Ovidiu Cica

Van - uri 4x4 camperizabile

13 postări în acest subiect de discuţie despre Van - uri 4x4 camperizabile

Van - uri 4x4 camperizabile

Ovidiu Cica

Deschid acest topic  din dorința de a găsi o platforma pt un camper cu următoarele cerinte:   

- 4x4 decuplabil mecanic                 

- mrl-uri manuale(ideal!) și/sau automat

- reductor.                                                       

- lungime nu mai mare de 5, 5m.                 

- lățime interioara peste 1, 5m.                     

- înălțime interioara peste 1, 3m.                 

- preferabil diesel.                                         

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Mihai-Arad

Te salut @Ovidiu Cica 

 

Acesta cred ca indeplineste cerintele tale (de mai sus!)

Da, ... totul tine de buget. (sunt scoase din serviciul militar; au km putini + toate service-urile facute).

Am vazut asa ceva prin Arieseni, pe la Orastie (Arsenal-Park)...

Nu exista drum/poteca pe care sa nu-l "dobandesca".

 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Salut Mihai! Pinzgauer sunt redutabile în teren! Dar sunt pe benzina cu carburator și un consum foarte mare! Nu au mrl-uri manuale fata, piese foarte greu și scumpe! A fost una de vânzare anul trecut la noi 4x4 nu 6x6!Avea un preț interesant! Mulțumesc! 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dragos I

Prin 2018 planurile de viitor ale celor de la GAZ cuprindeau fabricarea unei ambulante si a unei autorulote pe platforma 4x4 cu ambele diferentiale (fata si spate) blocabile! 

https://gazglobal.com/media/news/gaz_presented_new_off_road_vehicles/

Nu stiu ce s-o fi intamplat intre timp cu aceste proiecte, fiindca nu le vad inca in productie. Nici pretul nu este mentionat, dar utilitarele lor nu erau scumpe.  

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Exista Gazelle 4x4 de prin 2005 însă mari probleme cu fiabilitatea! Știu asta de la un fost dealer! Arata bine cele noi dar nu am auzit sau văzut ceva!Faptul ca are pe spate roti jumelate o penalizează în  noroi și zăpadă! Multumesc

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dragos I

Eu am o cunostinta care are una de prin 2000, este 4x2 ce-i drept, dar era chiar foarte multumit de ea. Motorul este Steyr. Acum, decat ce stiu eu ce vechitura militara de prin 1970 parca tot mai multa incredere as avea intr-una noua de la Gaz.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Gazela are motor Andoria 2400cmc diesel! 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dragos I
57 minute în urmă, Ovidiu Cica a scris:

Gazela are motor Andoria 2400cmc diesel! 

 

Posibil. Eu spun ce mi-a spus proprietarul, care era foarte multumit de el.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Nici o problema Dragoș! 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Radu R.

Mai sunt si modelul unimog de la mercedes, renault master 4x4,   si ceva de pe la iveco tot van

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Unimog nu este van! Renault Master 4x4 modelul cam pana în 1995 este într-adevăr un van deosebit! 4x4 decuplabil, reductor, garda mare, motor Sofim adică Iveco de 2500 sau 2800.Foarte rare! Iveco Daily este în continuare în vizor!. Multumesc. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad

Eu, personal as fi foarte multumit cu asa ceva, dar greu , foarte greu mai gasesti asa ceva.

Iar atunci cand gasesti (poate), pretul e ... woauuuu. Cine  detine o astfel de bijuterie, e "The Kind Of Road"! :default_big_grin:

 

 

Pentru noile generatii (4x4) fiabile, avem nevoie de ...  'o caruta de bani'.

 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Pt cei care considera ca nu au nevoie de reductor sau o garda mai mare motorul de 2.5 de la VW e bun! Dar în nici un caz nu as acorda titlul King of the offroad! 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.