Lulu Mitrana

Hobby 570 VIP Collection_2008

15 postări în acest subiect de discuţie despre Hobby 570 VIP Collection_2008

Hobby 570 VIP Collection_2008

Lulu Mitrana

Buna tuturor,

vin cu o scurta prezentare a celei de a doua rulote din existenta noastra , prima fiind o venerabila  Chatteau din '87, dar care si-a facut treaba la vremea ei .Sora mai tanara, Hobby 570 VIP Collection an 2008 vine cu o gama mult mai larga de dotari, la care acum 20 de ani nici nu visam.Asadar ne rasfata cu apa calda, dus, trumavent, antena satelit, instalatie electrica on/off grid la care isi aduc contributia 2 panouri fotovoltaice de cate 100 w , invertor sinusoida pura 1500/3000 w, incalzire in pardoseala, etc.

WhatsApp Image 2021-04-12 at 11.44.37 (1).jpeg

WhatsApp Image 2021-04-12 at 11.44.37 (3).jpeg

WhatsApp Image 2021-04-12 at 11.44.37 (4).jpeg

WhatsApp Image 2021-04-12 at 11.44.37 (5).jpeg

WhatsApp Image 2021-04-12 at 11.44.37.jpeg

  • Like 6

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel I

Sa va bucurati de ea. Patul acela pe mijloc face toti banii! 😄

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ciprian Mirescu

@Lulu Mitrana să aveți parte de iesiri minunate! 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vlad Iliescu

Felicitari pentru achizitie.

@Gabriel I, patul pe mijloc inseamna rulota de 2.5 metri latime, asta mi se pare o reala problema, dar probabil ca proprietarul a luat-o in calcul, alaturi de necesitatea inlocuirii masinii care tracteaza. Din cate stiu, Duster-ul poate tracta maxim 1500 kg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Felicitări @Lulu Mitrana pentru achiziție! Să aveți parte de ea, multe iesiri reușite și drumuri bune vă doresc cu noua :cu-rulota:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Lulu Mitrana

@Vlad Iliescu pot sa va intreb de ce ar fi o reala problema latimea de 2, 5 m? Am facut ceva iesiri cu ea, unele de cateva sute de kilometri si nu mi s-a parut nimic "problematic" Si asa este, Duster poate tracta pana la 1500, insa rulota e mai usoara de atat, pe la 1300 echipata full. Sunt convins ca stiti ce drumuri sunt intre Moldova si Transilvania, iar musiu Duster s-a comportat admirabil.Insa este adevarat si faptul ca acum urmaresc si achizitia unei alte masini, cu un pic mai bun cuplu si mai multi CP.

Ce pot sa spun e doar ca abia astept urmatoarea iesire din anul asta !

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vlad Iliescu

Bună seara, eu am fost pus în câteva situații limită în care, dacă rulota era mai lată cu 5 cm, mă blocam. Vorbesc atât de acces în camping (de exemplu, Aurel Vlaicu sau Sancel sâmbăta), cât și pe șosea. Dacă acest aspect este strict subiectiv și vă felicit că nu aveți probleme legate de lățime, în privința greutății, dați-mi voie să pun sub semnul întrebării cele 1300 kg. Ce scrie în talonul rulotei la capitolul MMA? Nu stau să caut pe internet, că nu e problemă mea. Eu am o rulota de 5, 5 metri, deci mai mică decât a dvs, care avea 1660 kg pe cântar la RAR. Dacă e cum bănuiesc eu, vă doresc să nu dați de vreun milițian pus pe adunări și calcule.

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Lulu Mitrana

@Vlad Iliescu Buna ziua, trebuie sa recunosc ca acum sunt un pic confuz; in talonul Dusterului MMA ( ansamblu( este de 3344 kg cu masa proprie de 1121 kg.Pe de alta parte, in CIV rulota, MMA ul este de 1600, cu greutate proprie de 1318 kg.la un calcul simplu, 1121+ 1600 sa zicem=2721 kg.Unde ar fi problema? Sau gresesc eu cu ceva?Desigur, sunt deschis la toate sfaturile posibile si tin cont de orice parere, fie ea opusa celor ale mele.Asa cum am spus, poate gresec eu cu ceva sau pur si simplu imi scapa.Multumesc oricum in avans pentru toate parerile si sfaturile primite.Sa aveti o zi excelenta !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Costin Lipan

@Lulu Mitrana, In CIVul Dusterului scrie masa maxima tractabila cu sistem de franare (cred ca 1500KG). Aceea trebuie sa fie mai mare decat MMA rulota (1600KG in cazul rulotei tale) - aici NU e bine.

