructiv - să zicem că s-a stricat gazul, rămâi cu partea electrică dacă nu vrei să dai bani pe reparație, sau invers (rămâi cu gazul dacă s-a stricat electricul) - nu-i un motiv să-l schimbi cu totul... greu de presupus că s-au stricat amândouă în același timp, s-au a plesnit compartimentul!

 

Eu unul NU aș lua-o... dar du-te să o vezi (de curiozitate măcar, că nu-ți cere bani)... cască bine ochii, pipăi-o bine - întreabă direct DE CE nu are frigider.

Parcă era o regula de aur care zice să nu cumperi primul lucru care-ți iese-n cale...

 

PS1: M-am uitat din nou la prima poză - pe coada rulotei, în lateral, sunt niște ornament semicirculare pe ambele părți (au rol pur ornamental, să pară ca o prelungire a spoilerului spate - dar sunt independente de el). Se prind de rulotă cu 2 șuruburi, mascate de 2 capace din plastic ALB. Ce ai tu în poză par niște ochi de pisică? poate mă înșel... verifică și pe partea cealaltă dacă sunt la fel (nu se vede în poza 2).

 

PS2: 2008 a fost ultimul an în care s-a făcut modelul ăsta - începând cu 2009, Hobby a schimbat design-ul, arată mai bine la exterior, au modificat și materialele din interior... mă gândesc că între 2008 și 2009 nu ar fi mare diferența de preț dacă mai aștepți...

Modificat de Paul B.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
James
On ‎12‎.‎09‎.‎2016 at 14:31, Drinovan Ovidiu a scris:

@James, e frumoasa rulota aleasa! Singurul lucru ce vad mai neobisnuit la ea este ca nu are frigiderul ei! Probabil propietarul a dorit un frigider cu un spatiu mai mare de depozitare asfel alegand varianta aceasta, avand preponderent ca loc de campare doar in campinguri !E posibil sa-l fi pastrat si pe cel vechi !?

@Dorinovan Ovidiu - da ai dreptate, frigiderul se cupleaza la 220V - nu-I problema ca il tin ca extra frigider pt cort.  La fel si "soba" nu este cea originala, cred ca a fost rulota care a stat in camping fiind si frigiderul si incalzirea pe electric 220V.

 

Ma gandesc sa caut un frigider de rulota si o soba Truma iar pe astea sa le tin pt cort daca tot sunt.  :)

On ‎12‎.‎09‎.‎2016 at 14:46, Viorel a scris:

Hai sa scriu doua randuri ca sa inteleaga fiecare.

Am stat de vorba zilele acestea cu un tip (nu am sa-i divulg numele si locatia) care mi-a zis ca el se ocupa cu aducerea de rulote Hobby din Franta.

Rulotele pe care le achizitioneaza, sunt rulote cu mici/mari defecte, dar pe care le remediaza in Romania.

 

Acum, vazand ca se discuta pe lipsa frigiderului original din acest model prezentat de @James, sfatul meu este sa fie mare atent la ce cumpara, iar daca ajunge la rulota respectiva, neaparat sa fie cu un cunoscator/posesor de rulota.

Eu asa sfatuiesc!

 

@Viorel - multumesc mult pentru sfatul tau, l-am preulat intocmai si am luat un prieten rulotist care e si inginer (tipicar si pretentios)  :) 

Am fost pana la Arad, l-am pus pe prietenul sus amintit sa o "purice" peste tot sa stiu ce si cum.

Rulota este asa cum aparea in poze doar cu 2 chestii care nu apareau si anume datorate "indemanarii" la intrarea cu spatele pe poarta, altfel spus cand a dat cu spatele a crapat putin stopul pe stanga si cred ca s-a speriat si-a tras volanul invers ca apoi era zgariata in zona din fatza dreapta - a fost correct si mi-a spus tot din start, bineinteles a lasat si din pret conform daunelor cauzate si contravaloarea repararii acestora deci omul a fost ok.

In interior la verificare totul a fost OK cu exceptia frigider si soba care erau schimbate, apoi cateva chestii care ma asteptam sa fie cu problem gen rulouri la geamuri - unul nu se strangea, altul iesea cam greu, etc - repet era si firesc si ma asteptam la asta deci iar nu mare problema.

In rest instalatia electrica merge perfect (becuri, prize, etc), WC-ul ok, dusul ok, pompa ok, am pus furtunul pe ea de sus si in special pe la toate zonele deasupra geamurilor, etc si prietenul a verificat = ok, per total rulota este intr-o stare foarte buna cu mici probleme remediabile.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Traian M

La rulota mereu se gaseste cate ceva de reparat asa ca spor la bricolat superok

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Rada

Felicitari! Sa va bucurati de ea

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Liviu Tataru

Felicitari pt achizitie si vacante placute!!

