Viorel K

Accidente rulote si campere

6 postări în acest subiect de discuţie despre Accidente rulote si campere

Accidente rulote si campere

Viorel K

Bucuria vacantei transformata in groaza si zeci mii de euro sau ce or fi, facuti praf la propriu. La fiecare eveniment incercati sa gasiti cauzele si cum/daca s-ar fi putut iesi din situatie A nu se arata membrilor familiei. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=CJtmOPdWrlE

Modificat de Ursu Florin

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Fejer Antal

Mai mereu viteza și balansul afurisit...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Costin Lipan

Cred ca incarcarea gresita a remorcii sta la baza majoritatii dezastrelor.  

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ene Bogdan

Va salut , domnilor , daca nu ma insel se numeste efectul venturi . Vad in fiecare an asa ceva si bineinteles frinez si il las pe cel cu rulota sa se redresaze sau daca se rastoarna sa nu il izbesc si eu . .

Am postat acum un an un link de pe feisbuc cu asa ceva dar am deranjat un membru al forumului care fuma luchistruchi si era genul non  feisbuc , membru care a intervenit la administrator si a fost stearsa postarea .

In situatii de genul acest , nu bruscati directia , nu accelerati iar balansul produs de rulota il opriti cu miscari line a volanului si frinare foarte usoara .

La o frinare usoara si un protap gresat , rulota ar trebui sa frineze mai mult decit masina si in felul acesta atenueaza efectul de balans .

 Totodata si soferul camionului ar trebui sa frineze sa va ofere spatiu de redresare , bineinteles , daca nu fumeaza luchistruchi .

Va doresc drumuri cit mai sigure .

Discutia poate continua dar devin plictisitor .

 

Cu respect

Bogdan 

  • Like 5

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad

Recomand prudenta atunci cand:

- iesiti dintr-un tunel

- traversati poduri/viaducturi

- culoare (bariere sau perdele) forestiere

-  atunci cand depasiti vehiculele mai mari (camion, autotren, autobuz)

- vreme nefavorabila (ceata, averse cu descarcari puternice ...etc)

- atunci cand sunteti la altitudine mare (pasuri sau sosele alpine, gen Transalpina)

In astfel de locuri există adesea vanturi (rafale) mai puternice.

 

Conduceti defensiv si "nu rupeti volanul"! :)

Ah, inca ceva: adaptati viteza de conducere!

Nu trebuie sa fii "fiul lu' Tarzan", ... cele 5 -10-15 minute pe care le "castigi" conducand "bezmetic" chiar nu conteaza. :default_big_grin:

  • Like 6

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Metoni Cristian
în urmă cu 23 ore, Viorel K a scris:

Bucuria vacantei transformata in groaza si zeci mii de euro sau ce or fi, facuti praf la propriu. La fiecare eveniment incercati sa gasiti cauzele si cum/daca s-ar fi putut iesi din situatie A nu se arata membrilor familiei. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=CJtmOPdWrlE

cam ...stati acasa !!!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.