Gabriel I

Rooftop tent, teardrop sau rulota compacta?

89 postări în acest subiect de discuţie despre Rooftop tent, teardrop sau rulota compacta?

Rooftop tent, teardrop sau rulota compacta?

Raul G

Cam asa ar fii baza de plecare, dar costă 3600€, prea scump. bea56f774bfcd90bc3fa07ee866bf6cf.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel I

Am zis ca e pacat sa nu impartasesc filmuletul cu voi.

PS. Oare sa ma apuc sa imi fac si o remorca? 😂

  • Like 2
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

Mulțumesc Gabriel, nu am înțeles prea bine eu limba lui Goethe, dar am văzut ce merge și ce nu.

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I

In setari are si limba engleza.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G
In setari are si limba engleza.
Știu, dar eu de obicei ma uit de pe tel la serviciu, dar ce ma interesat am înțeles.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I

Iertare! 😁

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dragos I

Ca sa pot ajunge in locuri cat mai izolate, as trece si eu inapoi la cort, insa am prins acum 2 ani o furtuna (cod rosu) la mare cu vant peste 100km/h, in urma careia n-a mai ramas niciun cort de pe plaja in picioare cu exceptia corturilor de rulota. De atunci am inceput sa caut fie corturi care sa reziste la vant puternic, fie corturi-remorca. Cerintele ar fi sa incapa 3 paturi pliante, sa se poata sta in picioare in ele, sa aiba un antreu sau ceva asemanator unde sa pot pune o masuta si bineinteles sa reziste la vant si ploi puternice. Daca se poate sa fie si din bumbac, nu polietilena, PVC sau stiu eu ce alte materiale plastice. In privinta corturilor, desi sunt putine date referitoare la rezistenta lor la vant, se pare ca cele teepee ar fi cele mai rezistente, dar acestea nu au antreu. RTT au mare dezavantaj ca nu sunt suficient de inalte cat sa poti sta in picioare in ele. Am gasit in schimb un concept interesant, care se fixeaza pe o semiremorca ce se extinde in vederea cresterii suprafetei, ar fi usor de confectionat, dar nu stiu cine ar putea croi un cortul potrivit si cadrul sau de sustinere. 

 

 

O varianta imbunatatita ar fi a celor de la https://www.jumpingjacktrailers.com dar la cu totul alti bani. Poate va vor inspira aceste modele, fiindca eu unul tot nu m-am lamurit ce mi s-ar potrivi mai bine.

Modificat de Dragos I
  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I

@Dragos I jumpingjacks trailer il aveam si eu pe lista ( plus ma mai batea gandul sa improvizez ceva asemanator dintr-un cort gen Decathlon si o remorca obisnuita). :) 

Similar ar fi un cort pe remorca gen Isabella,  Holtkamper ,  Gordigear.

Unele ajung la dimensiuni apreciabile , dar , se pare , cu cat sunt mai mari cu atat mai greu de strans si instalat.

Ceva mult mai rapid arata asa:

Zic eu ca varianta RTT + pavilion e de incercat , mai ales daca vrei sa ajungi in locuri mai greu accesibile.

Nu mai e sezon acum dar cum se incalzeste o sa va documentez mai bine cum sta treaba ( sper). 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

Remorca-cort am văzut de mult, am avut ocazia sa achiziționez una la preț de nimic, dar nu m-a incantat niciodată. Este mare, îți ia timp, nu o poți duce pe crestele munților deoarece nu încape pe străduțe fiind greu de manevrat.
Sunt încă în faza de adunat informații și hop fiul cel mare a venit sa îmi spuna ca nu ar fii rău dacă ar sta și motocicleta lui de motocros.....
Rămân de ideea de a cumpăra o remorcă doar platforma, a face un schelet metalic pe ea, modul bucătărie pe o parte, apa, gaz, debara pe cealaltă, bateria și scule de camping pe față și cortul soft deasupra pentru copii, iar pe mașină un cort hard pt noi doi.

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dragos I

@Gabriel I Jumpingjacks cred ca ar fi varianta ideala. Sunt construite ca sa poata transporta pe ele si obiecte grele (gen barca, ATV, moto), in zona centrala a cortului se poate sta in picioare, deci poate fi folosita ca spatiu umbrit pe timpul zilei, iar intreg cortul este ancorat de structura rigida a remorcii. Nu mai ai emotii ca-l ia vantul pe durata furtunilor, nu mai ai nevoie de pavilion (umbrar), masa, scaune etc. Minusuri ar fi pretul si faptul ca sunt fabricate in SUA, deci sunt destul de greu de adus si inmatriculat. Ideal ar fi remorca sa se construiasca aici, ocazie cu care eu cel putin i-as mai aduce si cateva imbunatatiri. Problema ramane confectionarea cortului si materialul din care acesta sa fie croit. Am avut corturi din panza/prelata si cam duc dorul acelor materiale pe care nu gaseai pic de condens dimineata. Vad ca tendinta este si la corturile de lux (glamping) sa se revina tot la panza, asociata obligatoriu cu forma triunghiulara sau piramidala pentru a fi impermeabile, dar aceasta forma nu s-ar potrivi prea bine pe remorca. S-ar putea monta o tenda suplimentara deasupra, care ar rezolva problema si ar reduce si incalzirea tavanului. Aici mai am de sapat. Apropo, mai stie cineva daca se mai fac corturi pe undeva prin tara? Erau fabrici la Urziceni si Botosani.

