Dan Hincea

Skubi dubi

55 postări în acest subiect de discuţie despre Skubi dubi

Skubi dubi

Vlad Iliescu
36 minute în urmă, Dan Hincea a scris:

Al centralei sau al cuptorului...
Ideea e ca poți baga la other appliance ce vrei tu, și ar putea fi mai exact

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
 

Corect, dar nu știu cam cât consuma un ventilator pe setarea eco.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Vlad Iliescu

În manualul centralei mele, Truma Combi 4, este dat un consum la 12 V de 1, 2 - 6, 5 A.

Dacă presupunem că ar consuma o medie de 3 A timp de 10 ore, ar însemna 30Ah.

Televizorul are 26 W, asta înseamnă cam 2A, deci dacă merge vreo 6 ore, consuma 12 Ah.

Deci cred că cel mai bine adunăm singuri consumurile exacte din rulotă fiecăruia. 

Eu am instalație solara de 110 Wp, 440Wh, cu baterie Optima de 75Ah și mi se pare suficientă. Doar în luna noiembrie, la camping Oliver n-a fost deloc soare și ziua scurtă și am avut probleme. Am pus generatorul cam 3 ore pe zi, ca să ajut bateria cu redresorul. 

N-am vrut să pun greutate în exces prin alegerea unei instalații solare de capacitate mai mare. Probabil că era mai bine un 160 Wp, dar nu mai mult. Am mers după principiul de la Weinsberg, dar în Fendt se consumă mai mult curent. Oricum, dacă e cazul de campare fără curent, am întotdeauna generatorul la mine.

 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dan Hincea

ei.... pai daca tot sunt aproape 99% gata sa punem si niste poze! imi cer iertare ca nu am pus pana acum 

 

20211006_13175234d95f6e26997b76.md.jpg
20211006_13413784dac99bf14f8744.md.jpg
20211002_191134363eb6a6dbf42cf0.md.jpg
20211007_205354c0cec18c77cebd70.md.jpg
20211006_193802b9ee9a10e3347007.md.jpg
20210830_1451216630ce5895b7cec5.md.jpg
20210710_141001403190f05f66c0d6.md.jpg
20210828_1944139190b1f4ca033d0f.md.jpg
20210825_08281689b2312aae4a3329.md.jpg
20210725_140047ff2b5325258f6d66.md.jpg
20210824_183113f2299f27e986944e.md.jpg
20211205_162903ca8b4f13af0c2ec3.md.jpg
20211205_162554b82875a8d95c8cf0.md.jpg
20211205_1628190aed6caae3f11e38.md.jpg
20211205_162547cae10ac4ca54d1c0.md.jpg
20211006_131042d4e18a5bba9a68ef.md.jpg

 

 

si un mic filmulet 

 

  • Like 3
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Foarte frumos felicitări! :bravo:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Bravo Dane, un adevarat profesionist! :OK:

 

Am ramas si eu in urma cu postarile la V3, sa nu mai vb de V4 si V5 :default_doh:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan D.

Treabă serioasă! Felicitări!

 

Mă uitam la pozele de sub mașină și la cele de la mare, nu ai avut probleme în nisip cu țeava aceea de plastic?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dan Hincea

 

în urmă cu 19 ore, Fejer Antal a scris:

Foarte frumos felicitări! :bravo:

multumesc 

 

 

în urmă cu 18 ore, Alin Opran a scris:

Bravo Dane, un adevarat profesionist! :OK:

 

Am ramas si eu in urma cu postarile la V3, sa nu mai vb de V4 si V5 :default_doh:

 

Merci Aline! in mare masura este si "vina" ta! si la propriu si la figurat :multumesc!:

 

 

în urmă cu 3 ore, Bogdan D. a scris:

Treabă serioasă! Felicitări!

 

Mă uitam la pozele de sub mașină și la cele de la mare, nu ai avut probleme în nisip cu țeava aceea de plastic?