MMA Duster + MMA rulota trebuie sa fie mai mic de 3500KG pt categoria permisului B, intre 3500KG si 4250Kg trebuie B96

La un control pe cantar, masa ansamblului cu tot cu pasageri si bagaje trebuie sa fie maxim masa tehnica admisa a ansamblului (cred ca 3344KG in cazul tau) SI sa NU depaseasca MMAul fiecarui vehicul in parte.

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dani M
în urmă cu 1 oră, Lulu Mitrana a scris:

1121+ 1600 sa zicem=2721 kg.Unde ar fi problema?

Aici trebuie sa aduni MMA Duster + MMA Rulota. Tu ai adunat Masa proprie Duster (fara incarcatura).

Si mai este o regula care zice ca greutatea rulotei trebuie sa fie maxim 80% din cea a masinii, ptr siguranta ta si a familiei. Deci ptr o rulota de 1600 kg MMA ar trebui o masina de minim 2000 kg MMA

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vlad Iliescu

In primul rand, lasand deoparte legea, regula ar fi ca greutatea rulotei sa fie sub 80% din greutatea masinii, asta ca sa nu inceapa rulota sa conduca ea ostilitatile.

Trecand la datele din CIV-ul masinii, acolo scrie la rubrica O1 (sau in cadrul punctului 7 de la cartile vechi) care este masa maxima remorcabila cu dispozitiv de franare. Asa cum a scris si @Costin Lipan, in mod clar daca rulota are MMA 1600 kg, esti in ilegalitate.

La Duster nu te intereseaza masa proprie ci masa maxima tehnic admisibila, pinctul F1 in CIV (sau daca ai carte veche "totala maxima autorizata", in dreapta cifrei scrise de tine de 1318 kg)

In general, daca aduni MTMA masina + MTMA rulota ar trebui sa obtii MTMA ansamblu de vehicule, care spui tu ca ar fi 3344 kg.

Un militian, roman sau strain, te rezolva rapid: cat e MTMA remorcabil in talonul masinii si cat e MTMA in talonul rulotei? Daca cifra a doua e mai mare decat prima, incepi negocierile.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vlad Iliescu

Nu mai zic ca sare in ochi disproportionalitatea dintre masina si rulota, de la distanta te vede ca esti musteriu la amenda.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Lulu Mitrana

@Vlad Iliescu multumesc si tie si celorlalti colegi de forum pentru precizari si explicatii ! Acum am inteles perfect ce calcule stau la baza "ansamblului".Avand categoriile B+E pot jongla putin, insa asa cum am precizat, oricum intentionez si schimbarea masinii.Insa pana atunci, nu e el militianul care sa ma opreasca sa ies in mijlocul naturii cu familia imediat ce ma intorc in tara definitiv.Inca o data, multumesc tuturor!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I

@Lulu Mitrana si noi am avut un Hobby 540 WLU dar nu arata asa frumos ca al vostru in interior.16A9D600-7220-475C-9981-12CD1AA61ED4.jpeg.9d99097529b3b1d04878ed90808da5a5.jpeg

Avea undeva la 2, 31 m latime si ~1300 kg MMA. 
Problema principala e infrastructura mai precara la multe campingurile de la noi care nu prea au fost optimizate pt atelaje mai mari . 
Din pacate si campinguri nou aparute sunt  parcelate ( in putinele cazuri in care exista delimitari intre parcele) mai mult ca locuri de parcare nu de campare. 
Problema la atelajul vostru poate sa fie la masele auto si rulota, rulota pare mai grea decat masina si avand experienta in domeniu ( nu sunteti la prima rulota) stiti ce potential periculos are combinatia asta in primul rand pt siguranta voastra cat si a celorlalti in trafic contand infinit mai putin eventuale opriri in trafic, amenzi, etc.
Oricum bine ca va ganditi sa schimbati  auto tractor cu ceva mai potrivit cu noua voastra rulota.

Pana atunci sa va bucurati de ea si sa aveti parte numai de momente frumoase!

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

S-o stăpâniți cu drag @Lulu Mitrana și vacanțe minunate! :bravo:

Deasemenea grijă mare si multa baftă pe șosea până îți schimbi auto-tragator! :noroc:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.