Vizitator 23 Semnalează Publicat 21 Februarie, 2015 Bre , stii ceva ? Cauta-l pe nesimtitul ala si da-i una in 00 din partea mea. ])]In mod normal cu maneta aia lasata in jos nu trebuia sa poti scoate cupla de pe bila carligului . S-ar putea sa nu mai fie deloc pastilele alea inauntru .Asa ca sfatul meu este ca dupa ce il "executi" pe mitocan , sa te apuci si sa o desfaci bucati sa vezi ce lipseste de acolo sau ce piese sunt uzate (cred ca uzate ste un cuvant prea bland; distruse este mai potrivit) tamp Spor la treaba ! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu 987 Semnalează Publicat 21 Februarie, 2015 Ai lateral pe maneta un surub care e prea strans!Mai destrangel putin pana merge mai greut, nu chiar usor, ca la drum rau e posibil sa se ridice. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Gogonea Razvan 19 Semnalează Publicat 23 Martie, 2015 Salutari! Eu am cupla AKS 2000 pe o rulota LMC din 1996. Dupa ce franez, sau dupa marsarier, se simte o zmucitura cand plec de pe loc . Adica la franare sau mers inapoi burduful de langa cupla se strange. In momentul cand burduful se desface se simte acea zmucitura. Ma gandesc ca trebuie uns sistemul...probabil in interiorul burdufului uit se afla vreun piston? Ati mai intalnit aceasta problema? Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Gogonea Razvan 19 Semnalează Publicat 23 Martie, 2015 Cristi-an, crezi ca este normal sa simti acea zmucitura? Lumeeeee la voi cum este? ptg Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cornelsavu 96 Semnalează Publicat 23 Martie, 2015 Vezi ca acolo trebuie sa fie un amortizor care cand e pe duca apar smuciturile de care zici. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Gogonea Razvan 19 Semnalează Publicat 23 Martie, 2015 Ok. Cum putem verifica acel amortizor? tw Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Beldiman Marius 7 Semnalează Publicat 23 Martie, 2015 Răzvan, aceeaÈ™i problema am avut-o si eu când am luat rulota: la plecarea de pe loc se auzea o lovitura, când frânam nu se auzea! Am descoperit ca acest lucru se datora amortizorului de la proÈ›ap, care se afla in interiorul burdufului. Se desfac cele doua È™uruburi orizontale de la cupla si mai este unul înspre rulota si se scoate amortizorul care trebuie sa opună rezistenta in ambele sensuri: si la plecarea de pe loc si la franare; altfel apare acel zgomot. Amortizorul se cumpăra in funcÈ›ie de greutatea rulotei! Eu am luat unul de la o firma din Cluj si am dat circa 300 lei. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Gogonea Razvan 19 Semnalează Publicat 24 Martie, 2015 Salut, Marius! Eu la plecarea de pe loc am acel zgomot, doar după o frâna mai brusca, sau dupa marÈ™arier . Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Beldiman Marius 7 Semnalează Publicat 24 Martie, 2015 Poti verifica tragand de cupla inainte si inapoi cu mana. Trebuie sa opuna aceeasi rezistenta in ambele sensuri! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Gogonea Razvan 19 Semnalează Publicat 24 Martie, 2015 Am încercat, sa împing cu mâna , opune rezistenÈ›a bine de tot. Deci nu o pot împinge pana la capăt. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Vizitator 23 Semnalează Publicat 24 Martie, 2015 Cand o sa ai 1500Kg o sa poti face proba cu mana .Pana atunci insa , da amortizorul ala jos si repara-l sau schimba-l. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Gogonea Razvan 19 Semnalează Publicat 24 Martie, 2015 Pai dacă as fi găsit undeva sa-l cumpăr ar fi fost fain ptg Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Beldiman Marius 7 Semnalează Publicat 24 Martie, 2015 Dai amortizorul jos, faci poze si trimiti la cei de la Magazin piese remorci-rulote Eu de la ei am luat! 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Gogonea Razvan 19 Semnalează Publicat 24 Martie, 2015 Da, Marius, crezi ca este aÈ™a simplu? Eu locuiesc in Rusia.... Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Beldiman Marius 7 Semnalează Publicat 24 Martie, 2015 Nu ai nici o cunostinta care vine prin regat? sau poate iti trimit ei in Rusia? Vrei sa-i sun si sa vorbesc eu cu ei? Trimite-mi poza si te ajut ! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Gogonea Razvan 19 Semnalează Publicat 24 Martie, 2015 Marius, îți mulÈ›umesc pentru susÈ›inere!Cred ca i-l voi demonta in momentul când vom veni noi in È›ara . Deoarece cu siguranÈ›a nimeni nu i-l va trimite in Rusia. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Gogonea Razvan 19 Semnalează Publicat 24 Martie, 2015 Am incercat iarasi sa imping de cupla, am reusit dar cu greu, inapoi tot greu revine. La voi se poate impinge cu mana? Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Vizitator 23 Semnalează Publicat 24 Martie, 2015 Si pe a mea o pot impinge , doar daca ma proptesc bine si imping mai mult din picioare decat din mana.Asa cum ti-am spus , cand o sa ai 1500Kg s-ar putea sa simulezi mult mai bine eforturile la care este supus amortizorul ala in mers . Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Gogonea Razvan 19 Semnalează Publicat 24 Martie, 2015 Deci amortizorul este ok, daca trebuie sa ma proptesc bine.... Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Aurelian Ovreiu 5 Semnalează Publicat 24 Martie, 2015 Nu, nu este ok. Ai spus că la plecarea de pe loc ai acel zgomot, deci nu mai merge la decomprimare. Sigur o sa te lase si la comprimare(atunci cand pui frana). Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Gogonea Razvan 19 Semnalează Publicat 24 Martie, 2015 Trebuie sa ma apuc de reparat, atunci tw Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cristian S. 18 Semnalează Publicat 24 Martie, 2015 Am stricat 2 telescoape la platforma pe drumurile patriei asa ca nu e mare lucru de inlocuit. Pe protap are un prezon din dreapta in stanga, se scoate si se trage cupla cu tot cu butucul in care este infiletat telescopul.Cel putin asa este la slep, nu cred ca difera la rulote.Voi ajunge si acolo cu reparatiile ca am aceeasi problema la plecarea de pe loc, voi face poze eventual. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
.Vizitator.. 10 Semnalează Publicat 25 Martie, 2015 deci nu mai merge la decomprimare. Sigur o sa te lase si la comprimare(atunci cand pui frana).Hai nu ma descuraja si pe mine !Si eu am ceva simptome asemanatoare, dar le-am tratat cu mult "ignore"... Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
TEODOR 65 Semnalează Publicat 17 Noiembrie, 2015 Va salut! Am o rugaminte la voi. De curand am mai cumparat o rulota Knaus din '93 si nu stiu ce fel de cupla are. De aceea ii rog pe cei care cunosc sa-mi dea niste relati referitoare la ea (daca se regleaza sau nu ceva la ea, daca se intretine in vre-un fel, etc.) Sper sa reusesc sa adaug niste poze. Va multumesc ! poze cupla.docx Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Vizitator 23 Semnalează Publicat 17 Noiembrie, 2015 Eu unul nu imi dau seama din poze cum "lucreaza" acesta cupla , daca are pastile sau nu , etc..... Pare a fi antibalans , dar (sa zic eu !) nu ar fi cupla originala a rulotei . Este un model deosebit , cu siguranta. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri