Stefan M

Lista benzinariilor care au butelii cu PROPAN

33 postări în acest subiect de discuţie despre Lista benzinariilor care au butelii cu PROPAN

Lista benzinariilor care au butelii cu PROPAN

Stefan M

Salut,

 

Nu am gasit pe nicaieri o lista cu benzinariile sau locurile de unde se poate cumpara/schimba o butelie cu propan in Romania.

Va propun sa le centralizam aici, pe orase si tipuri. Cred ca ar fi de ajutor pt toata lumea, in special pentru cei in tranzit prin anumite orase.

 

Bucuresti/Ilfov - Butelii GasPeco 10 kg

  • Petrom Șoseaua București-Ploiești 2 (Fantana Mioritia)
  • Petrom B-dul Tudor Vladimirescu nr. 64-78 (13 Septembrie)
  • OMV Bulevardul General Vasile Milea (Politehnica)
  • OMV Șoseaua Chitilei 1, București 
  • OMV Domnesti,  Sos. Centura, Domnesti

 

Astea sunt cele pe care mi le-a comunicat reprezentatul Gazpeco pt. Bucuresti saptamana trecuta.

Va astept cu completari :)

  • Like 3
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Costin Lipan

La Rompetrol vad ca se pot filtra direct in harta lor interactiva, doar statiile care au butelii.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Stefan M
în urmă cu 19 ore, Costin Lipan a scris:

La Rompetrol vad ca se pot filtra direct in harta lor interactiva, doar statiile care au butelii.

 

Esti sigur ca vorbim despre butelii cu PROPAN? Cred ca filtru se refera la butelii standard, cu butan.
Din ce stiu eu, Rompetrol nu are butelii cu propan disponibile in benzinarii. Cele cu propoan sunt disponibile doar la comanda, pe canalul de distributie.

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Draghiciu Dumitru

Gazul din butelii este Gpl un amestec propan cu butan , pentru mașini poate fi Gpl de vara sau iarna, pentru consumul casnic este numai Gpl de vara. Daca căutați fisa tehnica a Gpl găsiți proprietățile fizice ale Gpl-lui.

 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vlad Iliescu

Gazul din butelii nu e GPL, este propan sau butan, adica un singur tip de gaz, cel putin asa ar trebui sa fie.

In privinta GPL auto, intr-adevar, contine un amestec din ambele gaze, vara mai mult butan, iarna mai mult propan. GPL-ul auto contine si particule de ulei, care ajuta la ungerea motorului, de aceea nu este recomandat pentru rulota sau alte arzatoare, in timp se depune calamina din uleiul ars.

Daca n-ar fi acest inconvenient, ar fi mai ieftin sa umplem butelia cu GPL cu 40 lei in loc sa dam 69 pe una cu propan.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dani M

in Cluj-Napoca se pot gasi butelii cu propan la Petrom in Baciu - Strada Transilvaniei 4, Baciu 407055

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Draghiciu Dumitru

Apropo, de ce vreti sa incarcati buteliile cu propan in loc de GPL?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vlad Iliescu

Pentru ca are punctul de înghețat mult mai jos față de butan și pentru ca instalațiile rulote sunt calibrate și proiectate pt propan. Referitor la diferența dintre GPL auto și propan sau butan, am spus clar, cine vrea să creadă  - bine, eu nu stau acum să vă conving, cu încăpățânarea nu te poți pune.  Nu știu însă de ce vă mai mirați că se înfundă arzatoarele, că nu se aprinde flacăra etc, e plin forumul de astfel de probleme tehnice.

  • Like 1
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Draghiciu Dumitru

Domnul Iliescu confundati incontinuare termenii tehnici.

 

Temperatura de fierbere sau de evaporare a GPL este de -44grade C

Temperatura de inghet sau congelare este de -188 grade C

 

Incercati sa cititi documentul tehnic ca sa intelegeti ceva

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vlad Iliescu

Domnule Draghiciu, ia urmăriți dvs filmulețul ăsta de pe la minutul 5, 50, timp de măcar 2 minute, deși cred că v-ar fi util să îl vedeți pe tot.

 

 

 

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

Când am cumpărat sistemul monocontrol de la Truma, sa pot călători cu gazul pornit în timpul mersului, mi s-a spus clar ca, dacă se utilizează GPL auto, se pierde garanția automat și trebuie un filtru pentru lucrul acesta. În Europa nu prea găsești butelii cu GPL. Încet apar și la noi cele cu propan. La temperaturi de - 20 grade o butelie cu GPL, neicalzita și cu regulatorul fără rezistenta electrica m-a ținut o zi și o noapte. Încălzită 3 nopți/4 zile. Una cu propan, indiferent ca e afara sau înăuntru încălzită, 2 nopti/3 zile cel mult. Propanul e mai curat și eficient, dar și tine mai puțin. 

  • Like 3
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Metoni Cristian
La 03/12/2020 la 16:28, Stefan M a scris:

Salut,

 

Nu am gasit pe nicaieri o lista cu benzinariile sau locurile de unde se poate cumpara/schimba o butelie cu propan in Romania.

Va propun sa le centralizam aici, pe orase si tipuri. Cred ca ar fi de ajutor pt toata lumea, in special pentru cei in tranzit prin anumite orase.

 

Bucuresti/Ilfov - Butelii GasPeco 10 kg

  • Petrom Șoseaua București-Ploiești 2 (Fantana Mioritia)
  • Petrom B-dul Tudor Vladimirescu nr. 64-78 (13 Septembrie)
  • OMV Bulevardul General Vasile Milea (Politehnica)
  • OMV Șoseaua Chitilei 1, București 
  • OMV Domnesti,  Sos. Centura, Domnesti

 

Astea sunt cele pe care mi le-a comunicat reprezentatul Gazpeco pt. Bucuresti saptamana trecuta.

Va astept cu completari :)

https://www.omv.ro/services/downloads/00/omv.ro/1522195541026/dload_lista staii GPL Propan

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Costin Lipan

In concluzie: de unde putem lua filtre pt GPL?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Draghiciu Dumitru

Domnul Costin Lipan Impuritatile in buteliile de gaz sant foarte putine si in nici un caz nu are ulei. Buteliile sant verificate si se scrie pe ea luna si anul in care expira verificarea.

Dar daca tu folosesti o butelie de 20 ani care nu a fost verificata de ISCIR sigur are in ea rugina, apa, si alte impuritati,

Sfatul meu este sa folositi butelii normale de aragaz care sant verificate si care se pot schimba la orice PECO sau in orice sat. Folosirea buteliilor ne verificate de mult timp si foarte vechi este periculoasa.Butelia cu GPL are o presiune de lucru mai mica decat o butelie cu propan.

Da este adevarat ca in Europa nu se gasesc butelii cu GPL pentru ca ei nu il folosesc casnic. Da este adevarat ca nu iti incarca o butelie cu GPL la o satie de GPL din tara si din Europa pentru ca nu se poate verifica nivelul de incarcare. Da exista butelii ca cele de la masinile pe GPL care la 80%din nivel opreste incarcarea.

Nu iti trebuie filtru de GPL daca buteliile au fost spalate curatate si verificate ISCIR. Gazul din butelie se formeaza prin evaporare din lichidul din ea si impuritatile fiind mai grele raman in  lichid

  • Like 2
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Costin Lipan

@Draghiciu Dumitru si mie mi se pare absurd sa existe ulei in gpl, insa neavand masini care sa functioneze cu gpl, nu m-am documentat. Nici nu stiu cum s-ar putea amesteca astfel in cat sa ramana intr-o proportie egala in tot volumul. 

Cat despre mine, eu am achizitionat o rulota vara trecuta (deci sunt novice in domeniu), am 2 butelii subtiri, noute (eu retin ca una este din 2017, iar cealalta din 2019). Rulota este din 1996, arata foarte bine, a fost ingrijita inainte si nu au fost facute "carpeli". Insa sunt foarte constient de cat de periculos este gazul si as dori ca in primavara sa refac toata instalatia de gaz si sa montez senzori de gaz cu electrovalva atat in compartimentul buteliilor cat si in rulota si in portbagaj unde intentionez sa montez un instant calore. Cu toate astea cu siguranta nu voi circula niciodata cu buteliile deschise, acela mi se pare cel mai periculos lucru posibil. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Draghiciu Dumitru

la cate bucatarii din Romania care folosesc butelii ati vazut ca au filtru, este o aberatie. Instalatie de gaz a rulotei este de obicei din cupru pentru a evita formarea ruginei pe ele. Pe timp de vara poti sa folosesti ori dimensiune de butelii dar pe timp de iarna trebuie sa ai butelii cat mai mari ca dimensiune sau mai multe legate in pararel adica sa tragi din mai multe. Butelia este  un schimbator de caldura care evapora lichidul din ea cu ajutorul caldurii exterioare. Cu cat este mai mare suprafata de schimb de caldure cu atat ai mai mult gaz inclusiv iarna chiar la minus 20 grade C . Ati vazut vile la munte care au incalzire pe GPL si au un rezervor mare in curte si sta la minus 30 grade si au caldura.

Eu folosesc iarna 2 butelii normale legate in paralel si pe valea Cerbului anul trecut de revelion pe viscol si la minus 13 grade au fuctionat bine

 

Butelia nu ingheata daca consumi mai mult de cat produce se raceste asa de mult interiorul buteliii ca nu mai produce gaz, gheata de pe butelie pe afara este apa din atmosfera adica umiditatea care inghiata pe butelie ea fiind foarte rece. Daca ajunge in interior la minus 44 grade celsius nu inghiata dar nu mai vaporizeaza dar tot este lichid in butelie

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Draghiciu Dumitru

Cristian daca vrei sa intelegi ce este o coloana de distilare iti prezint in atasament cum functioneaza

coloana distilare atmosferica.PNG

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vlad Iliescu

Toate obiectele din rulotă care folosesc gaz au fost gândite pentru propan. Deci funcționarea lor optimă și durata maximă de viață se vor obține arzând propan, nu gpl.

Al doilea argument este ca iarna randamentul cel mai bun se obține cu propan, deoarece este gazul care se comporta mai bine la frig decât butanul.

Gpl auto este diferit fata de gpl casnic, iar majoritatea rulotistilor folosesc gpl auto, cu problemele enumerate in posturile anterioare.

 V-am scris toate motivele încă o dată, deși exact despre asta am vorbit in ultimele posturi.

Deși îmi dau seama ca este pierdere de timp,   am repetat argumentele pentru cei care vor să tragă o concluzie.

 

Modificat de Radu Ghita
  • Like 7

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Draghiciu Dumitru

Toate obiectele din rulotă care folosesc gaz au fost gândite pentru propan

Daca te uiti in frigider ai o eticheta in care ai sa vezi ca este trecut si GPL

 

Al doilea argument este ca iarna randamentul cel mai bun se obține cu propan, deoarece este gazul care se comporta mai bine la frig decât butanul.

 

Eu nu am zis nimic de butan, eu am zis de GPL

referitor la frig situatia este asa

propan         fierbere minus 42 grade C                 congelare minus 188grade C

GPL                             minus 44 grade C                                   minus  188grade C

 

ROMPETROL face 3 tipuri de GPL

tip A   de minus 10 grade C care este bogat in propan

tip C de 0 grade C  bogat in butan

tip D de plus 10 grade C care este bogat in butan acesta este gazul pentru aragaz

 

Da propanul are o putere calorica mai buna decat butanul, dar este nesemnificativa.  Propanul 50, 35 Qs (MJ/kg) iar butanul 49, 50 Qs (MJ/kg) dar se consuma o cantitate mai mare de propan fata de butan

 Qs (MJ/kg) reprezinta puterea calorica

 

GPL este facut in rafinarii dupa standarde A, C, D

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Radu Ghita
La 12/4/2020 la 22:18, Costin Lipan a scris:

In concluzie: de unde putem lua filtre pt GPL?

 

Poate fi adaptat acesta

Cumparat de aici

  • Like 2
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Costin Lipan

@Radu Ghita Multumesc mult! Probabil ca voi folosi asa ceva: https://gplshop.ro/filtre-gpl/135-set-filtre-gpl-tomasetto-plus-cz.html in ideea de a nu exista impuritati in gaz care sa infunde duzele.

 

Cat despre polemica GPL/Propan, toata documentatia pe care am vazut-o spune ca intr-adevar exista parafina in GPLul auto, ca GPLul auto contine propan + butan in cantitati variabile, dar si ca nu trebuie utilizat GPL casnic in motoare. Insa nu am vazut nicaieri specificat ca nu ar trebui folosit GPL auto in scop casnic. Banuiesca ca este un procent neglijabil de parafina in GPLul auto, parafina care dupa ardere se elimina prin cosul de fum. Daca s-ar depune cred ca ar face-o si pe injectoare, supape si ar dauna si motoarelor.

Sunt perfect de acord cu @Draghiciu Dumitru ca nu merita sa alergi in concediu dupa propan pur, insa ii rog pe cei mai experimentati sa ne impartaseasca daca in timp (si aici depinde foarte mult si in cat timp) apar probleme datorita utilizarii GPLului auto.

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Salutare tuturor! Am urmărit atent discuțiile de mai sus. Cred că cu  cea mai mare experiență este colegul din domeniu @Draghiciu Dumitru ! Ceilalți știm ceea ce am văzut, ce am citit, ce am auzit ect. Însă vin acuma și eu cu o experiență! De ani de zile folosim cu câteva familii gpl auto pentru aragazuri. Nici eu nici ceilalți nu au avut probleme cu duzele de la aragazuri, adică nu s-au înfundat niciodată! Dacă aș avea posibilitatea aș folosi pentru rulota gazul dedicat pentru ele! Până atunci folosesc gpl auto! 

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Radu Ionescu
în urmă cu 11 ore, Costin Lipan a scris:

@Draghiciu Dumitru ii rog pe cei mai experimentati sa ne impartaseasca daca in timp (si aici depinde foarte mult si in cat timp) apar probleme datorita utilizarii GPLului auto.

 

Am folosit 90% numai GPL auto si n-au fost probleme.

In plus, in rulota noua, ici colo am etichete, in compartimentul buteliilor si la consumatori, pe care scrie GPL.

Suplimentar ca argument, la achizitionarea rulotei NOI, deci in garantie, dealerul mi-a propus montarea unui rezervor fix ptr. GPL AUTO, cu duza externa de alimentare. Am refuzat din comoditate, mi se pare mai comod sa ma duc cu butelia s-o umplu decat cu rulota.

  • Like 1
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

Referitor la umplerea rezervoarelor GPL dedicate rulotelor, după ce am trimis scrisori peste tot (Min. Economiei, ISCIR, Guvern) am și un răspuns primit publicat și pe forum, prin martie 2019, in topicul “ Incarcare rezervor GPL portabil la statiilie GPL auto”.  Răspuns care nu prea mi-a convenit, deoarece am așa ceva.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Marius Viorel
      de Marius Viorel
      Salutare!
       
      Vand 2 butelii pt rulota. Se pot umple la statii GPL.
      Am si adaptor pt umplere la butelie in care puneti pistolul direct la masina pt incarcat.
      Prefer sa le vand ambele local in Targu Mures.
      Stare foarte buna.

      Pret: 300ron bucata.
      Daca le luati pe amandoua odata 500ron.

