Alex.lefterica

Avento Royal 420TL Luxe

64 postări în acest subiect de discuţie despre Avento Royal 420TL Luxe

Avento Royal 420TL Luxe

Alex.lefterica

Vremea frumoasa de astazi m-a impins sa mesteresc la rulota, sa mai avansez si sa o pregatesc pentru prima iesire.

Am reusit sa leg panoul de controller din nou, am instalat centrala electrica, maine incepem cu legaturile si sa finalizez si partea din spate a instalatiei electrice.f286a9ea766bca9ee23cf4b18ef5d85b.jpg1749a48227d424f15ffbf6e504ea0d48.jpga35b046abe885583ef41af6df70c2ca8.jpg46968b7b9fc36215ff17e064c8cc9fde.jpgcbf0e266c53104d290ab07c64ae3ae10.jpg876c53ebe3870ca2c13bf2cb78fee974.jpg

Trimis de pe al meu SM-G986B folosind Tapatalk

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Fejer Antal

Succes in continuare :OK: 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alex.lefterica

Salutare,

 

Gasesc si eu un coleg amabil in Bucuresti sau imprejurimi care sa aibe un cleste/presa de sertizat cabluri de grosime 25/35 mmp pentru invertor? Sau gasesc pe undeva cabluri gata "mufate"? 

 

Clestii mei "stiu" doar pana la 6 mmp.

 

Multumesc!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

Cauta un magazin on-line care vinde echipamente electrice care are si serviciu de sertizare. Ceva asemanator cu ceea ce ofera cei de la Exis pentru furtunele de gaz.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P
La 29.03.2021 la 11:09, Alex.lefterica a scris:

Salutare,

 

Gasesc si eu un coleg amabil in Bucuresti sau imprejurimi care sa aibe un cleste/presa de sertizat cabluri de grosime 25/35 mmp pentru invertor? Sau gasesc pe undeva cabluri gata "mufate"? 

 

Clestii mei "stiu" doar pana la 6 mmp.

 

Multumesc!

 

Eu i-am strans în menghină,  apoi am folosit tub termocontractabil peste si au ieșit foarte bine...:salutare!:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alex.lefterica

Pareri despre aranjarea din foto atasate? Ceva gresit sau in neregula?

Multumesc!a0ac8a63a2666e2806f5e20810bb6670.jpg9a52cf69e60c1cd75f2eff171b4d7124.jpg

Trimis de pe al meu SM-G986B folosind Tapatalk

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Costin Lipan

Bateria si invertorul ar trebui imobilizate bine. Tine cont ca invertorul s-ar putea sa se cam incarzeasca. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alex.lefterica

Stiu ca trebuie imobilizate, dar momentan sunt puse "de forma" pentru a vedea pozitia lor. Dupa ce stalesc locul si fac conexiunile le si imobilisez cat pot de bine.

Trimis de pe al meu SM-G986B folosind Tapatalk

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alex.lefterica



Bateria si invertorul ar trebui imobilizate bine. Tine cont ca invertorul s-ar putea sa se cam incarzeasca. 


Sa las un 2 cm intre invertor si baterie pentru a putea "respira" linistit?

Trimis de pe al meu SM-G986B folosind Tapatalk

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Costin Lipan

Ideal ar fi daca ai putea sa ii asiguri putina ventilatie. Inchis in lada aceea va merge supraincalzit si il vei paradi inainte de vreme. Eu, cu toate ca le-am ingramadit pe toate in compartimentul din spatele sobei, le-am facut un circuit de racire (un ventilator trage aer de sub rulota si il scoate prin dulap). 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alex.lefterica

Salutare

Sa mai dam praful un pic de pe topicul asta.
Pentru ca vremea si timpul au permis am reusit astazi sa fac ordine si sa fixez pe pozitie buteliile, bidoanele de apa si cam tot ce va sta in portbagajul din fata.
In interior am reusit sa montez, cu foarte mare chin bateria de apa calda/rece la bucatarie, sa alimentez si fixez pe pozitie invertorul, fixat bateria de acumulatori si montat becurile de 12v la lampadarele de la capul patului.

Maine curatenie, bagat cortul la locul lui, masa in pozitia de drum si ce o mai fi pe acolo.

Saptamana viitoare trebuie sa ridic numarul de la politie, sa fac itpul si e gata de drum, primul ei drum in posesia mea.

Atasez si cateva foto.

Pareri?ba94fbf707117ef1d763be4b01982e00.jpg82de5dae0fd98518a01e6d38af56a61f.jpg15939fbe12e8fb17fd2cb5557e88577f.jpg1643ddbcb4f9e5ab66928d5125bb366d.jpgabab9b9e87f4a68bcd4abdefd948f569.jpgef197194007628f0435811bba683b07f.jpgcd05190d28a0f4bf59e5d3a68d7528b5.jpg

Trimis de pe al meu SM-G986B folosind Tapatalk

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

@Alex.lefterica, este frumos realizat. Sa pui o curea sa tina bateria de acumulatori pe verticala (la hopuri poate sa sara).

 

S-ar putea sa fie cam mare greutatea in fata cu doua butelii pline, ceva apa si o lada frigorifica. Sa nu contrabalansezi apasarea pe carlig punand ceva greu in spate.

 

La ITP mergi cu ea goala! Daca au cu ce si/sau vor avea chef sa ti-o cantareasca, vei avea o idee despre greutatea ei. Sa stii/notezi ce ai in ea la masuratoare pentru ca mai apoi sa stii ce greutate totala tragi, cantarind tot ce pui in ea pentru drum.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alex.lefterica

@NRLaurentiu, multumesc pentru aprecieri. Da, stiu ca va trebui o chinga peste baterie, urmeaza dupa paste sa o achizitionez (efectiv am omis la cumparaturile anterioare).

In fata, in afara de butelii, totul va fi gol. Nu o sa circul cu apa, iar lada este de la sistemul de racire, la fel, va fi sta goala pe durata transportului (si probabil in marea majoritate a timpului). Vreau sa imi cumpar un cantar pentru protap pentru a verifica incarcarea la fiecare drum.

Lada frigorifica cu mancare si bautura va sta in masina pana la destinatie si la racirea frigiderului din rulota.

ITP-ul o sa il fac la o cunostiinta, unde, cel putin, teoretic, greutatea nu va fi eliminatorie. As vrea sa merg cu ea pregatita de drum, pentru a vedea exact greutatea pe care o am dupa mine.

Voi ce lampa/leduri/becuri folositi pentru iluminatul in exterior (in cort). La mine cea existenta pe rulota e foarte "chioara", as vrea sa gaseac o solutie pentru iluminatul in cort.

Multumesc!

Trimis de pe al meu SM-G986B folosind Tapatalk

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu
în urmă cu 2 ore, Alex.lefterica a scris:

Voi ce lampa/leduri/becuri folositi pentru iluminatul in exterior (in cort). La mine cea existenta pe rulota e foarte "chioara", as vrea sa gaseac o solutie pentru iluminatul in cort.

Vezi printre postarile mele (nu e chiar cu acest subiect) unde vorbesc si despre acest subiect cu solutia aleasa de mine (lampa originala cu senzor de miscare si inlocuit cu LED in interior + alta lampa LED dedicata cu jgheab de scurgere a ploii montata deasupra usii de intrare, cu mult mai multa lumina decat prima si actionata de senzorul celeilalte).

 

PS: nu mai am rabdare sa caut mai adanc, am gasit pe scurt de tot prezentarea de aici.

 

PPS: am gasit! :)Aici.

 

PPPS: produsele sunt prezentate si aici.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alex.lefterica

Multumesc mult. Ma pun pe studiat in noaptea asta, in asteptarea luminii.

Paste fericit tuturor si sa ne vedem cu bine!

Trimis de pe al meu SM-G986B folosind Tapatalk

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alex.lefterica

Salutare,

Sa mai dam un pic jos praful de pe topicul asta.
Am facut vineri itp-ul, rulota e ok si pregatita de drumuri pentru urmatorii 3 ani :).

Dupa itp, am si scos o la prima plimbare. Un drum buc-ct in care totul a fost ok, mai putin un pic balans, la un moment dat, pe a2 cauzat in mare masura de mine (cred). Ce am simtit si parca nu imi place (de fapt nu stiu daca e normal sau nu) este ca la inceputul franarii da un soc mai mare in masina (zici ca infraneaza ea masina) si parca si la plecarea de pe loc are tendinta de un soc. Nu stiu cum sa ma exprim, parca nu e asa lin drumul cu ea. Am observat ca si pe autostrada ma balansa pe verticala la orice denivelare de drum (zici ca sunt cu barca pe valuri).

La campare ce am observat este ca bateria ajunge foarte repede de la 99% (asta e valoarea maxima pe mi-a aratat-o controlerul indiferent cat a stat in soare fara consumatori porniti) la 75% si de acolo nu mai coboara decat in timp foarte lung (asta am observat o acasa cand o tineam in probe) si nu mai mult de 70%. Atasez si o poza cu ecranul controler-ului facuta acum 10 min.

Va intreb si eu pe voi, cei mai experentati, e normal comportamentul acesta atat pe strada, cat si al bateriei?

Multumesc!6658523d5d0ed13a3764b1f35c5b028c.jpg88aa38d53fe413965f627df99cfe4ce3.jpga8fac99aeeb997be1656e3e4064633f9.jpgebc966a4acb0950621aa736572d97dd1.jpg

Trimis de pe al meu SM-G986B folosind Tapatalk

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

Bună, în ceea ce privește problema cu șocul este legata de repulsor, o garnitura și niște ulei.
In ceea ce privește balansul, cred ca sunt 2 lucruru diferite, cel stânga-dreapta este legat de viteza, ferodouri de la Aks (dacă ai) uzurati, iar cât despre barca pe valuri pot spune ca ai încărcat-o greșit si/sau nu ai respectat greutatea pe cârlig.
In rest, doar drumuri bune și vacanțe minunate îți doresc.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alex.lefterica

Balansul stanga-dreapta de care am avut parte, prima oara a fost o manevra a mea un pic mai brusca (cred), am vrut sa depasesc o Dacie 1300 care mergea mai incet ca mine si m-am trezit cu unu lipit de curul meu si am vrut sa revin repede la loc si cred ca am bruscat-o putin cu stanga-drepata si a doua oara, mult mai putin cred ca din cauza vantului lateral de pe autostrada.

Legat de barca pe valuri: pe spate n am pus mai nimic (intr-adevar am boilerul acolo care nu cred ca se goleste de tot si rezervorul de apa gri gol in baie), iar in fata am 1 butelie goala, 1 aproape plina si 2 bidoane de apa goale. Toate bagajele noastre (gen haine, etc) au stat in masina. Ce este cu adevarat greu si le aveam in rulota sunt corturile cu betele aferente de care la urmator drum scap (tin doar 1 buc cort, nu cu prelungiri si etc). Nu am apucat sa imi cumpar un cantar de protap sa vad incarcarea pe carlig, dar nu cred ca depaseam. Oare sa fie si de la amortizoarele masinii, care nu stiu in ce stare sunt?

Imi puteti recomanda pe cineva sau o firma care face service la cuplele alko (e cea antibalans)? as vrea sa o verifice sa fie ok, mai ales ca nu prea ies la vedere martorii verzi cand o cuplez (decat foarte putin).

Multumesc!

Trimis de pe al meu SM-G986B folosind Tapatalk

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

Barca pe valuri a fost atunci din cauza încărcături, când am adus-o goală de la dealer ne-a venit rău de mare. Ferodourile de la cupla Al-KO sunt ușor de schimbat, pe tub găsești zeci de tutorial. În ceea ce privește cantarul pentru cupla, se poate folosi și un cantar normal, dar fi atent sa il pui sub cupla și ea a fie la aceeași înălțime a cârligului mașini.
Incet încet vei găsii echilibrul, noi tragem cu 2 mașini, dar pentru una ținem 80 kg pe proțap pentru cealaltă 95, chiar dacă ambele au 100 kg asa cum are și rulota.
Un ultim lucru, amortizatoarele rulotei cum sunt? Cauciucurile sa nu aibă mai mult de 4 ani și de preferat din acelea pentru furgonete.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Costin Lipan

@Alex.lefterica, referitor la "barca pe valuri", cred ca ai avut greutate prea mica pe calig.

Referitor la incarcarea bateriei, acela este un PWM. Un MPPT ar fi mult mai precis.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alex.lefterica

Stiu @Costin Lipan ca e PWM, dar asa am luat rulota, urmeaza sa il schimb cu MPPT. Dar nici sa indice corect nu e in stare?

O sa ii comand cantar de protap pentru a vedea exact greutatea de pe protap.

Trimis de pe al meu SM-G986B folosind Tapatalk

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Salutare @Alex.lefterica:salutare!:

 Primul lucru să verifici starea cuplei antibalans. Dacă plăcuțele sunt uzate trebuie schimbate urgent! Șocurile la frânare și la plecare poate să fie de reglarea necorespunzătoare a frânei sau probleme la amortizor proțap. Tot odată verifică și starea ferodourilor și a amortizoarelor! După ce o să cântărești greutatea pe proțap vei observa cât de mult contează echilibrul. Mai bine să fie greutate puțin mai mare pe proțap decât să fie mai mic! Succes!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alex.lefterica

Salutare,

Da, deja sunt in cautarea unui service sau a unei persoane care sa verifice starea cuplei, a placutelor si tot ce tine de ea. O sa schimb tot ce este necesar, chiar daca este o batranica vreau sa o tin intr-o stare cat mai buna pentru a ma putea bucura de ea cat mai mult timp.


Trimis de pe al meu SM-G986B folosind Tapatalk

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alex.lefterica

Salutare,

Nu reusesc sa gasesc pe cineva care sa verifice starea cuplei antibalans si a franelor. Voi la cine apelati pentru astfel de interventii?

Multumesc!

Trimis de pe al meu SM-G986B folosind Tapatalk

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I

In Negoesti, Prahova dar nu stiu daca nu e prea departe pt tine.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.