 

Merci!

nici o problema! scurgerea e practic mai sus decat esapamentul - iar restul tevariei de sub masina e mai sus decat baia si respectiv puntea spate 

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dan Hincea

si o scurta prezentare detaliata a echiparii si acolo unde imi amistesc si sursa

de la "tabla" spre interior:
izolatie armaflex, 2 staturi (uneri chiar 3) 6/19/6 (romstal)
placaj albasia de 8mm - placaj minunat din punct de vedere ai prelucrarii, usor si destul de rezistent (lemn-online)
schelet din lemn de brad (hornbach)
4waystrech + adeziv spray (uk - Alin)
podea tego izolatie polistiren extrudat si isolfect gold (mathaus)    
geamuri carbest (panou si usa glisanta) - xgocamper
geam dormitor dometic 
2 trape Dometic Mini Heki 40 cu jaluzele si plasa antiisecte (ebay.de sau amazon.de)
trapa 28x28 baie (exis)
mobiler - placaj plop furniruit cu mesteacan (Irlana - Alin) / profile de colt/balamale cu lezena/ suruburi etc(mambricolaj/hornbach/sea etc),  
usa tambour - (sfinx)

blat bucatarie + masa (hornbach) picior masa rabatabil (aliexpres) intre scaun sofer intors + masa + bancheta se face al 3lea pat (saltea ikea)
Plita pe gaz Arctic cu aprindere piezo  + butelie 5 l (emag)  senzor de monoxid de carbon (aliexpres)
chiuveta inox cu cuva adanca - baterie cu pipa inalta, extractabila cu dus (leroy merlin)
frigider 100l la 12 v cu compresor danfoss (olx - un baiat din craiova, f serios)

buda portabila PortaPotti Excellence  (arexim)
Chiuveta 33x33 (exis) 
cadita dus 90x60cm (leroy)
Rezervor Apa curata 120l,  rezervor ape gri dedicat 96l, pompa de apa cu presostat Shurflo 11l/min, vas de expansiune, filtru decantor. (motorhome)
boiler Elgena 12v - 6l, (elgena.de)
senzor de nivel rezervoare (exix)

3 x panouri 175w Victron ( 525 W) - (carpat energy.ro)
MPPT 100V/50A - 12V VictronEnergy BlueSolar (carpat energy.ro)
DC/DC convertor cu charger 12v/30A  Victron Orion Tr Blue Smart (darcom)
Charger de retea Victron Blue Smart IP22 Charger 12V/30A (carpat energy.ro)
Invertor sinus pur 12V 1200W (2400W peak)Victron Energy Phoenix 12/1200 VE.Direct Schuko ( 12V - 220v)  (darcom)
Victron Energy VE.Direct Bluetooth Smart dongle (Modul de comunicatie bluetoth pentru invertor) (darcom)

modem Huawei 4G cu antena omnidirectionala 
Tv LED Philips 24' Full HD, 12V (altex)
Mediaplayer Xiaomi Mi TV Stick (emag)

Cort BoCamp 4x2.5 m (amazon.de) pe sina (motorhome)

 

... si altele de care nu  mi aduc aminte acum :)))) 

  • Like 5

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alex.lefterica

Felicitari! Sa o stapaniti sanatosi si sa va duca in cat mai multe plimbari fara probleme.
Ne poti da cateva detalii de cum ai prins bancheta din spate mai sus, la nivel cu scaunul din fata?

Multumesc!

Trimis de pe al meu SM-G986B folosind Tapatalk

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dan Hincea

@Alex.lefterica 

La 28.12.2021 la 9:37, Alex.lefterica a scris:

i! Sa o stapaniti sanatosi si sa va duca in cat mai multe plimbari fara probleme.
Ne poti da cateva detalii de cum ai prin

Multumesc frumos Alex!

 

Bancheta din spate este de vw T4/5 (bancheta din fata de 2 locuri ) pentru care am construit (sudat) un suport din ceva rectangulara de 30x20x2mm 
suportul e prins direct de podeaua de tabla  cu 10 suruburi m10 / piulite nituilbile / piulite autoblocante.

Iar de suport prinsa bancheta in aceeasi maniera  suruburi m10  / piulite autoblocante.

 

intre bancheta de t5 -(am ales varianta asta pentru ca e cea mai ingusta -doar 75 cm latime), masa si scaunul soferului intrors avem un patut de 170x 60 

 

20210626_195736baffe4217adee4c6.md.jpg
20210621_2020292522a6630fd34a1b.md.jpg
20210621_07243605914621323fea67.md.jpg
7868059e-c45e-465e-924c-54e88297ed036f79
448346df-fa35-4792-b7cc-3df89968f9a11b34
b9a7f54a-3e14-4a95-87b0-dd097ffb007f3f53
b9f801d4-9424-4e4b-a2f4-6304243eef7e6310

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alex.lefterica

Multumesc mult pentru detalii!!! Foarte utile!

Trimis de pe al meu SM-G986B folosind Tapatalk

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Mihai
în urmă cu 6 ore, Dan Hincea a scris:

@Alex.lefterica 

Multumesc frumos Alex!

 

Bancheta din spate este de vw T4/5 (bancheta din fata de 2 locuri ) pentru care am construit (sudat) un suport din ceva rectangulara de 30x20x2mm 
suportul e prins direct de podeaua de tabla  cu 10 suruburi m10 / piulite nituilbile / piulite autoblocante.

Iar de suport prinsa bancheta in aceeasi maniera  suruburi m10  / piulite autoblocante.

 

intre bancheta de t5 -(am ales varianta asta pentru ca e cea mai ingusta -doar 75 cm latime), masa si scaunul soferului intrors avem un patut de 170x 60 

 

20210626_195736baffe4217adee4c6.md.jpg
20210621_2020292522a6630fd34a1b.md.jpg
20210621_07243605914621323fea67.md.jpg
7868059e-c45e-465e-924c-54e88297ed036f79
448346df-fa35-4792-b7cc-3df89968f9a11b34
b9a7f54a-3e14-4a95-87b0-dd097ffb007f3f53
b9f801d4-9424-4e4b-a2f4-6304243eef7e6310

Salutare. Cate locuri sunt omologate in CIV si in ce configuratie ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dan Hincea
La 14.01.2022 la 16:14, Adrian Mihai a scris:

Salutare. Cate locuri sunt omologate in CIV si in ce configuratie ?

3 sunt in CIV alea 3 "originale" ale dubei 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Mihai
La 01.02.2022 la 11:05, Dan Hincea a scris:

3 sunt in CIV alea 3 "originale" ale dubei 

 

Ai idee la ce risc de contraventie sau infractiune te expui daca esti oprit de politie si este o persoana asezata pe bancheta "neomologata" ? Sunt multi care au conversii cu locuri neomologate care circula pe drumurile publice si sunt curios daca o fac asumat sau inconstient de riscuri. In cazul tau nici ITP nu ar trebui sa mai treci avand in vedere ca ai modificat inclusiv configuratia din fata - nu mai este 1+2 ca in CIV.

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Costin Lipan
în urmă cu 9 ore, Adrian Mihai a scris:

Ai idee la ce risc de contraventie sau infractiune te expui daca esti oprit de politie si este o persoana asezata pe bancheta "neomologata" ? 

Ce bine ca s-au rezolvat problemele cu toti cei care depasesc pe linii continue, nu mai exista niciun sofer mort de beat sau drogat, sicanarile in trafic si lista aproape ca nu are sfarsit. Astia au mai ramas, cei cu o bancheta neomologata. ....AAAA si mai sunt amendati zdravan cei care au cate-o carciumioara si au depasit programul cu 15 minute, ca este stare de alerta.

 

Nota: De acord ca @Dan Hincea sa fie ars la buzunar daca nu intra in legalitate, dar sa avem si o procedura clara si accesibila pentru omologarea modificarilor. 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Mihai
11 minute în urmă, Costin Lipan a scris:

Ce bine ca s-au rezolvat problemele cu toti cei care depasesc pe linii continue, nu mai exista niciun sofer mort de beat sau drogat, sicanarile in trafic si lista aproape ca nu are sfarsit. Astia au mai ramas, cei cu o bancheta neomologata. ....AAAA si mai sunt amendati zdravan cei care au cate-o carciumioara si au depasit programul cu 15 minute, ca este stare de alerta.

 

Nota: De acord ca @Dan Hincea sa fie ars la buzunar daca nu intra in legalitate, dar sa avem si o procedura clara si accesibila pentru omologarea modificarilor. 

Cred ca ai inteles gresit mesajul meu. Nu are nicio legatura cu dementii care circula pe strazi si nici nu imi permit sa analizez stilul de condus al unei persoane daca nu am fost martor la el. 

Revenind, voiam sa stiu care sunt articolele pe care le incalci si ce consecinte legale sunt daca esti prins cu modificari la omologarea oficiala a dubei dar mai ales care cu o persoana pe bancleta neomologata. 

Intrresant este si daca un proprietar de conversie neomologata a luat in calcul aceste riscuri sau merge pe ideia ca nu va fi prins el.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu-Betty

Regulamentul de aplicare al OUG 195/2002 prevede la :

 

Articolul 148
Se interzice conducătorului de autovehicul, tractor agricol sau forestier ori de tramvai:


...................................................................


2. să transporte în autovehicul, tractor agricol sau forestier sau tramvai mai multe persoane decât numărul de locuri stabilite în certificatul de înmatriculare sau de înregistrare;

 

E contravenție și se sancționează cu amendă prevăzută de:

 

Articolul 101(1) 

Constituie contravenții și se sancționează cu amenda prevăzută în clasa a III-a de sancțiuni următoarele fapte săvârșite de persoane fizice:

 

...................................................................

 

13. nerespectarea regulilor privind transportul persoanelor și al obiectelor în sau pe vehicule;

 

Clasa a III-a de amenziînseamnă prevăzută la:

 

Articolul 98

(1) Amenzile contravenționale se stabilesc în cuantumul determinat de valoarea numărului punctelor-amendă aplicate.

(2) Un punct-amendă reprezintă valoric 10% din salariul minim brut pe economie, stabilit prin hotărâre a Guvernului.

 

...................................................................

 

(4) Clasele de sancțiuni sunt următoarele:

a) clasa I - 2 sau 3 puncte-amendă;

b) clasa a II-a - 4 sau 5 puncte-amendă;

c) clasa a III-a - de la 6 la 8 puncte-amendă;

d) clasa a IV-a - de la 9 la 20 puncte-amendă;

e) clasa a V-a - de la 21 la 100 puncte-amendă.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Mihai

Merci. Deci pt transport persoane 6-8 pct × 145 lei platibil 50% in 15 zile. 

Ramane de aflat daca pt modificarile neomologate iti este retinut talonul si ce amenda primesti. Iar daca este ridicat cred ca nu il mai recuperezi decat dupa ce omologhezi la RAR modificarile.

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
La 3.2.2022 la 9:42, Adrian Mihai a scris:

[...]

Ramane de aflat daca pt modificarile neomologate iti este retinut talonul si ce amenda primesti.

Iar daca este ridicat cred ca nu il mai recuperezi decat dupa ce omologhezi la RAR modificarile.

:default_doh:... sau daca revii la forma initiala din talon?

 

 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I
La 2/3/2022 la 10:42, Adrian Mihai a scris:

Merci. Deci pt transport persoane 6-8 pct × 145 lei platibil 50% in 15 zile. 

Ramane de aflat daca pt modificarile neomologate iti este retinut talonul si ce amenda primesti. Iar daca este ridicat cred ca nu il mai recuperezi decat dupa ce omologhezi la RAR modificarile.

Tot in clasa a III a de sanctiuni se afla si asta ( art 101 alin (1) pct. 10 , si da , fie le omologhezi fie le dai jos, talonul il primesti dupa ce RAR confirma ca esti ok.

Cred totusi ca problema la modificarile neomologate ale auto ar trebui sa ne punem nu numai v.a.v de sanctinile pe care le-am putea primi ci si cat de sigure sunt modificarile pentru noi, pentru cei pe care in transportam in auto cat si pt ceilalti din jurul nostru si aici nu ma refer numai la speta de mai sus ci la orice fel de "interventii" asupra auto.

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Mihai

Evident ca riscul cel mai mare este in caz de impact , dar si consecintele cele mai grave . Amenzile se platesc insa un eventual accident din vina proprietarului sau altui participant la trafic poate avea urmari nasoale. Probabil sunt ignorate de cei care adauga banchete luate de pe vreun mictobuz sau autocar crezand ca daca le prind in podea cu 4 suruburi este la fel de sigur ca in vehiculul donator. Ar trebui sa studieze procedurile de omologare sa vada cat de complexa este testarea unor locuri pe care vrei sa le adaugi.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dan Hincea

Ma mir cum discutia a ajuns in aceasta zona a ... infractionalitatii! dar va multumesc nespus pentru grija pe care mi-o purtati! 

Da! deci se pare ca voi fi un infractor! 

Ma intreb daca domniilor voastre  nu vi s-a intamplat niciodata sa circulati pe drumurile publice cu ... un bec ars?

 

pentru ca tot art 101 zice ca: 

(1) Constituie contravenții și se sancționează cu amendă prevăzută în clasa a III-a de sancțiuni următoarele fapte săvârșite de persoane fizice:

...11. circulația cu un autovehicul, remorcă sau tramvai cu defecțiuni la sistemul de iluminare sau de avertizare sonoră ori când acestea lipsesc

va dati seama la risc va expuneti daca nu merge becul de la lampa de mers inapoi? 

 

 

totusi, pentru a va face o imagine mai clara poate ar trebui sa punctez cateva lucruri:

 

- scaunul din fata dreapta, single, cel care a inlocuit bancheta este tot de fiat si are exact aceleasi prinderi 

- swivel-urie sunt certificate / omologate intr-un stat UE 

- bancheta din spate: este prinsa de suport cu mai multe prinderi  (10) decat prinderile originale (6) suruburi M10 si piulite autoblacante, iar suportul prins de caroserie cu 10 suruburi m10, flase si piulite autoblocante.

am vazut prinderi de scaune ...omologate, montate de carosier autorizat, metionate in civ de catre rar,   inzecit mai rau, mai prost, mai unsafe. 

- si ultimul, noi suntem 2, calatorim 2! copilul nu mai merge demult cu "aia batrani"

bancheta este folosita doar in stationare 

 

La 02.02.2022 la 12:54, Adrian Mihai a scris:

Ai idee la ce risc de contraventie sau infractiune te expui daca esti oprit de politie si este o persoana asezata pe bancheta "neomologata" ? Sunt multi care au conversii cu locuri neomologate care circula pe drumurile publice si sunt curios daca o fac asumat sau inconstient de riscuri. In cazul tau nici ITP nu ar trebui sa mai treci avand in vedere ca ai modificat inclusiv configuratia din fata - nu mai este 1+2 ca in CIV.

Vad ca dvs nu aveti idee... nici macar daca e contraventie sau infractiune! de unde si de ce presupuneti dvs ca eu nu am idee?

 

La 02.02.2022 la 22:58, Adrian Mihai a scris:

Cred ca ai inteles gresit mesajul meu. Nu are nicio legatura cu dementii care circula pe strazi si nici nu imi permit sa analizez stilul de condus al unei persoane daca nu am fost martor la el. 

Revenind, voiam sa stiu care sunt articolele pe care le incalci si ce consecinte legale sunt daca esti prins cu modificari la omologarea oficiala a dubei dar mai ales care cu o persoana pe bancleta neomologata. 

Intrresant este si daca un proprietar de conversie neomologata a luat in calcul aceste riscuri sau merge pe ideia ca nu va fi prins el.

 

se pare ca multe dintre  postarile dvs sunt intelese gresit - ar trebui sa va dea de gandit

 

La 03.02.2022 la 10:42, Adrian Mihai a scris:

Merci. Deci pt transport persoane 6-8 pct × 145 lei platibil 50% in 15 zile. 

Ramane de aflat daca pt modificarile neomologate iti este retinut talonul si ce amenda primesti. Iar daca este ridicat cred ca nu il mai recuperezi decat dupa ce omologhezi la RAR modificarile.

 

decat sa faceti tot felul de postari nu mai bine cititi legislatia?  si aflati repejor daca se retine certificatul de inmatriculare.

 

La 09.02.2022 la 22:29, Adrian Mihai a scris:

Evident ca riscul cel mai mare este in caz de impact , dar si consecintele cele mai grave . Amenzile se platesc insa un eventual accident din vina proprietarului sau altui participant la trafic poate avea urmari nasoale. Probabil sunt ignorate de cei care adauga banchete luate de pe vreun mictobuz sau autocar crezand ca daca le prind in podea cu 4 suruburi este la fel de sigur ca in vehiculul donator. Ar trebui sa studieze procedurile de omologare sa vada cat de complexa este testarea unor locuri pe care vrei sa le adaugi.

 

iarasi faceti presupuneri neintemeiate - 1. am explicat de 2 ori prinderea 2. am studiat ce presupune omologarea altor dispozitive/ in speta scaune, precum si costurile 

 

 

 

 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Mihai

Nu faci decat sa eviti esenta problemei - esti in aceeasi ilegalitate si cu 50 de suruburi prinse la un scaun.Faptul ca te consideri mai "inginer" decat inginerii de la firmele de omologari sau RAR nu face decat sa confrme un mod de abordare foarte des intalnit intre rulotisti care stiu ei mai bine decat specialistii unui producator care face rulote/campere de zeci de ani si lucreaza si mult mai calitativ. 

Cu asta eu am incheiat polemica .

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Costin Lipan

Eheeeeeee,  @Dan Hincea, in Romania nu se judeca "in spiritul legii", e prea complicat sa ascultam si sa intelegem. Ca politist este mult mai simplu sa dai amenda pentru un bec ars decat pentru depasire in curba, pe linie continua. In consecinta, la o asemenea gandire, daca ai o masina sudata din doua accidentate sau lonjeroane carpite cu carton, este OK, nu e modificata, trece. Rezultatul unei asemenea gandiri: suntem nambar uan "pa Europa" la accidente!!!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dan Hincea
în urmă cu 20 ore, Adrian Mihai a scris:

Nu faci decat sa eviti esenta problemei - esti in aceeasi ilegalitate si cu 50 de suruburi prinse la un scaun.Faptul ca te consideri mai "inginer" decat inginerii de la firmele de omologari sau RAR nu face decat sa confrme un mod de abordare foarte des intalnit intre rulotisti care stiu ei mai bine decat specialistii unui producator care face rulote/campere de zeci de ani si lucreaza si mult mai calitativ. 

Cu asta eu am incheiat polemica .


Sunteti intr-o mare mare eroare! Cu bancheta folosita doar in stationare sunt cel mai legal posibil! Nu am evitat absolut nimic, ba chiar am punctat (de 2 ori chiar ) niste aspecte. Pe care dvs refuzati sa le cititi ... cu atentie! 

Poate incetati si alte polemici pe care le deschideti - vorbind ca un specialist, dar cand e vorba de punctat, de argumentat,   nu prea stim nici legislatie, nu prea stapanim nici domeniul  si ...  batem in retragere si ne ascundem sub sintagma " ai inteles gresit mesajul" .

 

Si tot eu sunt ala care ma consider mai inginer decat inginerii!  

Iar faceti acuze si presupuneri nefondate!  Ceea ce deja ma face sa ma simt jignit! Unde m-am considerat eu mai inginer? Am spus despre ce am vazut VS. ce am facut! 

 

în urmă cu 16 ore, Costin Lipan a scris:

Eheeeeeee,  @Dan Hincea, in Romania nu se judeca "in spiritul legii", e prea complicat sa ascultam si sa intelegem. Ca politist este mult mai simplu sa dai amenda pentru un bec ars decat pentru depasire in curba, pe linie continua. In consecinta, la o asemenea gandire, daca ai o masina sudata din doua accidentate sau lonjeroane carpite cu carton, este OK, nu e modificata, trece. Rezultatul unei asemenea gandiri: suntem nambar uan "pa Europa" la accidente!!!

 

@Costin Lipan asta cu litera si spiritul legii este atat de relativa incat nici nu are rost sa dezbatem pe subiect.

Ceea ce am vrut sa subliniez era caracterul inflamator si demagogic al unor comentarii: risc de infractiune....  consecinte gravee ... urmari nasoale 

 

Hai sa ne trezim oameni buni! "infractiunea" de care se presupune ca ma fac vinovat este la fel de grava precum un bec ars , asa cum am aratat - in acceptiunea legiuitorului!