      Tel.0752038068

    • Florin Smolnicki
      de Florin Smolnicki
      Pentru că nu am putut scrie un titlu mai lung (nu este o problemă), așa cum mi-aș fi dorit, atașez aici titlul complet al noului topic inițiat:
       
      Alimentare multiplă dintr-o singură butelie: 1. rulotă, 2. aragaz extern, 3. arzător/ încălzitor și 4. ladă frigorifică
       
      La mulți ani, tuturor!
       
      Anul trecut și acum doi ani am muncit foarte mult la instalația de apă, alimentarea cu apă (temporară și permanentă) a rulotei și la rezervorul fix de apă curată al acesteia. Am rezolvat problema, vă mulțumesc încă o dată pentru toate sfaturile voastre bune.
       
      De fiecare dată când inițiez un topic nou, introduc la „Căutare” cuvântul sau cuvintele care mă interesează și citesc foarte atent toate rezultatele. Tot așa am făcut și cu subiectul care mă interesează de această dată, citesc de ceva vreme pe forum și nu am găsit lămuriri pentru problema mea. De aceea am deschis un topic nou. Eu aș fi tare bucuros să îmi răspundă cât mai mulți colegi și să îmi spună cum au rezolvat ei problema în cauză. Nu cred că eu voi inventa acum roata.
       
      Mulți dintre noi avem la rulote, pe lângă circuitul normal de gaz, încă vreo doi, trei, patru consumatori, să le zicem externi. Acest lucru înseamnă: aragaz extern, ca să nu facem abureală în rulotă și nici mirosuri de mâncare. Avem și lăzi frigorifice. La unii am văzut un fel de încălzitor pe gaz pe care îl folosesc pentru a face căldură iarna, în interiorul cortului. Și acel încălzitor este conectat la o butelie de rulotă/ aragaz. Ba, mai mult, unii au un fel de instant (tot consumator de gaz) pe care îl folosesc la prepararea apei calde. Faină este și ideea cu un arzător pe gaz - brenner. Eu folosesc acasă un astfel de arzător pe gaz și încălzesc pe el un disc sau un ceaun. Am renunțat la încălzitul discului cu lemne. Funcționează excelent încălzirea și prepararea mâncărurilor pe acest disc. (Acasă am avut anul trecut și anul acesta un succes fantastic la Crăciun și Revelion, când am invitat prietenii la un disc și nu la un grătar. E altceva!) Alternativ, revenind la rulotă, ca să scap de un circuit pe gaz în plus, aș putea folosi circuitul aragazului la arzător. Și despre acest disc am să vă povestesc o istorioară și voi avea nevoie de sfaturile voastre. Toate la timpul lor.
       
      Tot anul trecut mi-am cumpărat o ladă frigorifică. În timp, am observat că sunt din ce în ce mai deranjat de faptul că am nevoie de prea multe butelii la rulotă și în jurul ei și toate aceste butelii sunt consumate în același timp. Două butelii sunt în compartimentul dedicat al rulotei. Una este de rezervă, cealaltă  este pe circuitul original de gaz al rulotei: aragaz, cuptor, încălzire, frigider, boiler. Merg destul de des offcamping și mă folosesc mult de gaz. Sunt obligat, nu am altă variantă pentru offcamping, deși încălzirea, boilerul și frigiderul funcționează și pe 230 V. O altă butelie de afară (ar fi a treia) deservește doar aragazul extern, iar a patra butelie alimentează noua achiziție: lada frigorifică. Foarte rău nu este atât faptul că am trei sau patru butelii după mine, cât situația că se consumă – să zicem aproape instantaneu – gazul din toate aceste trei butelii, ba, mai rău, nu se termină niciuna la timp și mereu rămân cu butelii consumate pe jumătate sau mai puțin sau mai mult. Am atașat în postare o schemă cu ceea ce îmi doresc să fac pe viitor (buteliile urmează să fie într-adevăr din fibră - încă nu sunt, dar voi avea foarte curând două butelii din fibră -de mărimea celor de aragaz- vor fi încărcate cu propan),  sper să primesc răspunsuri inteligente, frumoase, valabile, practice, convenabile din partea voastră. Așa cum am făcut-o întotdeauna, până în cel mai mic amănunt, vă voi ține la curent cu toate noutățile, ideile, hotărârile, alegerile și achizițiile pe care le voi face. Încerc să atașez cât mai multe fotografii cu ceea ce am concret la rulotă: modelul sau modelele regulatorului de gaz (am trei modele de regulator), conexiunile de gaz de la aragaz, circuitul rulotei și lada frigorifică. Atașez foto cu două tipuri de regulator: cel care este deja pe rulotă și regulatorul pe care îl folosesc la lada frigorifică + furtunul de alimentare portocaliu al lăzii. Trebuie să folosesc un astfel de regulator la lada frigorifică pentru că am o ciudățenie de cuplaj la regulator și la lada frigorifică. Lada frigorifică folosește un furtun cel puțin ciudat. Voi atașa și poze cu furtunul. Lada are nevoie de un regulator de 37 milibari,   se vede din poză. Nu am așa ceva. Eu am folosit unul de 30 de milibari. Este bine?
      Prin urmare, eu trebuie să mă strecor tehnic printre toate aceste variante și conexiuni de furtune și aparate de la rulotă și consumatorii externi de gaz. Aragazul are o intrare exact cum este ieșirea de la regulatorul de gaz aflat acum pe rulotă: clasică, românească.
      Sper că am fost cât se poate de clar în expunerea problemelor mele. Dacă nu, îmi cer scuze și vă răspund cu drag la nelămuririle pe care le-aș fi provocat.
      Sunt convins că răspunsurile voastre vor fi de mult folos și altor colegi - rulotiști. Fie ei începători sau oameni cu multă experiență. Mereu avem de învățat.
      Mai sunt convins, mă repet,  că a scrie pe un forum este cea mai bună variantă. Întrebările mele rămân, răspunsurile voastre, la fel.
      Ceea ce scriem acum se va putea citi peste multă vreme.
      Dacă mă îndrumați concret către anumite firme sau piese, vă rog să îmi dați și link-ul. Doar așa voi putea găsi repede, concret și exact ceea ce trebuie.
      Aștept bucuros și vă mulțumesc anticipat pentru sfaturile voastre!









    • Emanuel F.
      de Emanuel F.
      Salutare grup! as avea nevoie de ajutor vostru, am un mini convector s 78/26 de la Juno, si vreau sa-l il instalez pe rulota deoarece nu am soba pe ea si preturile sunt cam maricele si nu prea  imi permit in perioada asta.
      Problema este ca am duze de GN si as vrea sa le pun pe GPL dar nu gasesc niciunde! am apelat chiar si la un prieten in germania sa sune la producator sa intrebe daca are duze pentu el iar producatorul a spus ca este un model mai vechi si din pacate nu se mai gasesc/fabrica duze pentru modelul pe care il am.
      Intrebarea mea este stiti o persoana care poate modifica duza sau poate are cineva " o duza" pt el. 
      L-am probat si duza lui de GN dar flacara era galbena si am inteles ca nu este Ok. 

       










    • Daniel P
      de Daniel P
      Salutare prieteni   ! 
      Vreau să vă informez despre o ofertă atractivă zic eu,  pentru cei care vor să-si schimbe vechile butelii din metal de pe rulota sau camper, cu unele mult mai ușoare din material compozit in sistem buy-back.
      Se oferă un discount de 100 lei la predarea unei butelii fară guler, astfel că butelia din compozit se poate achizitiona cu 350 lei. Sau 180 lei la predarea uneia cu guler și se mai plăteste 270 lei pentru achizitia noii butelii din compozit.
      Detalii mai jos... 
      https://auto-rulota.ro/tehnice/livrare-gratuita-la-domiciliu-butelii-de-gpl/
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.