:clapping:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Paul B.

   Stopurile nu sunt chiar scumpe - am avut și eu unul crăpat, era €49.00 să-l schimb (numai fața) - până la urmă l-am lipit cu atenție și așa a rămas.

   Care a fost prețul final?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Damian Bogdan
      de Damian Bogdan
      Din pacate nu am apucat sa ma bucur de ea si imi doresc sa gasesc pe cineva care sa o faca...
       
      Hymer Nova, an 2005, inmatriculata în România, proprietar în acte.
      Echipare ptr offcamping!!
      Panou solar și baterie de 100A
      Cupla rapida de gaz ptr exterior
      Priza exterioara 220v
      Mufa tv externa, ptr cort.
      Mufa rapida externa ptr conectare la rețeau de apa sau bazin suplimentar + mufa si pompa apa externa si pompa apa exterior noua
      Bazin de apa curata la interior cu umplere din exterior BOILER apa calda pe GAZ si curent 220v Roata de rezerva noua, de tip C pe 14 și anvelope ca noi, jante de aliaj Cupla antibalans ca noua.
      Talpi pentru picioarele de calare, noi, nu am apucat sa le montez.
      Cuptor pe gaz si curent 220v
      Frigider mare cu congelator separat.
      Soba Truma cu Trumavent la 12v si încălzire Ultraheat la curent Aragaz și chiuveta.
      Iluminat 12v ambiental cu schimbarea culorilor Trapa mare funcțională, fără fisuri sau alte probleme Trapa în zona patului matrimonial Trapa în baie, cadita dus Geamurile sunt ca noi, plasele de insecte și parasolarele sunt prezente și funcționale.
      Mochete originale foarte curate, ca noi.
      Multiple spații de depozitare, usa de vizitare din exterior ptr spatiul de sub patul matrimonial.
      Vine echipata cu bidon de apa curata suplimentar ptr alimentare din exterior, bazin de ape uzate Rulota se prezintă într-o stare de excepție, foarte spațioasă.
      Tapiteria pentru banchetele din fata este noua, refacuta integral.
       
      Pret: 8000 Eur, usor negociabil.
       



















    • GigiBuciuman
      de GigiBuciuman
      Salutare
      Sunt proaspat proprietar al unei frumoase rulote Burstner 540TK din 2003. A fost lovita de gheata in vara cand au fost furtunile alea "criminale" prin Italia.  
      Abia astept sa inceapa sezonul.

    • Cristian Bednar
      de Cristian Bednar
      Buna ziua,
      Dupa 5 ani frumosi, viata noastra a trecut de la un cuplu cu catel la o familie cu 2 copiii, catel si muuuulte obligatii. Asadar ne vedem nevoiti sa ne despartim de rulota noastra draga care ne-a cazat in multe locuri in perioada frumoasa in care a stat la noi.
       
      Asadar, oferim spre vanzare rulota Knaus Eurostar 400, din 2000, MMA 1700kg, cu urmatoarele dotari (initiale din fabrica):
      cupla anti balans alko 2000
      mufa clasica de 13 pini
      exterior lucios (mi-a placut tare mult asta, probabil a cantarit mult si la decizie)
      doua butelii de gaz mici, ambele in perioada de ‘garantie’
      supoort de biciclete montat in spate
      aragaz, frigider, chiuveta, toate pe drapta cum intri in rulota. Am pe cineva care mi-a subliniat ca este important sa nu am frigiderul cu ventilatia in cort...
      doua banchete cu masa ce se pot transforma in pat in caz de nevoie.
      pat fix in spate cu rafturi deasupra patului (obligatoriu in epoca reviste/tablete/carti la pat)
      toaleta cu dus patrat si chiuveta in dormitor
      dulap de haine
      mouver cu baterie
      boiler de apa calda pe gaz
      instalatie de apa sub presiune
      cort exterior
      portbagaj superior cu scara
      soba truma cu truma vent pe 12v
       