Iar  presupusele "efecte" si "consecinte" grave sunt mai cu seama cu impact doar asupra mea: Adica voi ramane fara certificat de inmatriculare...  

Asa cum bine spuneai s-a terminat cu toti betivii si drogatii la volan, s-a facut dreptate in cazul unuia care a depasit in curba pe linie continua si a luat 2 vieti, etc.

Deci urmez eu sa fiu incatusat si dus la inchisoare de maxima siguranta, apoi executat!  Promit ca ma voi preda singur! 

 

 

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Draghicescu D
      de Draghicescu D
      Buna, prieteni,
      Din pacate, a venit timpul sa ma despart de mult-indragitul camper,  
      Detaliile de la conversie au fost prezentate aici : 
      Acesta poate fi vizionat in Bucuresti, sectorul 1 (adresa va fi transmisa la cerere).
      Se vinde cu toate accesoriile prezentate in videoclip, practic nu necesita nici o investitie pentru a merge cu el in vacanta.
       
      Prezentarea completa o gasiti la :
       
      https://www.youtube.com/watch?v=Y1SdExPBkKA&t=1s 
       
       
    • Costin Dumitru
      de Costin Dumitru
      Buna ziua... ofer spre vanzare un Citroen Jumper L4H3 cu motor de 2000cc euro 6, fabricat in 2018, pe care l-am cumparat dupa lungi cautari la 35000 km, iar la ora actuala avand 80500 km. Am inceput conversia, prin montarea a 4 geamuri, veranda dometic, scara manuala, scaune rotative, 2 paturi longitudinale, rabatabile, acumulator 195 A, 2 trape dometic, rezervor apa gri, etc... din pacate nu am reusit sa o termin. Daca e cineva interesat sa continue si dispune de 25 mii euro, poate sa o vada in drumul taberei, zona Plaza Romania. Relatii la 0722 168 168. Nu reusesc sa pun poze
       
    • Ionut C.
      de Ionut C.
      Se vinde proiect personal, camper ultra compact, doar 5 metri lungime. 4 locuri pe scaune, 4 locuri de dormit. Scaune rotative, cu câte două cotiere. WC chimic cu evacuare prin exterior, duș extern cu apă caldă, plită cu 2 arzătoare, frigider cu 3 căi. Boiler și aeroterma pe GPL. separatE, ambele originale Truma. Pompă hidrofor nouă, bazine apă curată și gri, podea dublă și multe alte surprize. 
      Foarte ergonomic proiectată, oferă multiple spatii de depozitare în ciuda dimensiunilor reduse. 
      Complet renovată la interior, mobilier și  tapițerie, izolație și decorațiuni, trapa 60x60 sunt doar câteva dintre cele schimbate.
      Iluminat complet pe led, sistem fotovoltaic 100W, Baterie 100Ah. 
      Motor 2, 5l turbo diesel, toarce impecabil, revizionata atent din bara în bara. Faruri și lămpi de semnalizare noi, vopsită integral. Cârlig de remorcare, perne de aer pe puntea spate. 
      Totul funcționează impecabil, inclusiv clima bizonica condiționată de temperatura exterioara și viteza de deplasare prin cele două colțare care se deschid.
      Este un camper potrivit unui cuplu tânăr, dinamic, poate chiar unuia cu 1-2 copii mici. 
      Poate fi testată în București. 
      Fabricație 1987, ITP 2022, certificat fiscal imediat. Se poate elibera certificat atestare vehicul istoric, caz in care este scutita de impozit si plata rovinietei, precum si RCA la pret mic.
      Preț negociabil la fata locului, este aproape nefolosita in ultimii doi ani. Accept inchiriere de proba inaintea achizitiei. Ofer garantie la echipamente.
      Kit ambreiaj schimbat in toamna 2021, pentru ca "tremura" la plecarea de pe loc.
       