@Raul G Problema motocicletei eu am rezolvat-o folosind ca tragator un pick-up, in bena caruia urc motocicleta, rezerva de apa, frigiderul, acumulatorul si restul obiectelor grele, chiar daca oblonul din spate ramane uneori intredeschis. Din cauza motocicletei montarea unui RTT nu ar mai fi posibila decat deasupra cabinei, dar oricum nu-mi surade RTT in primul rand pentru ca nu este suficient de inalt, iar in al doilea rand fiindca nu vreau sa il inchid/deschid ori de cate ori merg sa cumpar cate ceva daca nu am motocicleta cu mine. Manevrabilitatea unui ansamblu pick-up + semiremorca (pe o singura axa) cred ca ar fi chiar mai buna decat a platformei, atat pe stradute, cat si pe coclauri (fiind mai scurta si mai inalta).

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

De un pickup nici nu se poate vorbi, aici se poate înmatricula doar M1 și folosi doar pentru firmă nicidecum pentru uz personal.
Mașina pentru anul acesta și cred și cel viitor rămâne Pathy, iar când o voi schimba va fii doar pentru un Patrol Y61.
Am mereu nevoie de 5 locuri de dormit, iar cel puțin pentru acum ar fi complementar rulotei, doar pe coclauri unde camd plec dintr-un loc o fac cu totul.
Anul viitor am dorii sa petrecem vreao 10 zile pe aici, iar apoi cam la fel pe alte trasee în România.
Vacanța la mare în camping vara sau la munte iarna tot cu rulota va fii făcută, cel puțin pentru moment.

După cum poți vedea deja cu un 4x4 la 5 metri începe sa devina destul de greu de trecut prin anumite părți, darămite cu ceva în spate.

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I

Super filmuletul! 
 

 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I

Daca vreti sa carati motociclete, kart, etc! 😁

Are cam 8, 5 m.

Asta asa ca sursa de inspiratie.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G
Daca vreti sa carati motociclete, kart, etc!
Are cam 8, 5 m.
Asta asa ca sursa de inspiratie.
E mai mare decât rulota mea, dar foarte interesantă pentru cei ce merg săptămânal în circuit și au nevoie de cărat motoarele după ei.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Ca și remorca off-road iată ceva ce cu greu ii poți găsi un defect! (doar prețul 😬) 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I

In mod cert pretul e deranjant la multe din lucrurile care ne plac! :) 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Si dacă nu se dorește sa se remorcheze ceva, iată un 4x4 puternic, robust și spațios Iveco Daily 40-10 4x4.Exista un topic al meu cu amenajare mașina expediție.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I

Am citit topicurile cu “Camiloiul” si aici si pe club4x4.

O masinuta de exceptie. Sunt  curios daca se mai fabrica acum vanuri cu 4x4 nepermanent si reductor, sa nu mai vb de diferentiale blocabile.

In alta ordine de idei, desi “ ce e bun la toate, nu exceleaza la nimic “ prefer sa am o masina cu care sa pot tracta rulota, merge si pe un forestier mai dificil, cara si multime de echipament dar sa pot intra si intr-o parcare acoperita sau sa imi iau plodul de la scoala sau nevasta de la coafor. :) 

Asta e motivul pt care, cel putin acum, nu as renunta la camioneta.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Camiloiul le face pe toate mai puțin chestia cu parcarea acoperita(are2, 8m h) și 4, 9m lungime! Ca și capabilități off road (fără înclinare laterale excesive) este peste multe off road ere cu blazon! Cat despre van-uri cu cuplare mecanica a reductorului respectiv diferențiale  blocabile e o rana încă deschisa pt mulți off roaderi! 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

Ar fii Toyota Delica sau Mitsubishi L300, doar sa se găsească.
Văzui un Mitsubishi de 20 ani la 20 mii acum nu de mult.
Când am cautat mașina cu 7 locuri am văzut multe Van-uri, dar nu a sărit scânteia, în schimb cunosc cine a trecut la asa ceva și nu s-ar mai întoarce înapoi.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Delica numai cu volan pe partea greșită! Nu! Mitsubishi L 300 mic și foarte vechi! Toyota numai seria 76 mica și preturi prohibitive! Rămâne numai L400 foarte rare și greu de găsit una în mintile ei. De fapt și Camiloiul l-am cautat 18 luni! 

 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

https://www.autoscout24.it/annunci/mitsubishi-space-gear-2-5-tdi-4wd-glx-diesel-verde-34ef4566-ca82-471a-8ee6-4cd09e258469?utm_source=android-share

Exista sau mai bine spus a existat și cu volan pe stânga, este un re-branding Delica fără superselect, Delica era pe mecanică Pajero și Space-Gear pe mecanica Pajero Sport.

Pe piața europeană doar Daily și Sprinter, ultimul putea fi ordinar și cu 3 blocuri ca și fratele lui clasa G.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Numai Iveco mai face cu 3 blocabile(fata, spate și central) Sprinter numai spate și central. Prețul pt Space Gear ul ala e nerealist! 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Raport greutate/consum/cilindree/volumetrie Iveco Daily 40-10 4x4 este încă imbatabil! Și asta încă de acum 30 de ani! 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cosmin B

De unde am plecat si unde am ajuns :) Eu am solutia: autorulota e sfanta, din aia 4x4!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.