       
      Imbunatatiri facute de cand am luat rulota:
      toate luminile cu LED
      kit de refresh toaleta C200 (colac, rezervor,  solutii si hartie igienica pt rulote)
      4 prize duble de USB A si C.
      2 plafoniere LED care sa le inlocuiasca pe cele clasice
      sistem masurare apa curata in rezervor cu display
      panou solar 270w cu regulator de incarcare Victron
      inverter UPS 12v/220v de 1200w tot Victron
      DC to DC de 30A tot Victron
      Monitor baterie Votronic
      Sistem ventilatie pentru zona de tehnologie cu senzori de temperatura si ventilatoare ultra silent
      tot sistemul electric al rulotei este refacut la standarde actuale si chiar peste
      acumulator Litiu Ion de 2.5-2.8 kwh
      inlocuit cateva plase de tantari la toate geamurile plus plasa noua la usa tip glisanta
      oale and stuff pt gatit
      gratar
      rezervor apa gri de 40 litri
      detector de gaz 3 in 1
      senzor de CO2 si termometru
      rezervor dedicat de 100 litri apa curata
      Dus suplimentar exterior
      prize suplimentare de 12v pt accesorii
      iluminat de seara/noapte Interior cu dimmer si camera video de mers cu spatele pe care am lasat-o conectata permanent ca sa am echivalentul unei oglinzi retrovizoare. Si am lacuit si refacut usile de la mobilier unde prezentau urme de uzura
      priza rapida pt conexiune gaz exterioara
      remasticarea tuturor geamurilor si inlocuirea celor doua trape 40x40 Heike cu unele noi
      tamburi noi de frana cu placute, anvelope noi Michelin C-uri made in France
      amortizoare noi originale
      marchiza Fiama de 2, 8m
      sistem de apa sub presiune din reteaua exterioara. Nu mai stiu de unde am aflat de el, insa acum ma pot conecta permanent in camping, fara grija nivelului de apa din rezervor
      frigider nou cu compresor, dedicat rulotelor sau barcilor. M-am invartit mult sa gasesc un frigider de 220v si sa il trnsform la 12v, insa nu am reusit sa gasesc niciunul la dimensiunea celui vechi (74 cm inaltime). Toate din comert au 80 cm . 2 ani m-am tot codit din cauza pretului, greu de acceptat sa dau mai mult pe cel din rulota decat pe frigiderul din casa
       
      Toata povestea rulotei si evolutia ei o gasiti in prezentarea ei la 
      Acum, impreuna cu rulota se ofera orice va trebuie pentru ea… de la tacamuri la farfurii, de la scaune si masa la covoare de exterior, de la marchiza Fiama de 2, 8m parca la orice accesoriu va ganditi ca ar putea sa va trebuiasca pentru o iesire perfecta cu rulota.
       
      Rulota poate fi vazuta in Otopeni unde a fost centru de comanda si control pentru spritz si voie buna. Inclusiv frigiderul este plin cu bere de cea mai buna calitate.
       
      Pretul de vanzare este 9.500 de euro pentru colegii de pe forum. In alte parti va fi expusa la 10.000 euro. Motivul vanzarii este cel relatat la inceput, deci nu va asteptati la capcane sau vicii ascunse. Are istoric complet la Corda Campers in Bucuresti.
       
      Caut sa atasez si cateva poze in mesajul urmator.
       
      zi buna tuturor,
      Cristian Bednar
       
       
       
       
       
    • Alin Mihaila
      de Alin Mihaila
      Asa cum am mentionat si in topicul de vanzari auto, incerc sa fac un upgrade asa ca vind atat masina cat si rulota.
       
      Rulota Hobby DeLuxe Excellent Easy 440. A fost folosita pentru vacantele anuale in familie.
      Rulota este ingrijita, tinuta in garaj si service-ata (la Corda Campers, Rulote Romania si Knott) de fiecare data cand a aparut o mica problema.
      Astfel, au fost inlocuite ambele trape cu trape Heki, a fost inlocuit garnisajul pe profilul de aluminiu, tratament antiumezeala sub rulota, refixare elemente mobilier interior, reglare sisteme de inchidere ferestre, curatare soba, inlocuire anvelope (Viking C-uri pentru greutate), inlocuire carenaj ambele roti, inlocuire amortizor frana inertiala, reglare sistem de franare si echilibrare mover etc.

      Rulota este dotata cu:
      - cupla antibalans Winterhoff
      - mover PowerTouch
      - baterie tractiune Rombat Tempest 100 Ah
      - marchiza Fiamma (2 ani)
      - covor terasa
      - cort inchis complet
      - suport 2 biciclete Thule
      - boiler electric
      - 4 scaune pliabile
      - masa pliabila
      - plita electrica exterior
      - mobilier terasa Quechua
      - oglinzi auto Milenco
      - uscator rufe Berger
      - filtru cafea
      - fierbator apa Tefal
      - gratar nefolosit
      - soba Trumatic
      - frigider Electrolux (gaz, 12V, 220 V)
      - diverse produse de intretinere
      - ITP facut in august 2023

      An fabricatie 2002
      Masa maxima autorizata 1250 kg














  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.