       


       
       
    • Laurentiu Simion
      de Laurentiu Simion
      CamperVan SFX 1 Ducato 
       
      Vehicul de baza Fiat Ducato 2016 pus la dispozitie de client.
      • Izolație Kflex 26 mm
      • Bidon apa curata 90 litri in vehicul
      • Bidon apa gri 93 litri sub vehicul
      • 2 geamuri Carbest 1100/450 cu jaluzea și plasa de țânțari
      • Sistem electric cu panou CBE
      • Baterie 110 A
      • Sistem iluminare interioare cu 6 leduri in plafon, baie, bucătărie, sub podea
      • Încălzitor Autoterm 4 KW cu 3 guri de încălzire in zona din față și una sub pat
      • Mobilier din placaj de plop fețe de nuc
      o Dulap pe toata lungimea vehiculului pe partea pasagerului
      o Dulap deasupra banchetei
      o Dulap sub bancheta
      o Corp de bucătărie
      • Chiuveta si aragaz incorporat
      • Butelie 12, 5 litri
      • Senzor de gaz
      • Masa cu un picior cu prindere de perete
      • Baie cu dus 1200/600 mm
      • Toaleta portabila
      • Pompa cu presostat
      • Boiler electric 12V/6 litri
      • Podea tego cu linoleum
      • Frigider 12 V Vitifrigo
      • Trapa Fiamma 400/400 deasupra patului
      • Trapa Fiamma 280/280 in baie
      • Instalare bancheta neomologata
      • Omologare RAR
      Pret 15.000 EUR
      Optionale cu pret separat fata de pachetul de baza:
      • Încălzire bidon apă gri
      • Ventilator Maxxfan
      • Baza de rotire scaun șofer si pasager
      • Marchiza 4 m Fiamma 80S
      • Leduri Marchiză
      • Camera marșarier after-market cu display
      • Senzori de parcare
      • Panouri solare Victron
      • MPPT Victron
      • Cyrix Victron combinator de baterii – încărcarea bateriei de la alternator
      • Invertor
      Produsul de serie va avea configuratia de baza descrisa mai sus.








    • Nisculescu Laurentiu
      de Nisculescu Laurentiu
      Va salut. Intentionez sa transform o duba cu trei locuri in fata , gen Ducato/Jumper/Boxer in autocamper. Nu am cumparat inca masina fiindca nu am rezolvat transportul fiului meu pe unul dintre cele trei locuri din fata.
      Se pare ca suport legal exista si fac referire aici la :Anexa nr. 1F la regulament HOTĂRÂRE nr. 11 din 14 ianuarie 2015 pentru modificarea şi completarea Regulamentului de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.391/2006 , care la aliniatul 1/6 si 1/7 spune :
       
      (1^6) Prin excepţie de la prevederile alin. (1^5), tipurile de dispozitiv de fixare în scaun pentru copii care, potrivit instrucţiunilor producătorului, pot fi montate inclusiv pe locul din faţă destinat pasagerilor prin orientarea cu faţa spre direcţia opusă direcţiei normale de deplasare a autovehiculului se instalează pe acest loc doar în situaţia în care conducătorul dezactivează airbagul frontal corespunzător locului,  chiar şi în cazul autovehiculului prevăzut cu un mecanism care detectează în mod automat prezenţa dispozitivului instalat şi blochează declanşarea airbagului frontal corespunzător locului, sau dacă autovehiculul nu este echipat cu airbag frontal corespunzător locului.
       
      (1^7) Dispoziţiile prevăzute la alin. (1^6) se aplică în mod corespunzător şi în cazul tipurilor de dispozitiv de fixare în scaun pentru copii care, potrivit instrucţiunilor producătorului,  pot fi montate inclusiv pe locul din faţă destinat pasagerilor prin orientarea cu faţa spre direcţia normală de deplasare a autovehiculului.
       
      De rezolvat este doar "potrivit instructiunilor producatorului " !
      Astfel am contactat  TE-ROX Pascani , cel mai mare producator  de scaune auto pentru copii din Europa , de unde am primit asigurarea ca se va incerca rezolvarea problemei prin completarea documentatiei tehnice.
      Cred ca sant destul de multi rulotisti si nu numai, care ar dori ca si mine sa poata transporta copilul pe unul dintre scaunele din fata ale unei dube convertite sau nu in camper.
      Cred ca ar fi binevenit daca nu asi ramane singurul care telefoneaza la Te-Rox 
      Astept opiniile dumneavoastra in legatura cu subiectul prezentat.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.